Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *2*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

12 aug 2010 - 11:14

419

4

196



*2*

[House pov]

Een uur en een kwartier te laat, zoals gewoonlijk dus eigenlijk, kom ik bij het ziekenhuis aan. Ik wandel door de spoed afdeling door naar mijn kantoor.
"Dr. House! Dr. House!!" Hoor ik achter me.
Ik draai me om en zie een van mijn vorige patiënten naar me toe lopen.
"Jij weer? Wat heb je nu weer?"
"Ik ben oke, " zegt hij zodra hij bij me is. "het zijn mijn broer en een vriend van me."
"Wat hebben ze?"
"Als we dat wisten stonden we hier nu niet. Maar we willen dat u hen onderzoekt." Ik knik.
"Kom mee." Ik ga samen met hem naar het kantoor van Cuddy.
"Wat moet je?"
"Vertel het haar." Zeg ik de jongen terwijl ik met mijn stok naar Cuddy wijs.
"Euh, ik wil dat hij mijn broer en vriend onderzoekt."
"Dan doe je dat. Vergeet niet dat zij ons ziekenhuis een miljoen euro geschonken hebben."
"Oke, ik doe het."
"En wat is het probleem dan?"
"Kijk, ik ben gewild bij rocksterren." Ze trekt een gezicht waaruit blijkt dat ze me niet volgt. "Ik wil opslag."
"Oke, 25 euro per uur."
"Oke."
"Op voorwaarde dat je je jas draagt! Anders kan je het vergeten!"
"Maar dan denken ze dat ik een dokter ben!!"
"Oke, dan niet." Zegt ze en negeert ons verder.
"Oke, ik zal het doen!!" zeg ik nog vlak voor ik haar kantoor uitga.

Ik duw de deur van een onderzoekskamer op de spoedafdeling open. De jongen die er zit is inderdaad de broer van die vorige patiënt. Hij zit met een bebloede zakdoek tegen zijn neus.
"Wat heb je?"
"Een bloedneus, al van 10 uur gisterenavond."
"Laat eens zien." Hij haalt de zakdoek weg en het bloed drupt eruit.
Ik duw even op zijn neus en hij laat me meteen merken dat dat pijn doet.
"Wat is er gebeurd?"
"Een vriend heeft me met zijn vuist geslagen."
"Waarom?"
"Geen flauw idee van, Bill en ik waren tijdens het concert wat aan het spelen op het pudium, elkaar wat duwen enzo, en ineens kwam hij kwaad naar me toe en sloeg me." Ik knik.
"Je neus is gebroken, ik vraag een verpleegster om het te verbinden."
"Zorg wel dat het een knappe is!!!" Roept hij me nog na als ik op de gang sta.

[reacties??]

(terwijl ik aan het overtypen was stond TMF op de achtergrond op met de TMF top 50 en voor als je het wil weten, ja, ik heb van Automatic kunnen genieten en het stond op de 23ste plaats)


Reacties:


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:29:
House is het geniaalste persoontje op deze fucking aardbol.


SunShine
SunShine zei op 2 dec 2009 - 21:04:
Typisch House en Tom! x'D
Ik zie het zo al helemaal voor mij ^^
House van zijn oren maken met Cuddy, Cuddy moeilijk doen met House..
&Natuurlijk Tom, desperate for some nice women! x'D

Leuk verhaal! ^^
xx.


adelain
adelain zei op 5 okt 2009 - 8:07:
"Maar dan denken ze dat ik een dokter ben!!"

whaha geniaaal dat zegt House altijd in de series daarom maakt dit het echt een goed vrhaal het lijkt gewoon echt op de serie

ga je snel liefteren?


Juliette
Juliette zei op 4 okt 2009 - 16:37:
"Zorg wel dat het een knappe is!!!"

Pfff.. Tom toch
Ik lieft jouw verhaal<3
En House is gewoon the bomb
Snel verder<3