Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Walking backwards.. [Bandcest] » 6. School and texts..

Walking backwards.. [Bandcest]

14 okt 2009 - 14:34

732

4

276



6. School and texts..

X

X

Ik had twee weken om Jake als mijn vriendje te krijgen. Vóór mijn eigen demon terug kwam..

Makkelijk..

Het was makkelijk omdat, één; Jake was een ENORME flirt, twee; We gingen naar dezelfde school, en drie; De laatste week gaf ik alle signalen om aan te geven dat ik hem leuk vond.

Ik bedoel, echt, ik kon net zo goed een groot neon bord dragen waarop stond: ‘Vraag me uit!’

Ik zag Jake elke dag tussen lessen en tijdens de lunch. En ik was duidelijk aan het flirten. Ik kuste hem op zijn minst een keer per dag, en ik zweer dat jongenslippen net een drug zijn- Ik bleef maar meer willen.

Nee.. Strify is meer als een drug, Strify is slecht voor me.

Jake is als een van die probeer hapjes in de winkel. Je pakt er een om te proberen, en dan krijg je zo’n heel klein hapje. Je proeft het en het is heerlijk, je wil meer maar je hebt geen geld om meer te kopen. Dus je komt dag na dag terug om weer een klein hapje te eten. En je wenst dat je meer had.

Jake was zo’n hapje.

Een lekker, sexy, punkrock, flirtend hapje.

De bel ging en ik liep zo snel mogelijk naar uit wiskunde les; ik liep de trap op, alleen om Jake even te zien als hij naar beneden ging na Nederlands. Hij duwde me tegen de muur en boog over me heen.

“Hoe was wiskunde?”¯ Vroeg hij.

“Onnodig. Nederlands?”¯

“Lang, wetende dat ik je mooie ogen niet kon zien tot vlak erna.”¯ Zei hij en hij kuste me licht op mijn lippen. Ik stond op mijn tenen, om te kijken of ik hem verder kon krijgen, maar Jake trok terug. Vlinders vlogen in mijn buik terwijl ik voelde hoe ik begon te blozen.

Er waren een paar zwijgende seconden, voor ik begon te praten.

“I-Ik vind je heel leuk, Jake.”¯ Zei ik, naar hem opkijkend. Jake knipperde en bloosde licht.

“Mij?”¯ Vroeg hij, en ik glimlachte een beetje.

“Ja, jij.”¯ Zei ik en ik kuste hem op zijn wang, voor ik wegdraaide en wegliep. Ik liep de volgende trap op en zag Romeo bij het lokaal wachten.

“Hey!”¯ Zei hij en hij gaf me een high five; we liepen naar binnen en zaten op onze stoelen. Romeo zat voor me.

“Ik heb het Jake verteld.”¯ Zei ik tegen hem. Romeo draaide zich om, en keek geïnteresseerd.

“Wat zei hij?”¯ Vroeg hij. Romeo was hetero, maar hij was de coole vorm van hetero. Het maakte hem niet uit of je Bi of homo was, hij moedigde mensen zelfs aan die op hetzelfde geslacht vielen.

“Niks.”¯ Zei ik eerlijk terwijl ik mijn boeken pakte.

“Niks?”¯ Vroeg hij verbaasd. “Jij vertelde hem dat je hem leuk vind en hij zei.. niks?”¯ Zei Romeo langzaam.

“Nou, dus hoe het ging; de bel ging en ik liep de trap op, Bill ontmoette ik halverwege zoals we normaal doen, vroeg ik hem hoe zijn dag was, deed hij hetzelfde, en hij zei dat zijn klas lang was, omdat hij niet kon niet wachten om mij te zien. We kusten, en toen vertelde ik hem dat ik hem leuk vind. Hij vroeg: ‘Mij?’ met een blos, en ik zei: ‘Ja, jij’ Vervolgens liep weg,”¯ Ik zei duidelijk. Romeo sloeg zijn hand tegen zijn gezicht.

“Je liep weg?”¯ Vroeg hij.

“Ehm, JA! Ik ga daar niet staat, wachten op antwoord, en hem dwingen!! Ik zou het verschrikkelijk vinden als iemand daar stond te wachten op mij. Zoals ik het nu deed, geef ik hem tijd om te denken.”¯ Legde ik uit terwijl de leraar binnenkwam.

“Ik.. denk dat dat logisch is..”¯ Mompelde Romeo en hij draaide zich weer om.

Halverwege de les trilde mijn mobieltje. Ik pakte hem stilletjes en hield hem onder de tafel; ik opende het sms’je.

Hey Kiro.

Hi Jake.

Dus over wat je eerder zei..

Ja?

Ik vind jou ook leuk


Mijn hart maakte een sprongetje bij dat berichtje. Ik glimlachte naar mezelf. Ik WIST dat hij mij ook leuk vond, hij moest het alleen toegeven.

Zullen we na school wat gaan eten?

Als een date?

Als een date.

Oke!


Ik was de rest van de les ongeduldig. Toen de bel ging, vroeg Romeo ernaar.

“Waar ben je zo blij over?”¯

“Ik ga op een date na scho~ool!”¯ Zong ik. “Met de lekkerste jongen die ik ke~en!”¯ Romeo lachte om me, maar dat maakte me niks uit. Ik ging op een date met mijn binnenkort-vriendje.

NIKS kon mijn humeur verpesten, zelfs STRIFY niet.

En dat zegt wat.

X

X


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 19 jan 2011 - 19:06:
Nou, dus hoe het ging; de bel ging en ik liep de trap op, Bill ontmoette ik halverwege zoals we normaal doen, vroeg ik hem hoe zijn dag was, deed hij hetzelfde, en hij zei dat zijn klas lang was, omdat hij niet kon niet wachten om mij te zien. We kusten, en toen vertelde ik hem dat ik hem leuk vind. Hij vroeg: ‘Mij?’ met een blos, en ik zei: ‘Ja, jij’ Vervolgens liep weg,”¯ Ik zei duidelijk. Romeo sloeg zijn hand tegen zijn gezicht.

dit is Bill inplaats van Jake ;p


Annetje566
Annetje566 zei op 17 feb 2010 - 22:06:
Strify is ook heel slecht voor mij *kwijl*


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 14 okt 2009 - 22:27:
ik ga lezen mr moe eraf dus lees later wel


BliebX
BliebX zei op 30 sep 2009 - 21:06:
Hmm, als zelfs Strify er
niks aan kan veranderen
is hij wel erg leuk
maar ik ga me nu afvragen
hoe Strife zich zou voelen =O
Arme Strife...

En dat van Shin's dromen
is geniaal <3 x']

Meer?=)