Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 16

Listen to your heart

5 nov 2008 - 22:01

262

3

180



Hoofdstuk 16

Ik en bram lachen en ik hoest erop los na elke lach. ineens word op de deur geklopt. 'binnen' zeg ik nog steeds lachend om de mop die bart net vertelde. Bill komt de kamer binnen gelopen en geeft me een kus halp op en half naast mijn lip. hij gaat op de rand van het bed zitten en houd mijn hand vast en wrijfd met zijn duim over de rug van mijn hand. zijn ogen verklappen dat hij iets wil zeggen. Bart merkt het en staat op 'ik laat jullie even' hij geeft me nog een lachende knipoog en gaat weg. Ik richt me tot bill die nog steeds dezelfde blik heeft. 's-sorry' zegt hij zacht en hij slaat zijn ogen neer 'sorry voor wat?' vraag ik verbaasd. 'voor gisteren toen nicolas binnen kwam heb ik je genegeerd' zegt hij verlegen. Ooh hij is zo schattig als hij verlegen is. Ik voel hoe ik helemaal weg smelt door de blik in zijn ogen die me verteld dat het hem echt spijt. Ik glimlach liefjes naar hem en buig een beetje naar voor. Ik wil hem zoenen maar bedenk mij. Bill kijkt me raar aan 'ik ben ziek ik ga je dus niet zoenen anders word je ook ziek en dan kan je niet zingen' glimlach ik. Bill haald zijn schouders op en geeft me een klein kusje op mijn mond. Mijn wangen kleuren een beetje rood door de onverwachte beweging. bill kijkt me glimlachend aan. Zijn duim streeld nog steeds de rug van mijn hand. Zo normaal maar o zo romantisch..


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 22 mei 2009 - 18:55:
oooo, ga snel verder!!!!!


ananas
ananas zei op 15 dec 2008 - 20:29:
oooh so swèèèèèèèèèt!

Damn jij moet snel verder!


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 7 nov 2008 - 17:25:
Wieeeee SNel verder!!