Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Love story » (weetevengeentitel)

Love story

4 okt 2009 - 14:27

309

1

210



(weetevengeentitel)

....?

Als ik wakker word Hoor ik een stem. Lisa? Lisa hoor je me? Zeg eens wat?!" hoor ik iemand zeggen. Ik open mijn ogen en zie een bezorgde Daan boven me. "O god gelukkig ben je wakker!" zegt Daan weer. "Huh? Wat? Oh.. Jahoor.." zeg ik. Ik ga rechtop zitten. "Jemig wat is er met jou gebeurd?" Vraagt Daan geschrokken. "Niks." zeg ik en ga staan. Ik pak mijn fiets op en wil opstappen maar dan pakt Daan mijn arm weer. Ik draai me hoofd om. "En waar ga jij heen?" vraagt hij op een (je weet wel zo'n toon dat ik niet goed uit kan leggen..) toon. "Gewoon.. Ergens heen" antwoord ik. "Dacht het niet." Zegt Daan. "Hoezo niet?" vraag ik. "je bent me baas niet." "Nee" zegt Daan. "Maar ik laat je heust niet nog een keer zomaar weg gaan." "En waarom niet?" vraag ik. "Eeh.. Gewoon niet" antwoord hij. "Pech voor jou" zeg ik en ik trek me los. "Veel succes met fietsen hea.." zegt Daan. Ik kijk naar mijn fiets. Band lek. "Shit." zeg ik. "Als je meegaat naar mijn huis kan ik hem plakken.." zegt hij. Oh joepi, chantage.. Denk ik. "Jaa dí¡í¡g" zeg ik. "Dan niet." zegt Daan. "Okee dan.. Als je belooft dat je tegen niemand zegt waar ik ben of dat je me hebt gezien ofzo wat dan ga ik echt heel ver weg." zeg ik. "Nou.. Misschien." Ik heb geen keus dus ik besluit om tog maar mee te gaan. "Maar je huis is vet ver lopen vanaf hier!" zeg ik. "Oh ja XD" zegt Daan. "Dan ga jij bij mij achterop en hou je je fiets vast en dan trap ik." zecht hij. "Okee dan.." zeg ik terwijl ik in mezelf bloos. Ik pak mijn fiets en ga achterop zitten (bij Daan dan XD).



Srry weet nu fv niks meer..


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 4 okt 2009 - 14:00:
Daan is cool
Snel door<3