Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *15*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

30 sep 2009 - 17:05

327

2

277



*15*

de ontknoping, maar NIET het einde!!!!

[House pov]

Verveelt luister ik naar wat mijn oma te zeggen heeft terwijl ik een nieuw truckje uitprobeer met mijn tennisbal. "Bij 17 dokters ben ik geweest voor mijn rug! Allemaal dachten ze dat mijn heupen versleten waren en dat ik nieuwe heupen nodig had! Maar het waren Dr. Evelien Raemaekers en Dr. Michelle Czijz diie het gevonde hebben. Door een gat in de zool van mijn schoen liep ik dus fout en had ik rugpijn. het was dus gewoon doordat ze niet gezien hadden dat ik versleten schoenen had dat ze het niet konden vinden! Zo simpel!" "Zo simpel... zo iets kleins dat alles verklaard.... iets dat eerder nooit opgevallen was..." Ik sta recht. "Wat ga je doen?" Zonder haar te antwoorden ga ik naar de vergaderruimte. Chase, Cameron en Foreman kijken raar op als ik binnenkom. "Jullie, meekomen!" Ik ga naar de kamer van onze patiënt terwijl ik gevolgd word door mijn team. Ik gooi de deur open en zijn broer springt recht. Uit de kast naast zijn bed haal ik een lampje en ga naar de zwartharige jongen toe. "Wie bent u?" "Tom, wat gebeurd er?!" vraagt de jongen in paniek terwijl hij naar de hand van zijn broer zoekt. "Dat is Dr. House, het is oke." Stelt Foreman hen gerust. Ik kijk in het oor van de jongen en zie precies wat ik verwachtte. "Oorontsteking. We zagen het niet omdat hij het niet voelde. De prop in zijn hersen heeft de pijnreceptoren uitgeschakelt. De ontsteking zorgde voor de onverklaarbare koorst, de bloedprop zorgde voor de rest. Eerst zat hij vast in het gedeelte dat de spieren in de kaken bestuurd, en toen Foreman hem bloedverdunners gaf kwam het los en kwam daarna vast te zitten in het zichtgedeelte." "Kan u het genezen?" "Ja, tuurlijk, en dat is waar wij, dokters, beter worden dan jullie, rocksterren." Zeg ik vlak voor ik de kamer uitwandel om mijn oma weer gezelschap te gaan houden in mijn kantoor.

[Reacties??]


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 16:17:
Woehoeeew! ^^
Gelukkig dat het altijd weer goed afloopt ;'D
&& Nu gaan we dat laatste deeltje nog eens lezen ^^
xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 16:39:
Yeeheeeeeeeeh!
Gevonden!