Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~27~ Let's play a new game...

Können wir das machen?*TC*

3 okt 2009 - 0:57

357

5

267



~27~ Let's play a new game...

Ben ik weer:D Hope you enjoy this part<3! xoxo

Tom POV*

Zwijgend komen Bill en Taylor weer beneden. Jaloers kijk ik ze aan. Wat moest dat daar net? Zouden ze gezoend hebben? Nee toch, zo is Bill helemaal niet. Maar waarom krijg ik dat gevoel dan?

Ze lopen naar David toe en geluidloos zie ik ze praten. Natuurlijk horen hun elkaar wel, ik alleen niet. Daar voor zitten ze iets te ver weg, ze fluisteren namelijk zo’n beetje. “Wat? Gaan jullie samen slapen?” vraagt Georg die helemaal aan de andere kant van de tafel zit. Huh, wat? Waarom hoorde hij het wel? En o mijn god, dat was een grapje toch?

Ik zie Taylor moeilijk slikken en zijn richting uit kijken. Bill daar in tegen kijkt mijn kant op. Een jennende blik is in zijn ogen af te lezen. Probeert hij me nou pijn te doen? Mij te kwetsen? Maar waarom, wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? Ik wou het nog wel goed maken met hem, en dan gaat hij zo beginnen. Een diepe zucht verlaat mijn lippen.


Bill POV*

Ik zie Tom zwaar zuchten. Waar komt die vermoeidheid opeens vandaan? Hoe is die wanhoop in zijn ogen opeens ontstaan? Vind ‘ie het zo erg dat Taylor bij mij in bed slaapt vannacht? Ziet hij me dan echt als zijn speeltje? Ik hoop het niet, want toen ik daar een paar minuten terug achter kwam ging ik me heel vreemd gedragen. Wat moet Taylor nu wel niet van me denken?

Bij het zien van Tom schiet er weer een energieke schok van woede door me heen. Dus hij wilt dat ik zijn bezit ben, zonder dat hij wat om me geeft. Dat ik zijn sletje ben, en voor hem doe wat hij wilt, hem aanbid. Ongelofelijk…

“David, wat gaan we eten?” wil ik weten. “Spaghetti.” zegt hij ongeïnteresseerd, en richt zijn aandacht weer naar de krant die hij vast heeft. “Taylor? Wat dacht je er van als ik die Spaghetti eens zal maken, speciaal voor jou?” vraag ik mijn linker wenkbrauw hoog optrekkend, wat een opwindende blik vormt. Even lijkt hij sprakeloos te zijn, maar knikt dan toch. “Ik ga naar boven.” zegt Tom nors, en weg is ‘ie.


Reacties:


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 10 okt 2009 - 17:53:
Oh Bill is gemeen tegen Tommie!!
en wat zal die Taylor wel niet denken

snel verder svp!

x-x-x


jorinloveth
jorinloveth zei op 3 okt 2009 - 20:08:
VERDER!!!!!!


veke
veke zei op 3 okt 2009 - 19:24:
snel verderxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


VampireFangs zei op 3 okt 2009 - 14:23:
Een tweeling hoeft niet het zelfde te denken MyObsession :'D

Maar oké,Bill is Tom's sletje, dat klonk zóó grappig.XD
Ziet hij nou niet dat dat jaloezie is?:3

Verder <333


MyObsession
MyObsession zei op 3 okt 2009 - 11:59:
Gorgeous Huney <3

en euhmm een tweeling denkt toch altijd hetzelfde XD achjaa drrm is deze FanFic ook zo orgineel ^^

Snel verder.. ;D

Xx Chanel.. LoveYa