Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 87 the honeymoon gimbrere style

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:34

828

0

246



87 the honeymoon gimbrere style

jasper pov
de receptie van onze bruiloft is nu bezig maar ik en jason staan samen buiten. ik heb mijn armen om zijn middel en hij die van hem om mijn nek. ik druk mijn lippen op de zijne en er volgt een heerlijke zoen. als hij hem verbreekt kijkt hij me even aan en glimlacht.
''jason gimbrere, klinkt best kinky.'' grijns ik dan en geef hem weer een kus.
''ik ben zo blij dat we eindelijk kunnen zeggen dat we getrouwd zijn!!'' glimlacht hij dan. ik glimlach ook en geef hem nog een kus.
''ik hou zo veel van je!''
''ik ook van jou!'' fluistert hij terug. we geven elkaar nog een lange zoen en lopen dan naar binnen. ik wordt meteen mee getrokken door pleun en haar vriendinnen en jason wordt meteen door yu mee gesleurt en bij zijn neven gezet. ik zucht en antwoord afwezig op alle vragen.
''maar eerst werdt je altijd boos als we vroegen of je homo was.''
''ja, toen kende ik jason nog niet. hij heeft me echt verandert.''
''oke, en wat vind je het leukste met en aan hem?''
''aan hem, hoe hij me verteld dat hij van me houd en met hem hoe we 's morgens wakker worden.''
''ah dat is zo lief!'' roept pleun dan.
''jasper is lief!'' zegt jason die me vanachter knuffelt.
''zonder strify had ik je volgens mij nooit ontmoed.''
''maar dat deden we wel dus niet aan denken.'' glimlacht hij en drukt een kus op mijn voorhoofd.
''ik vind het echt helemaal niks dat jij 10cm groter dan mij bent!'' zeg ik dan. dan komen kiro en yu ineens ruzieënd voorbij.
''wat hebben hun?'' vraagt heléne dan.
''oh geen idee! die begonnen toenet ineens te ruzieën en hielden niet meer op.''
''ach dat eindigt toch weer op sex!'' grijns ik en jason schiet in de lach.
''hoe lang moet je nog trouwens?'' vraagt hij dan en legt zijn handen op mijn buik.
''nog 20 weken.''
''wat nog 20 weken?'' vraagt pleun dan. we hebben eht haar nog niet eens laten weten, we hadden het supper druk met werk en de bruiloft en ze was op vakantie dus hebben we het niet kunnen vertellen.
''oh ja je weet het nog niet he? ik ben zwanger.'' zeg ik dan. ze kijkt me ongelovig aan en wet geen woord uit te brengen.
''ja zo reageerde wij ook!'' lacht jason dan.
''helemaal niet, jij stond helemaal te springen!'' zeg ik dan eigenwijs.
''dus nog 4 maanden, 2 weken en 4 dagen. ik wil weten wat het is.''
''ik denk een jongentje!''
''dat hoop je! maar ik wil een meisje! daar kan ik mee gaan shoppen!''
''zolang het maar geen kreng is!''
''ja dat zeker! dan zetten we dr te koop hoor!''
''naah, dan leggen we dr in het bos!''
''jongens!'' roept pleun dan.

jason pov
de avond loopt ten einde en ik en jasper zijn naar onze hotel kamer gegaan. we hebben natturlijk the honeymoon suite en het is hier supper groot. ik druk een kus op jasper's mond en trek zijn blazer uit.
''je bent vast nog wel gespiert.'' grijns ik en begin zijn blousje open te knopen.hij doet het zelfde bij mij en glijd dan zachtjes met zijn vingers over mijn borst en buik heen. ik grijns en begin aan zijn broek. als we elkaar hebben uit gekleed gaan we in bad zitten en beginnen te zoenen. ik voel zijn lippen in mijn nek en kreun zachtjes. dan gaat zijn mobiel af en schrikken we op.
''wie heeft het lef?'' roept hij en neem op.
''WAT?'' roept hij woedend.
''...''
''jongen! ik heb nu mijn huwelijksnacht! tuurlijk kan ik niet komen! flikker op!'' roept hij en hij hangt op. hij zet zijn mobiel uit en gooit die naar de andere kant van de badkamer.
''wie was dat?''
''jos, of ik kon komen zuipen!''
''wat? hij wist toch dat wij gingen trouwen vandaag?''
''ja, volgens mij ook! maar ik wil nu alleen aan jou denken!''
''ik krijg nog duizenden kusjes van jou trouwens.''
''laat ik daar maar eens mee beginnen dan.'' fluistert hij zachtjes en drukt zijn lippen in mijn nek. ik glimlach en streel over zijn buik.
''oh je bent zo sexy!''
''en zo geil!''
''dan moet je even wachten, want ik ga jou inzepen!'' zeg ik gemeen en hij bijt op zijn lip. ik pak de zeep en gebruik overdreven veel. hij gaat even verzitten en ik voel hoe ik in hem kom.
''sorry lieverd maar ik kan nu echt niet wachten! je bent te danm sexy!'' kreunt hij en ik smeer de zeep wat meer uit. dan leg ik mijn handen op zijn heupen en volg zijn ritme. ik kreun steeds harder en harder en hijg flink.
''oh jasper!'' kreun ik luid als ik klaar kom en zie hem grijnzen. ''je vind het leuk he? als ik geniet?''
''ik vind het gewoon geil hoe bezweet je dan bent en hoe je dan kijkt en kreunt en mijn naam uit roept.'' fluitert hij dan net zo geil als van te voren in mijn oor. ik ga verder met hem inzepen en daarna stappen we uit bad. ik glijd langzaam met mijn vingers over zijn buik en neem zijn erectie vast.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.