Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Walking backwards.. [Bandcest] » 2. Cola and fun..

Walking backwards.. [Bandcest]

30 sep 2009 - 11:32

968

3

337



2. Cola and fun..

Sorry als er af en toe kleine spelfoutjes in zitten. Ik check mijn hoofdstukken niet voor ik ze plaats..

Romeo had schouderlengte zwart haar en grijze ogen. Hij droeg een jeans en een bandshirt. Typisch Zondag-Romeo.

“Morgen!”¯ Zei hij toen hij vlakbij was.

“Het is.. Middag..”¯ Informeerde ik hem en hij keek naar zijn horloge.

“Inderdaad.”¯ Zei hij. Shin lachte en we liepen naar Yu’s huis. Ik sloeg mijn armen om Romeo’s en Shin’s middel, ze waren beide groter dan ik. Shin protesteerde niet, en Romeo sloeg zijn arm om mijn schouder. Shin belde aan, we hoorden voetstappen en de deur ging open. Yu.

Yu was de op een na langste, alleen Shin was langer; hij had zwart en rood geverfd haar en blauw-grijze ogen. Hij had een lip piercing en donkere make-up rond zijn ogen, iets dat hij van Strify had. Hij grijnsde en keek naar ons.

“Kiro heeft zichzelf wat bitches gegeven.”¯ Zei hij onder de indruk. Ik grijnsde.

“Ze zijn lekker hè?”¯ Zei ik. Romeo lachte en Shin bevrijdde zichzelf uit mijn arm.

“Ze zitten in mijn kamer.”¯ Zei Yu en we liepen allemaal naar de trap. Yu deed de deur dicht en volgde ons. Toen ik Yu’s kamer binnen stapte zag ik 2 mensen op Yu’s bed zitten, beiden jongens. Een droeg een baggy jeans, groot shirt en hij had een pet op. Hij had zwart haar en hij speelde wat met Yu’s gitaar. De andere was een zwarte vlek. En dan bedoel ik niet dat hij er niet was, hij ging gewoon helemaal zwart gekleed. Verder had hij donkerbruine ogen, zwart haar en veel sieraden. Beide jongens grijnsden toen we binnenkwamen.

“Hi!”¯ zei de jongen die helemaal zwart gekleed ging. Hij glimlachte breed en ik zag een flits van een tong piercing.

“Ik ben Jake en dit is mijn tweelingbroer Tim.”¯ Zei hij met diezelfde grote, vriendelijke glimlach, die heel tegensprekend voor zijn manier van kleden was. Romeo was het eerst weer bij zinnen en schudde zijn goed gemanicuurde hand.

“Ik ben Romeo.”¯ Zei hij met een klein glimlachje.

“I-Ik ben Kiro.”¯ Zei ik met een kleine stotter toen ik zijn hand schudde. Hij was heel warm.. Hij schudde Shin’s hand ook en ik groette ook de andere jongen, Tim.

“Kiro.”¯ Zei ik. Deze jongen had een sexy lip piercing en zijn handgreep was sterk. Anders dan die van Jake, die was vrij zacht.

“Tim.”¯ Zei hij. Ik grijnsde aardig naar hem en ging toen op Yu’s computerstoel zitten voor iemand anders daar ging zitten. Shin ging naast Tim op bed zitten, en Romeo ging op een lage kast zitten. Shin gaf toen de fles cola aan Yu.

“Kiro’s moeder gaf het.”¯ Zei Shin. Yu grijnsde en pakte de fles aan. Daarna zette hij de fles naast Romeo neer.

“Ik haal we wat bekers, meer drinken en chips ofso..”¯ Mompelde Yu en hij verliet de kamer.

“Speel je?”¯ Vroeg Romeo een Tim, wijzend naar de gitaar.

“Ja. Hij heeft een mooie gitaar.”¯ Tom bewonderde Vicky, Yu’s gitaar.

“Tim speelt gitaar, ik zing.”¯ Zei Jake, terwijl hij de kamer rond liep en naar Yu’s posters keek.

“Hoe oud zijn jullie?”¯ Vroeg ik. Jake draaide zich naar mij en zijn ogen glinsterden.

“Zestien. Zeventien in september.”¯ Zei hij. “Jullie?”¯

“Kiro is de oudste. Hij is maanden ouder.”¯ Zei Shin. Jake ging op het vloerkleed naast de kast zitten, nu zaten we in een cirkel om de kamer.

“Ik werd zeventien in januari.”¯ Zei ik en ik draaide een rondje met Yu’s stoel. “Wanneer zijn jullie hier komen wonen?”¯

“Twee dagen geleden. Ik mis onze vrienden nu al.”¯ En Jake trok een pruillipje. Dat was zo schattig dat ik hem gewoon gelijk wou knuffelen. Yu kwam weer binnen met bekers, nog 2 liter cola en 2 zakken chips.

“Feestje?”¯ Zei Tim en hij trok een wenkbrauw op.

“Het is altijd een feestje met ons.”¯ Lachte Romeo. Toen hij zei ‘ons’ klonk dat zo onschuldig en zorgeloos, maar natuurlijk kende hij Strify niet. Yu gaf iedereen een beker en gaf toen de fles door. Toen keek hij de kamer rond, om te kijken waar hij kon zitten. En hij kon geen betere plek vinden dan mijn schoot.

“Hey Kiro.”¯ Zei hij nonchalant toen hij op me ging zitten.

“Hey Yu.”¯ Groette ik hem terug en ik dronk een slok cola.

“Er is ruimte op de vloer, weet je..”¯ Zei Jake.

“Nah, Kiro is comfortabeler dan mijn vloer.”¯ Antwoordde Yu.
“Daarnaast. Ik houd van Kiro.”¯ Zei hij en hij sloeg zijn arm om mijn schouder. Ik sloeg mijn armen om zijn heupen.

“Ik houd ook van jou, maar als je niet van me af gaat dwing ik je.”¯ Zei ik en Yu keek naar me met een uitdagende grijns.

“Wat ga je eraan doen?”¯ Vroeg hij. Ik keek naar hem op en lachte lief, daarna draaide ik mijn beker om boven zijn broek. Yu sprong gelijk op nadat hij de koude drank voelde en ik maakte mijn armen los om hem niet in de weg te zitten. Iedereen ging dood van het lachen. Yu bekeek zijn natte kruis en keek daarna naar mij. Ik lachte gewoon.

“Je had niet op me moeten gaan zitten.”¯ Zei ik tegen hem,

“Krijgt Kiro Yu vaker nat?”¯ Vroeg Jake met een grijns. Ik lachte.

“Alleen op dagen die eindigen op een ‘G’.”¯ Grinnikte ik. Yu trok ter plekke zijn natte broek uit en gooide die in zijn was mand. Daarna verplaatste hij Romeo’s benen en maakte een lade open om een broek te zoeken.

“Yeah right!! De dag dat ik seks heb met Kiro is de dag dat ik mijn oudere zus vraag om met me te trouwen.”¯ Zei hij terwijl hij voorover boog om goed in de la te kijken. Ik zag dat Jake naar Yu’s benen en kont staarde, en wist het gelijk. Ik keek naar Shin en ving zijn blik, daarna maakte ik een hoofdgebaartje naar Jake en Shin realiseerde zich wat ik me net ook realiseerde.

Jake viel op jongens..

In mijn gedachtes maakte ik een klein vreugdedansje.


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 19 jan 2011 - 18:49:
haha die hieronder hebben de zelfde gedachtes als mij bij dit XD


Annetje566
Annetje566 zei op 17 feb 2010 - 21:36:
Haha daar dag ik al aan Bill&Tom


TwinVampire
TwinVampire zei op 25 okt 2009 - 8:17:
Whaha dat klinkt echt als Tokio Hotel
Maar heel cool verder<33
Xx