Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 21:

Autumn days will fade away!!!

30 sep 2009 - 21:55

479

1

157



Hoofdstuk 21:

Aurora Pov:

De laatste tijd voelde ik me vaak bekeken maar dat nam mijn plezier om met Jacob af te spreken niet af.
Vandaag belde hij weer en besloten we naar het bos te gaan.
Telkens als hij bij mij in de buurt kwam en hij pakte mijn hand voelde ik me weer menselijk.
Volgens mij voelde hij de kou van mijn hand niet eens.
Volgens mij had hij geen idee van wat ik voelde voor hem,en had hij geen idee wat de toekomst in petto had.
Ik namelijk wel.
Edward bleef het maar herhalen,mara luisteren wil ik niet doen,vooral niet als het over Jake ging.
Maar goed terug naar het bos.
Hij haalde me op met zijn outo en we reden richting het bos,
Het was in de buurt van het huis waar de ex van Edward,Bella had gewoond de afgelopen 2 jaar.
Zoals gewoonlijk deed hij het portier voor me open en ik zag dat hij een verrassing voor me had want hij deed zijn handen voor mijn ogen.
Aan de rand van het bos deed hij ze voor mijn ogen weg en ik zag.....




Een moter staan.
'OMG Jake is die voor mij?'
'Nee joh,gek,die is van mij!'
'Waarom staat hij hier dan?'
'We gaan een ritje maken'
En hij glimlachte naar me en ik vloog op hem af om hem een knuffel te geven.
Hij weet hoe graag ik een ritje wil maken op een moter en hij wil dat gewoon doen.
Hij maakte zichzelf los uit mijn wurg greep en liep naar de moter.
Onder het zadel weg pakte hij 2 helmen en gooide er 1 naar me toe.
Daarna ging hij op het zadel zitten.l
'Kom je nog?'
'Jaha'
En daarna liep ik naar hem toe.
Na een half uur stopte hij even.
Hij keek achterom en lachte naar me
'Waarom stoppen we????'
'Heb je geen houten kont van dat zadel?'
Niet dat ik dat zou voelen maar ik knikte alleen maar en even later tilde hij me van het zadel af.
En sloot me in zijn armen.
'De reden dat ik eigenlijk hierheen kwam was dat ik je wou zeggen dat ik je leuk vind.'
Met verbazing in mijn ogen keek ik hem aan en opende mijn mond om het te zeggen,hoeveel ik om hem geef,hoeveel ik van hem hou.
'Mag ik eerst even uitpraten?'Hij lachte om de uitdrukking op mijn gezicht maar daarna ging hij verder met praten.
'Mijn vader vind het niet slim als ik met je omga,hij betaalde me zelfs om te zorgen dat ik zou stoppen met je te zien.'
Met verbazing in mijn ogen keek ik hem aan.
Maar het werd wat wazig voor mijn ogen en ik voelde zijn warme handen langs mijn ijskoude gezicht gaan.
'Waarom huil je nou?je weet toch dat ik schijt heb aan mijn vader!!!!'
'ik denk dat ik terug moet naar huis,Achlys gaat zich zorgen maken.'
Hij keek me met verdrietige ogen aan,maar kort daarna kwam de vrolijkheid en de twinkeling weer terug.
'Zal ik je brengen op de moter??'
En ik knikte heftig met mijn hoofd en we stapten weer op de moter.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 1 okt 2009 - 15:52:
Aaaah lief<33
Dooor