Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » From normal to popstar » 10.

From normal to popstar

2 okt 2009 - 14:31

896

3

181



10.

Sorry voor het wat anger wachten. aar hier is dan weer een stuk ;) Enyoj

‘Mogen we weg Meneer?’ Vraagt Lisa lief. Over 2 dagen is het zondag. Vandaag is het dus vrijdag. Ze moeten hun kleren uit gaan zoeken en kiezen welke liedjes ze gaan spelen. Onder schooltijd. Niet dat ze dat erg vonden. Alle 4 hadden ze er geen problemen mee. En de school voor deze keer ook niet. De leraar knikt en snel pakken Lisa en Fay hun tassen in. ‘Yes.’ Fluisteren Lisa en Fay elkaar in als ze de deur uitlopen.
Bij de kluisjes staat Maya op hun te wachten. Roy komt net aangelopen. ‘Hey.’ Zegt hij. ‘De docent van economie deed lastig.’ Lisa grinnikt even. ‘Kom, dan gaan we.’ We knikken en lopen het schoolplein af, richting de fietsenrekken. ‘Als we over een half uur bij ons thuis zijn brengt onze vader ons weg.’ Zegt Fay. Maya en Roy knikken. ‘Oké.’ Roy fietst de andere kant op en Maya, Lisa en Fay fietsen beide naar rechts.

De deurbel gaat. Gelijk springen Fay en Lisa op. ‘Wij gaan wel!’ Roepen ze. Maya en Roy staan voor de deur. ‘Hoi.’ Grinnikt Maya. ‘Pap, kom je!’ roept Fay. Hun vader komt snel aangelopen. ‘Ik zal een chauffeur spelen voor deze kleine sterren.’ Hij grinnikt even om zijn eigen grap. Lisa en Fay duwden hem richting de auto. ‘Grappen maken doen we later, nu moeten we naar het concertgebouw.’ Hun vader grinnikte even. ‘Oké, ongeduldige.’ Iedereen kruipt snel in de auto. ‘Rijden!’ roepen Fay en Lisa. Hun vader grinnikt weer. De auto komt in beweging.
Nu beginnen de zenuwen toe te slaan bij de 4 kleine sterretjes. Niet wetend wat ze te wachten staat. ‘Zijn er al bijna?’ vraagt een van de 4 om de buurt. De vader van Fay en Lisa blijft steeds hetzelfde antwoord geven. ‘Als je het gebouw ziet, weet je dat we er bijna zijn.’ Zuchtend hebben ze de rit verder uitgezeten,

‘Daar!’ roept Lisa ineens. Gelijk richten 4 hoofden zich naar de kant waar Lisa wees. ‘Inderdaad.’ Mompelt haar vader en draait de parkeerplaats op.. Bij de slagboom worden ze tegen gehouden. ‘Kaarten.’ De vader van Fay en Lisa kijkt toe hoe Lisa de kaarten uit haar tas haalt. Ze doet het raampje open. ‘Alstublieft.’ De man kijkt er even naar en geeft ze dan weer terug. ‘Het is in orde, rijdt u maar door.’
De raampjes worden gesloten en hun vader rijdt weer door. Er staan bordjes naar de parkeerplaats. De 4 kinderen stappen uit. ‘Ik wacht hier wel even.’ Zegt de vader van Lisa en Fay. Lisa en Fay knikken even. Daarna rennen ze achter de andere aan naar binnen. ‘Binnen.’ Roept Maya als eerst hijgend. Fay leunt op Maya. ‘Niet eerlijk, jij hebt conditie.’ Maya glimlacht even. Erg lang de tijd om te giebelen hebben ze niet. Een vrouw rond de dertig komt op hun afgelopen. Haar bruine haar zit in een staart naar achteren. Van voren zijn er wat plukjes uitgevallen die vrolijk om haar hoofd dansen bij elke stap die ze zetten. Haar bril zit op haar neus en in haar armen houdt ze een notitieboek. Haar donkere, skinny jeans zit strak om haar dunne benen. Haar grijze basis topje en net iets donkerder kleurend veste erover geven haar een vrolijk, vriendelijke indruk.
‘Hoi, zijn jullie Maya, Roy, Lisa en Fay?’ Iedereen geeft ze een hand. Allemaal noemen ze hun namen. ‘Ik ben Marie. Ik ben er om jullie hier wat rond te lijden en daarna naar de kleding te brengen. Kom maar mee.’
Lisa zet als eerste een stap achter Marie aan. Ze begonnen de route backstage. De kleedkamers, de ruimte waar de instrumenten stond. Hun kleedkamer. Wacht. Hun kleedkamer? Hebben ze een eigen kleedkamer? Van geluk sloeg Lisa een gilletje uit. ‘Wat? Heb je een spin gezien?’ vraagt Fay gelijk. Lisa stopt even met springen en kijkt Fay verveeld aan. Niks te spinnetje, lijkt ze te willen zeggen. Iets veel groters. Nog steeds kijkt Fay Lisa raar aan. ‘Kijk dan!’ roept Lisa vrolijk en springt weer op en neer. Fay volgt Lisa`s vinger en komt uit bij het bordje dat op de kleedkamer staat. ‘Staat daar nou echt? Nee, dat kan toch niet?’ Fay kijkt nog een keer goed naar het bordje. ‘Ja!’ brengt ze vrolijk uit. ‘Het staat er echt! Er staat echt Mistica!’ ‘Aan die naam moeten we echt nog een keer iets veranderen.’ Bromt Roy. De rest knikt instemmend. ‘Dat komt nog wel als we ooit een platencontract aangeboden krijgen. Ooit.’ Zegt Maya. ‘Kom laten we binnen gaan kijken.’ Zegt Marie. Voor ze ook maar haar zin uit heeft kunnen spreken staan Lisa en Fay al binnen.
‘Wow.’ Zeggen Lisa en Fay tegelijkertijd. Hun monden vallen open. In de kleedkamer zijn rekken met kleren klaar gezet. Voor de meiden 5 rekken met kleren. Voor Roy daar in tegen maar 1. Roy grinnikt even. ‘Zoveel kleren heb ik toch niet nodig.’ Marie laat de kinderen alleen. ‘Jullie kunnen nu setjes kleren uitkiezen. Straks zal er iemand komen helpen.’ Alleen Roy knikt even. De meiden zijn al verdiept in de rekken met kleren. ‘Moet je kijken hoe leuk!’ Roept Maya terwijl ze een T-shirt uit het rek trekt. Ze gooit het op een stapel waar al wat kleding stukken liggen.



Ik ga een wedstijd doen. Stuur via een privebericht een leuke originele (nog niet bestaande) naam. De leukste naam wint en de speler krijgt een rol in het verhaal succes


Reacties:


VampireFangs zei op 3 okt 2009 - 19:52:
Leeuk <3


adelain
adelain zei op 3 okt 2009 - 10:14:
ik lieft dit verhaaltj echt (hoe vaak al niet gezegd?)

mr goed. een nieuwe bandnaam? ermmmm

life makes miracels.
^-- slaat op t feit dat er in hun levens een soort mirakeltje gebeurd
verder heb k nu weinig ingeving

mr ga je snel liefteren?


Juliette
Juliette zei op 2 okt 2009 - 17:26:
NiceNiceNiceNiceheid