Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 17: devil vs. angel

Onbereikbare liefde (gestopt)

2 okt 2009 - 23:07

1370

2

312



hoofdstuk 17: devil vs. angel

@bliebx XD klopt!! :D.. ik zit op dat forum ja.. XD en op een andere.. @ladyysas ja je hebt het verdient! maar waarom weer ik nog steeds niet XD en ja.. strify ga ik zeker wel missen XD elke dag XD en wat een mooi woord.. geverderd.. XD genoeg gepraat XD

Iedereen stapt al in de bus, op Yu en mij na. 'Strify, ik ga je zo missen! En na onze Europa reis moet ik weer terug naar Japan.' Zegt Fenna en slaat haar armen om me heen. Ik sla mijn armen ook om haar heen. 'Kun je nog niet even blijven na jullie reis?' Vraag ik. 'Ik weet niet.' Zegt ze. 'Jammer dat jullie niet mee kunnen.' Zeg ik en leg mijn kun op haar schouder. Er wordt ongeduldig getoeterd. 'Tot over een paar dagen, lieverd.' Zeft Fenna en geeft me een zoen. Ik laat haar los, zeg Michelle, Kimberley en Saskia gedag en trek Yu mee de bus in. De bus gaat rijden. Snel rennen we naar een raam en zwaaien ze uit. Romeo grinnikt. 'Kneuzen. Jullie hadden je moeten zien vechten om het beste raampje. Geniaal.' Hij ligt helemaal dubbel. Shin gromt iets en Kiro zit stil in een hoekje. Ik ga naast Romeo zitten en Yu ploft boven op me neer. 'Yu! Ga van me af.' Zeg ik en wil hem weg duwen. 'Moet je maar neit op het plekje zitten waar ik net wilde zitten, Strify.' Zegt hij en leunt achterover zodat ik geplet word. 'Yuhu!' Ik knijp in zijn zij, maar hij staat niet op. 'Jammer Strify, daar kan ik tegen.' Zegt hij. 'Romeo, help.' Zeg ik met een piep stemmetje. Tilo komt de slaapgedeelte in lopen en kijkt ons raar aan. Romeo zucht. 'Omdat jij het bent, Strify.' Zegt hij. Hoe mijn naam uit zijn mond komt, is gewoon alsof een engel praat. Romeo pakt Yu's been en trekt zijn schoen en sok uit. Hij kieteld onder zijn voet en Yu komt niet meer bij. Hij valdt van mijn schoot af en snel ga ik over de hele bank liggen, met mijn hoofd op Kiro's schoot. Hij kijkt op uit zijn gedachtes en vindt het blijkbaar niet zo leuk om mijn hoofd op zijn schoot te hebben, gezien zijn reactie. hij duwt me boos van de bank af, en ik stoot mijn hoofd tegen een kastje. Even zie ik sterretjes, en wordt daarna door Romeo overeind getrokken. 'Gaat het?' Vraagt hij. Ik knik. 'Kiro, wat bezield jou?' Vraagt Romeo boos. 'Mij? Wat bezield mij? Jij knuffeld met iemand die verliefd op je is!' Auw, dat komt hard aan. 'Misschien omdat ik behoefte had aan een knuffel, omdat jij zo raar deed!' Schreeuwt Romeo, die het ook heel ongemakkelijk vindt. Kiro staat op, rendt naar de slaapruimte, springt in een bed en trekt het gordijntje dicht. Ik staar ongemakkelijk voor me uit.

De woorden van Kiro galmen na, en een engel Strify en een duivel Strify beginnen te discuseren. 'Strify, laat Kiro je nu niet gek maken. Hij bedoelde het vast niet zo.' Zegt het engeltje. 'Maar hij zei het wel. En het is ook waar. Door Fenna denk je er alleen niet aan, maar als Romeo ook verliefd op jouw was, zou je gelijk naar Romeo gaan.' Zegt het duiveltje. 'Dat moet je niet denken! Fena is hartstikke lief!' Zegt het engeltje. 'Maar je kan niet zeggen dat je haar leuk vindt, dat je verliefd op haar bent. Dat kan je wel bij Romeo zeggen. Nu hebben ze ruzie, ga ervoor!' Zegt het Duiveltje. 'Nee! Dat kun je niet maken. Help juist! Zorg ervoor dat ze het goed maken!' Zegt het Engeltje. 'Waarom? Nu heb je een kans! En waarneer krijg je die nog meer? Ik zeg, ga ervoor!' Zegt het duiveltje.

'Strify, Gaat het?' Vraagt Romeo. Ik schrik uit mijn gedachtes en lig op de bank, me afvragend hoe ik daar gekomen ben. 'Huh, wat?' Vraag ik. 'Gaat het wel?' Vraagt Romeo weer en kijkt bezorgt. 'Mijn duiveltje en engeltje waren aan het vechten, sorry.' Zeg ik. 'Waar heb jij het nou over? Je bent net flauwgevallen.' Zegt Romeo. 'Echt? Dat had ik niet door.' Zeg ik en kom overeind. Romeo gaat op het puntje van de bank zitten en slaat zijn armen om me heen. 'Je liet me schrikken.' Zegt hij. 'Niet doen, please.' Zeg ik en sla mijn armen ook om hem heen. Luister ik nou naar het duiveltje? O, stoute Strify. In mijn gedachten gooit het duiveltje een emmer water over het engeltje heen en springt blij in de lucht. Ik grinnik om die gedachte. 'Waarom lach je?' Vraagt Yu. 'Binnenpretje.' Zeg ik en leg mijn hoofd op Romeo's schouder.

Ik word wakker en voel Romeo's armen nog steeds om me heen. Ik lig met mijn hoofd op zijn schouder. Hij slaapt ook, maar ik wil hem niet wakker maken. Na nog een paar minuten zo te hebben gezeten wordt Romeo wakker. Hij kijkt opzij en laat me snel los. 'Sorry.' Zegt hij en kijkt weg. 'Zeg geen sorry.' Zeg ik en mis zijn warmte nu al. 'Je vindt het niet erg?' Vraagt hij. 'Nee, helemaal niet.' Zeg ik. 'Maar Kiro wel.' Zegt hij en kijkt naar het bed van Kiro. 'Hé, Romeo. Het komt wel goed hoor. Laat hem even in zijn eigen sop gaar koken. Praat dan met hem, en dan is het weer goed!' Zeg ik om hem op te vrolijken. 'Doe dat dan wel voor vanavond, dan hebben we het eerste concert weer. Ik wil niet dat het verpest wordt door een ruzie.' Zegt Tilo. Romeo zucht.

Het is bijna avond. We hebben wat eten gehaalt bij de McDonalds en zitten nu te eten. Alleen krijgen Romeo en ik geen hap naar binnen. Ik zit te herkauwen op een hap van mijn cheeseburger en denk over het engeltje en duiveltje. Mijn hoofd bonkt en eigenlijk wil ik in bed liggen. Dan gooit Romeo zijn hamburger neer en springt op. 'Ik houd het niet meer uit. Ik moet met Kiro praten!' Zegt hij. 'Nee!' Schreeuwt Kiro uit zijn bed, hij is er niet meer uitgekomen. Ook niet om te eten. 'Doe niet zo koppig Kiro!' Zegt Romeo en loopt naar het bed. Ze bekvechten nog even door, maar daarna heeft Kiro Romeo toch een kans. Het is helemaal stil aan tafel en iedereen luisterd naar het gesprek. 'Ik ga denk ik even naar buiten.' Zeg ik en loop de bus uit, het parkeerplein op. Voor ik het weet, staat Shin naast me. 'Hé.' Zegt hij. 'Hé Shin.' Zeg ik en kijk naar de voorbij rijdende auto's. 'Vindt jij dat Kiro overdrijft?' Vraagt hij na een lange stilte. 'Nee. Ik geef hem groot gelijk.' Zeg ik. 'Soms vraag ik me af wat er in jou hoofd om gaat.' Zegt Shin zacht. Ik zucht. 'Ik weet hoe je je voelt.' Zegt hij. 'Ik weet dat jij dat weet.' Zeg ik. 'Waarom kan alles niet zoals vroeger zijn? Ik niet verliefd op jou, jij niet op Romeo. Het uitgaan iedere nacht, het brak zijn iedere ochtend. Als ik daar aan denk, geeft het me het gevoel dat ik mijn beste vriend kwijt ben. Door iets heel moeilijks.' Zegt Shin en zucht. 'Het spijt me, Shin. Was dat maar waar, dat het net zoals vroeger was.' Zeg ik en kijk opzij. Shin kijkt treurig naar beneden. Shin slaat zijn armen om me heen. Ik voel iets warms in mijn nek glijden en een zachte snik komt uit Shin's zijn mond. Ik sla mijn armen ook om hem heen. 'Shin, het spijt me.' Zeg ik en wrijf over zijn rug. Romeo komt ook naar buiten en gaat met een diepe zucht op het trapje zitten. Shin laat me lost en veegt zijn tranen weg. 'Hoe ging het?' Vraagt hij na een kleine stilte. Romeo zucht weer en drukt zijn handen tegen zijn hoofd. Shin en ik sprijden allebij onze armen om hem op te vangen. Hij staat op en slaat zijn armen om ons heen. Groepsknuffel kan ook. 'Kiro heeft het uitgemaakt.' Hij stopt even met praten. 'Strify, je had gelijk. Over wat je me gisteren zei. Je had helemaal gelijk. We moeten hem helpen.' Gaat hij verder. 'We gooien het weg.' Zeg ik. 'Wat weggooien?' vraag Shin. 'Niets.' Zeg ik. 'Dat is een goed idee. Vanavond, als hij slaapt.' Zegt Romeo. Ik zie dat hij het moeilijk heeft. 'Hou je tranen niet in Romeo. Het is niet erg.' Zeg ik. Romeo knikt en zucht. Al snel rolt er een traan over zijn wang.


Reacties:


ladyysas
ladyysas zei op 5 okt 2009 - 14:02:
Jeeee nieuw deeltje

en nee jij ziet dit niet gna gna gna

oooowwww the big and of Romeo en Kiro

weetje Shin moet met kiro en strify met romeo....
maaaaar dat is mijn mening,...

wat ik ook een leuke vind....geef mij shin

ag nou ja...kort om....

VERDER

vs.

lalaalalalala...

(wil jij daar op iets zeggen Fenna?)
(nee?)
(okeeeej)

en okeej we gaan een deal sluiten

lalalalala....

xXx - ijskoude Bloedzuiger


BliebX
BliebX zei op 2 okt 2009 - 23:24:
Whaha, uitbundige uitzwaaing [das een nieuw woord =D]
Ghehe, ik zie Yu en Strife al bezig,
vechtend om het beste raampje
x']

en dan dat ze op dezelfde plek willen zitten
en dat Yu bij Strife op schoot komt x']
Prachtig ^^
En ik vind Roomsoesje dan ook wel een type op Strife te helpen x']
(maar ook wel weer niet, dat ie ze gewoon keihard gaat uitlachen )

maar dat van Kiro is echt vet gemeen!
Strify ff wegduwen zodat hij sterretjes ziet =O
=(

Tzz, ik vind WEL dat Klier overdrijft T_T
Dat is NIET lief Kiro!
Arme Rom3o ={

En OMG,
ik zie nu echt een engeltje op
de ene schouder van Strife zitten,
en een duiveltje op de andere
schouder van Strife zitten x']
te bekvechten

echt lol


hmm, arme Shin, Romeo, Strify! (en een beetje Yu)

Snel verder
xxx


(hij was nog best lang )