Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A new life » 42*B) GONNA TELL YOU THAT I LOVE YOU IN THE BEST WAY THAT I CAN (happy end)

A new life

1 okt 2009 - 18:45

1101

3

288



42*B) GONNA TELL YOU THAT I LOVE YOU IN THE BEST WAY THAT I CAN (happy end)

http://www.youtube.com/watch?v=-ZBoPlCzuRY

Bills pov: Ik had hier lang over nagedacht. Het ging de laatste tijd minder goed tussen Nele en mij. Mijn werk was als een grote barrière tussen ons in komen staan. Ik had het zomaar laten gebeuren, ik had er zelf voor gezorgd dat ik haar stilletjes aan verloor, dat ze verder en verder van me kwam te staan. Ik hield van mijn werk, maar ook van Nele. Altijd al had ik gezegd dat muziek en de band voor een meisje zouden komen, maar vandaag had ik de beslissing genomen dat dit zou veranderen. Vandaag koos ik definitief om eerst te werken aan mijn relatie, maar ik zou de band niet verwaarlozen, ik zou een goede balans vinden. Dit alles had ik al besproken met Tom, zoals altijd had hij naar me geluisterd en raad gegeven. Het luisterend oor van mijn broer was een troost geweest en had me doen inzien wat ik moest doen. Ik wou koste wat kost Neles hart weer voor me winnen. Ik hield teveel van haar om haar te verliezen. Alleen was er die angst, angst dat ze me zou afwijzen, dat ze koos voor een leven buiten de camera’s, de publiciteit,... Het enige wat ik kon doen, was hopen dat ze haar hart liet spreken, want ik wist dat ze nog van me hield. Dat is ze altijd blijven doen, ook verslapte onze relatie. Die gevoelens dat ze eens voor me had, zaten nog diep vanbinnen bij haar, klaar om weer naar buiten te komen. Ik wenste dat ze dat zou toelaten, dat ze haar hart weer zou openstellen voor mij. De laatste weken was het zich meer en meer gaan sluiten voor me. We praatten amper en waren redelijk afstandelijk van elkaar en door er niets aan te veranderen duwde ik haar steeds verder weg. Maar de gevoelens die ik voor haar koesterde waren diep en oprecht, ik hield van haar met heel mijn hart en het werd tijd dat ik dat toonde. Ik keek naar het doosje in mijn hand, dit zou hét moment van mijn leven worden. Wat Nele zou gaan antwoorden bepaalde de rest van mijn leven. Ik stopte het doosje in de zak van mijn jasje en liep de kamer uit. Beneden was Nele aan het biljarten met de jongens. Ik wenkte haar en ze volgde me naar de parking voor ons hotel. Ik keek nog een keer achterom. De jongens staken alle3 hun duim op als teken van steun, het was een komisch gezicht met hun gezichtsuitdrukkingen erbij. Eenmaal buiten keek Nele me met vermoeide ogen aan, wat me deed beseffen hoeveel ze onder al dit alles leed. Mijn hart bonkte als een gek.
Neles pov: Ik vroeg me af wat Bill me wou vertellen. De afgelopen dagen hadden we zo weinig met elkaar gesproken dat ik niet wist wat er in zijn kopje omging. Ik hoopte maar dat hij het niet zou uitmaken, het ging misschien niet zo goed tussen ons, maar ik hield teveel van hem om onze relatie te beëindigen. “Nele, ik weet dat het de laatste tijd niet zo goed met ons gaat..”¯ begon hij. “En ik weet dat het waarschijnlijk allemaal mijn schuld is.”¯ “Nee, we zaten hier allebei fout, in een relatie ben je met 2 dus is het even goed mijn fout.”¯ “Maar toch, mijn job stond tussen ons in, ik verkoos mijn werk boven jou.”¯ Hij had gelijk, ik voelde me al een tijdje op de 2de plaats geschoven. Dat was altijd al geweest, maar nu leek ik steeds minder belangrijk voor Bill. Alsof hij mijn gedachten had gelezen, ging hij verder. “Maar dat betekent niet dat je niet meer belangrijk voor me was, of dat ik niet meer van je hield. Want Nele, dat doe ik wel nog! Ik hou van je met heel mijn hart, niets zal dat ooit kunnen veranderen.”¯ Dit was waarschijnlijk het persoonlijkste gesprek dat we in dagen hadden gehad. “Oh, Bill wat doet het goed om je dat te horen zeggen. Ik hou ook van jou.”¯ Ik wou hem kussen maar hij hield me tegen. “Wat is er?”¯ “Niets, maar ik ben nog niet klaar.”¯ Zei hij een beetje lachend. “Nele, ik weet dat je dit alles niet zo leuk vind, de media, camera’s, de fans die ons blijven achtervolgen, maar toch wil ik je iets vragen. Dit is jou keuze en ik wil dat je er voor 100% achter staat, maar weet dat het ok is, wat je ook antwoord.”¯ Ik knikte even. Bill ging door zijn knieën en keek me met zijn betoverende ogen aan. “Nele, ik weet dat ik het de laatste tijd misschien te weinig heb getoond, maar ik hou van je. Ik heb altijd beweerd dat ik ware liefde geloofde, het is tijd om dat te laten zien. Ik ben er zeker van dat jij het perfecte meisje voor mij bent en ik de perfecte jongen voor jou. Ik wil mijn leven met jou delen. Ik weet dat we hier nog veel te jong voor zijn, maar regels zijn er om gebroken te worden en we hoeven dit niet meteen te doen.”¯ Ik bibberde op mijn benen toen Bill het kleine doosje uit zijn zak haalde. “Nele, wil je met me trouwen?”¯ De ring in het doosje was prachtig, een eenvoudig model, helemaal bezet met kleine diamantjes die blonken als kristal in het zonlicht. Bill maakte hier zo even alle weken dat het minder goed ging weer goed, dit was alles dat ik moest weten om er zeker van te zijn dat hij oprecht van me hield. Het leek even allemaal te lang te duren voor Bill. “Ik weet dat ik niet het type ben dat je ziet trouwen, maar wel als het met jou kan, ik zou alles opgeven voor jou..”¯ Ik vertoefde in een positieve shocktoestand, maar mijn besluit was al lang gemaakt. Ik knikte terwijl warme tranen van vreugde uit mijn ogen drupten. “Ja...ja ik wil met je trouwen!”¯ Bill schoof voorzichtig de ring over mijn vinger, hij paste perfect. Een moment later raakten onze lippen elkaar voor een oneindige kus. We hielden allebei ontzettend veel van elkaar, voor Bill kwam ik op de eerste plaats en we zouden een mooie balans vinden tussen onze relatie en de band. Ik zou leren leven met de media en alle aandacht, want dit alles was niets vergeleken met mijn liefde voor Bill. Ik was nog maar 17 en dus veel te jong om te trouwen, we waren nu verloofd en zouden trouwen wanneer te tijd er rijp voor was. Ik was helemaal klaar om mijn leven te delen met Bill.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 23 nov 2009 - 21:22:
super moooi <33


MyReflection
MyReflection zei op 2 okt 2009 - 15:16:
wow,
geweldig einde,
eigenlijk wil ik best nog wel meer,
xx


adelain
adelain zei op 1 okt 2009 - 19:47:
woeeeeeshj!!!
dit was echt zown leuk verhaal!!!
helaas al afgelopen:C
mr jaah. evengoed heel leuk