Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ...Unwished angel...[TH]-o° » Simone tells bill something strange...

...Unwished angel...[TH]-o°

6 nov 2008 - 21:16

531

1

252



Simone tells bill something strange...

jij: waar is mam eigenlijk?’’ Bill: die is even boodschappen doen’’ jij: shit!-_-‘’ je pakte een washandje en maakte die nat met koud water, je legde hem op astrid’s hoofd. Jij: ehm bill nog sorry van daarnet ik zou astrid niet van je afpakken als ze heel erg veel voor je betekend ’’ Bill: het is al goed broer, maar nu moeten we er voor zorgen dat astrid weer beter word’’ Jij: oke’’ Een uur later kwam ze alweer bij en je zag bill glunderen. Bill: gelukkig je bent weer wakkerJ’’ as: uuh hoezo heb ik wat gemist dan?’’ Jij: je lag bewusteloos in het water toen scottie je vond weet je nog?’’ As: owjah…’’bill: is er iets??’’ As: nee er is nietsJ’’ bill: oke .’’ Jij: moeten we nog iets voor je doen?’’ As: nee dankje ik denk dat het nu wel weer gaatJ’’ ze gaf je een knipoog, een met zoveel pit, geweldig die meid!! simone: jongens ik ben er weer!!!’’ Riep ze uit de gang en ze zette de boodschap tassen op de grond.

*astrid pov*

je keek de moeder van tom en bill aan, ze zag er heel aardig uit. Simone: zo jongens wie is dit? Bill: mam dit is astrid Harkema dat meisje waar ik wel eens over heb verteld’’ simone: achja leuk je te ontmoeten, ik ben Simone Bill en Toms moeder^^’’ zei ze blij en ze schudde je hand, Simone: maar waarom lig je met dekens op onze bank?’’ jij: nou volgens Tom ben ik flauwgevallen in het meer, maar daar kan ik me niets van herinneren…’’ Simone: o hemel tog! Is alles wel goed dan?’’ jij: ja het gaat nu wel weer dank uJ’’ Simone: zeg maar gewoon je, en Simone hoor’’ jij: oke zal ik doen^^’’ Tom: ik zal de koffie brengen, astrid lust jij wel koffie?’’ jij: jawel en ik heb dan graag wat melk en 2 schepjes suiker erin graag’’ Tom: ai ai sir!’’ en hij liep de keuken in. Simone: Bill wil jij me even helpen met de boodschappen?’’ Bill: oke, red jij je wel astrid?’’ jij: tuurlijk^^’’ Simone: mooi^^’’. Simone en bill pakten beide een tas met boodschappen en liepen ermee naar de kasten in de keuken. Tom: kijk eens aan koffie voor de madam’’ jij: haha dankje Tom’’, je nam het kopje aan en nam een slokje koffie.

*bill pov*
Je liep met een zware tas naar de voorraadkast en maakte die open, jij: mam waar moeten deze flessen heen?’’ Simone: die mogen in de koelkast’’ jij: oke’’ je wou weglopen maar je moeder pakte je schouder vast. Simone: bill… blijf dicht bij dit meisje, je zult nooit meer iemand zoals zij vinden…’’ jij: wat bedoel…’’ Simone: komop bill deze ijsjes moeten in de vriezer anders smelten ze!’’ en ze duwde je dozen met ijsjes in je handen. *hmm wat raar… ik vraag me af wat ze daarmee bedoelde* dacht je en je liep naar de keuken toe. Toen je door de woonkamer liep zag je astrid weer omhoog zitten met een kopje koffie en tom zat bij haar op de bank, ze merkte je op en ze glimlachte naar je, je lachte terug en liep weer door voordat het ijs smolt.


reacties??


Reacties:


BitchXTH
BitchXTH zei op 19 nov 2008 - 14:19:
supprrrr snel volgnede