Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 7 sweet goodbyes

my one special love [TC]

30 sep 2009 - 17:54

712

1

243



7 sweet goodbyes

tom pov
ik en jack staan druk in gesprek als ik merk dat bill niet echt vrolijk staat te kijken.
''maar ik wist niet dat jij een broer had, ik dacht dat je eenigs kind was.'' vraagt jack dan.
''ja dat is me aan gepraat maar toen hebben marloes en stefan me gedumpt en kreeg ik te horen dat ik wel een broertje had. tweeling zelfs.''
''oh ja, je verdelde toch wel eens dat je het gevoel had dat je iets of iemand miste!''
''ja klopt en zo'n waarzegger vertelde dat ik nog een wederhelft had en tja hier is hij dan!'' roep ik. bill staat te sms'en en besteed geen aandacht aan wat er om hem heen gebeurt. dan gaat zijn mobiel ineens af en neemt hij op. ik en jack blijven hem aan staren en proberen op te vatten wie het is en waar het over gaat.
''hey andy!''
''...''
''uhm, nee k ben met tom in de stad.''
''...''
''oh geen idee! hij staat met oude vrienden te praten.''
''...''
''sirieus! dat duurde lang!''
''...''
''haha, hoezo?''
''...''
''ja ranzig! hoorde je ze sirieus?''
''...''
''haha, en jij luisteren zeker?''
''...''
''opgenomen? eikel dat je bent, gun hun wat pivecy!''
''...''
''nee, daar ben ik ook achter gekomen!''
''...''
oke, zal ik doen.''
''...''
''ja bye!'' roept hij en hangt op.
''wat was er?''
''georg en gustav zijn hebben toe gegeven dat ze met elkaar gaan.''
''zelf ik had dat na een dag al door.'' lach ik.
''heb je al veel nieuwe vrienden?''
''naa, alleen andreas georg gustav en bill.''
''oh dan had je er in magdeburg zelfs nog meer.''
''tja, je kan niet alles hebben.''
''jij hebt bijna niks.''
''goh bedankt!''
''jack! we willen gaan!''
''ja, ik kom al! nja ik spreek je nog he! bye!''
''doei!'' roep ik hem na en ik en bill lopen ook weer door. hij straat voor zich uit maar zegt niks.
''is er wat?''
''nee, gewoon wat afwezig.'' zegt hij dan. hij opent de voordeur en we lopen naar binnen. we gaan naar boven en ploffen op het bed neer. ik druk een kus op zijn mond en glimlach.
''jij bent echt het beste dat me ooit overkomen is!'' fluister ik dan en druk een kus op zijn wang.
''jij ook voor mij.'' fluistert hij terug en hij begint me te zoenen. hij rolt op me en ik voel zijn handen in mijn hals. we liggen wild en passioneel te zoenen als de deur open vliegt. we schrikken op en zien simone staan.
''jongens ik schrik me te pletter!'' zucht ze en glimlacht. ''het is wel even wennen om jullie zo verliefd te zien hoor!'' vervolgt ze dan en legt de was van bill in zijn kast verdwijnt dan weer. ik en bill kijken elkaar aan en vervolgen onze zoen partij. ik glijd onder bill's shirt en kan een kreun niet onder drukken wanneer hij over mijn borst streelt. ineens voel ik gelik aan mijn wang en schrik op.
''scottie af!'' roept bill lachend en duwt hem weg.
''privecy is anders maar daar zal ik aan moeten wennen denk ik!'' zucht ik en geef bill weer een kus.

*paar uur later*
bill pov
ik en tom hebben net een van de muren van zijn kamer geverft en morgen doen we er weer een. het wordt een donker met ligt blauwe kamer. we zitten aan tafel en ik en tom zitten met ons eten te klooien. beide lusten we geen groentes en natuurlijk eten we vandaag spinazie. ik heb net zijn vest weten te stelen en heb die nu aan. hij kijkt me grijnzent aan dan voel ik hoe zijn voet langs mijn been streelt en steeds verder omhoog gaat. ik rol met mijn ogen en glimlach. ik ga met mijn benen over elkaar zitten naast de tafle zodat hij er niet meer bij kan en grijns.
''jongens eet jullie groentes nou een op!'' roept simone dan zuchtend.
''ja mam!'' zeuren tom en ik te gelijk en proberen het weg te krijgen. na met moeite het naar binnen gekregen te hebben ploft hij op de bank neer en trekt hij mij op zijn schoot. drukt zijn lippen zachtjes op de mijn en glimlacht dan. ik ga op de bank liggen en leg mijn hoofd op zijn schoot neer. hij glimlacht en streelt zachtjes langs mijn wang en hals.
''dat kietelt.'' grinnik ik dan en geef hem een kus. dan komt na 1 uur simone aan met de mededeling dat hij terug naar het internaat moet. en nemen we een extra lang afscheid.


Reacties:


VampireFangs zei op 30 sep 2009 - 19:48:
BOEEEEE :'D
Je moet me wel maileeen hé Aaap XD
Wie mailt nou niet haar trouwste lezeres ?O_O
Jij! <3