Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Love story » Bij Daan thuis..

Love story

17 okt 2009 - 15:10

366

0

196



Bij Daan thuis..

Einde is nogal saai maar ik wit niks meer XD

"Nou, hier is het.." zegt Daan. "Dat weet ik.. XD" zeg ik. We lopen naar binnen. "Wil je wat drinken?" vraagt Daan. "Nee dankje.." antwoord ik. "Eten ddan? Je bent vet mager geworden!" vraagt Daan weer. "Nee ik hoef echt niets!" antwoord ik. "Tog eet je maar iets." zegt Daan en hij pakt wat crackers. "Neeh" zeg ik weer. "Ik ging hier alleen heen voor me fiets weet je nog?? Daarna ben ik weer weg." "Dacht het niet." zegt Daan. "En hoezo niet???????" vraag ik. "Omdat ik je niet weer weg laat gaan. Je blijft maar lekker hier." antwoord Daan. "Ja dí¡í¡g." zeg ik en ik loop richting deur. Dan maar geen fiets. denk ik. Lopen is ook goed voor je. Ik duw de klink omlaag, maar de deur gaat niet open. "Ik denk niet dat je door een dichte deur kan.." zegt Daan. Oh fijn! zit ik hier opgesloten. Denk ik. "Kom nou maar gewoon mee en ga even zitten." zegt Daan weer. Ik heb niet egt veel keus dus ga ik maar zitten. Wow! Wat een zachte bank! Denk ik. Dit heb ik natuurlijk lang niet meer gevoeld.. Daan komt ondertussen aangelopen met 2 bekers en een bord crackers. Hij zet het op tafel en gaat tegenover me zitten. "Waarom ging je nou weg?" vraagt hij. "Gaat jou niets aan." zeg ik. (lekker vrolijk) "Tog wel anders vraag ik het niet." zegt Daan. "En trouwens, je gaat zeker niet eerder weg dan dat ik dat weet." Fijn. Denk ik. "Nou?? Waarom?" vraagt Daan. Ik zou het tog ooit moeten gaan zeggen.. Denk ik. Ik denk terug aan wat er allemaal is gebeurd. Aan het gesprek op de schommel. en, aan Laura. Bij die gedachte loopt er een traan over mijn wang. "Hé? Wat is er nou?" vraagt Daan geschrokken. "Huh? Oh.. Niks, er is niks." zeg ik. "Er is wel wat." zegt Daan. Na die zin komt alles eruit. Dat ik me kut voelde over dat van school en over Laura.. "Wat een trut!" zegt Daan boos als ik ben uit gepraat. "Jaa," antwoord ik. Daan komt naast me zitten. "Hier, drink even wat." zegt hij. Ik pak de beker aan en drink wat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.