Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » our world » 5. Kaitlin

our world

2 okt 2009 - 15:11

349

1

183



5. Kaitlin

Ik kijk de kring rond. Iedereen kijkt met gespannen gezichten terug. Zich afvragend wat komen gaat. “Fijn dat jullie allemaal konden komen”¯ begin ik. “Ik zou het fijn vinden als je opschiet, dan kan ik daarna naar huis. Er komt vanavond nog een belangrijk model eten.”¯ Zegt Naomi al meteen door me heen. Dat was inderdaad het grootste probleem. Ieder had zijn eigen leven, zijn eigen bezigheden. Ik heb een lange tijd staan twijfelen of ik de groep wel op moest zetten, maar ik had geen andere keus. Snel ga ik verder. “Zoals ik al zei hebben we een probleem. Iblis heeft zijn zinnen op de aarde gezet. Wat hij precies gaat doen moeten we nog uitvinden. We moeten waakzaam zijn en proberen uit te vinden waar hij is..”¯ “Niet stom bedoelt ofzo, maar wie is Iblis en hoe ziet hij eruit?”¯ “Iblis een duivels wezen. Hij wordt gedreven dan niets anders dan het kwaad en de macht die volgens hem, aan hem toebehoort. Mijn oma heeft hem ooit weggestuurd maar nu is hij terug gekeerd. Zijn vorm is een beetje moeilijker te vertellen. Hij kan namelijk elk lichaam aannemen. Alleen de keur ogen blijven de zijne. En die zijn donkerrood. Hij reist tussen verschillende werelden heen en weer. Helaas is hij erg geliefd bij het kwaad dus daar hoeven we waarschijnlijk niet te zoeken voor hulp.”¯ Ik hoor een zucht van verlichting. “Ik wil graag dat jullie je krachten gaan trainen en bellen als je iets ontdekt. We zullen ook nog een keer onze gezamenlijke krachten gaan trainen. Maar dat laat ik nog wel een keer weten.”¯ Ik hoor instemmend gemompel. Lampen gaan weer aan en kaarsen worden uitgeblazen. Kussens opgeruimd en banken worden terug geschoven. In een paar minuten is het weer een huiskamer. Iedereen vertrekt terug naar huis. Ik ga een keer met mijn ogen langs de foto’s op het dressoir. Mijn oma staat er nog lachend op. Met haar groep van vijf mensen. Snel knipper ik de opkomende tranen weg. Wij ondergaan niet hetzelfde lot als zij. Als is dat het laatste wat ik doe.


Reacties:


Eef95
Eef95 zei op 2 okt 2009 - 18:08:
Wat is er gebeurt!! Oh ik wil het weten! en het is zo spannend jij kunt echt mega goed schrijven!!

snel verder