Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *14*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

30 sep 2009 - 16:37

367

2

253



*14*

[Cameron pov]

Ik loop samen met Foreman door de gang terwijl we de resultaten van de PET-scan bespreken. "Ik weet het echt niet meer! We kunnen echt niets vinden dat die koorts veroorzaakt!!" "Breek je hoofd er niet over. House vindt het interessant genoeg, hij zal wel vinden wat die jongen heeft." "En wat als hij het niet vind? Die jongen is blind!!" "Hij is heus niet de enige hoor!" "Hij is nog jong, hij kan dit niet aan! Zeker niet alleen!" "Hij heeft zijn broer en zijn ouders toch nog." "Hij kan het niet, we moeten het vinden!" Foreman stopt en komt voor me staan. "Allison, je bent moe, ga naar de kantine ofzo, je hebt rust nodig." Ik zucht en knik, hij heeft gelijk.

[Wilson pov]

Ik loop door de gang op weg naar Cuddy's kantoor. Een oude dame die ook door de gang loopt valt me op. Ze bekijkt iedereen en blijkt dus iemand te zoeken. Ook mij kijkt ze aan. "Euh, excuseer mevrouw, kan ik u misschien helpen?" "Ik zoek Gregje, mijn kleinzoon." "Gregje? Weet u wanneer hij opgenomen is?" "Nee, hij is geen patiënt." zegt ze lachend. "Hij werkt hier, en ik noem hem al van kleins af aan Gregje, maar eigelijk heet hij Gregory." "Oh, je bedoelt House!! Dus u bent zijn grootmoeder! Ik ben Dr. Wilson, we hebben elkaar aan de lijn gehad." zeg ik terwijl ik haar hand schud. "Ja, weet u misschien waar hij is?" "Ik zal u naar zijn kantoor brengen." zeg ik met een glimlach en ga met de vrouw naar het kantoor van House. Als we daar aankomen zie ik dat de schoonmaker en Lou, de conciërge, bij hem in zijn kantoor zitten. Ik klop op de deur en ga binnen. "Ik zit in een vergadering!" roept hij. "Met de conciërge en de schoonmaker?" "Tuurlijk!! Ik moet hen toch zeggen waar ik de lijken van de mislukte patiënten versopt heb zodat ze niet op de plekken komen!!" "Oh, Greg, je bent altijd al zo slecht geweest in liegen." zegt de vrouw terwijl ze naar House toe loopt. "Oma!" zucht House. "Oh Gregje!" Ze knuffelt hem en ondertussen sluip ik samen met Lou en de schoonmaker het kantoor uit.

[Reactiess??]


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 9:48:
Hij is in de serie ook al eens met de conciërge en de schoonmaker in vergadering geweest, toch? x'D


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 16:15:
Ghahahaa x'D
In vergadering met de conciërge en de schoonmaker ='D
Achjah, zolang hij maar een excuus heeft zeker? x'
LeukLeuk ^^
x.