Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Narnia Idols » Part 1

Narnia Idols

4 okt 2009 - 19:10

878

2

323



Part 1

Bedankt aan RoosWemel1 dat we dit concept mogen gebruiken.
Welkom bij Idols, we zitten nu in opnamestudio 1 van Cair Paravel. Mijn naam is Aslan en ik ben voor de rest van de westrijd u presentator. Luid geklap weergalmd door de studio. Bedankt, bedankt. Ik stel u even onze jury voor. Ontmoet Miraz! Waar ga jij op letten? Op alles. Dat was droog. Ik ben droog. En hier is Lasaraleena uit het verre Calormen! Op wat let jij? Ik ga op de mooie stemmetjes letten! En hier is Ramandoe, speciaal overgevaren van een van de eilanden! Op wat let u? Ik ga kijken of het liedje wel bij degene past die het zingt. En tenslotte, het gastjurylid dat elke aflevering verandert wordt, Tumnus! Op wat let jij? Ik let op het uiterlijk. Oke, dit was de jury, dan nu de eerste kanidaat. Edmund met We are the people van Empire Of The Sun! Edmund zingt het goed. Na zijn optreden gaat hij naast Aslan staan. Wat vonden jullie ervan? Belachelijk, stomme verrader dat hij is. Ik vond het een prachtig stemmetje, en hij heeft zo van die leuke wangetjes! Ehm, ik moet op het uiterlijk letten, ik vond dat het liedje goed bij zijn uiterlijk paste, hij lijkt op één van die bandleden. Ik vond dat het het liedje geweldig bij hem paste! Oke, dan de volgende kanidaat! De hoge koning Peter met We Are Golden van Mika! Hij zingt het liedje met een ongelofelijk grappig dansje en huppelt dan naar de jury. Eén woord, misselijkmakend! Ik vond de stem prachtig! Het deed me denken aan appelsienen en frambozen. Nou uhh oké dan. Ik had eerst twijfels bij de keuze van het liedje maar het dansje maakte alles goed. Geweldig, je deed me met je freaky bewegingen denken aan Mika! Oké, best wel goede commentaar. Hier is Trompoen met Sexbom van Tom Jones! In een smoking en andere dingen komt hij het podium op. Als het liedje gedaan is gaat hij in stijl naar de jury. Dat jij nog leeft, voor zijn stem alleen al zou ik hem afmaken. Geen bedreigingen! Ik vond het een leuke stem! Het liedje paste ongelofelijk goed bij hem. Ik vond die smoking er wat te veel aan. Oke, best wel goede commentaar. Hier is Lucy met The Call van Regina Spektor! Ze zingt het en vrolijk komt ze naar de jury. Denkt dat klein grut echt dat ze kan zingen? Lucy krijgt al tranen in haar ogen. Niets van aantrekken Lucy, ik vond het prachtig! Ik vond het een heel leuk en mooi stemmetje. Ik heb liever een vrolijker liedje bij jou! Lucy loopt met waterige ogen naar de backstageruimte. De volgende kanidaat, Jadis met Hot N Cold van Katy Perry! Jadis moet haar staf afgeven aan de security en springt dan op het podium. Ligt het aan mij of ben je de eerste goede kanidaat in de wedstrijd? Ik vond het heel mooi! Ik vond dat het lied niet zo goed paste bij je ijzige blik. Ik ga akkoord met Tumnus, veel te vrolijk voor je. Jadis kijkt kwaad in de richting van Ramandoe en Tumnus en gaat dan naar de backstageruimte. En hier zijn Puzzel en Draaier met het liedje Anything You Can Do, I Can Do Better van de film Anny, Get You Gun! Samen komen ze het podium op. Iedereen lacht zich in een deuk omdat ze het grappig vinden, zelfs Miraz. Hij kan zijn mening niet geven omdat hij alleen maar kan lachen. Net zoals de rest trouwens. Lachend gaat Aslan dan maar verder. Hihihier zijn Caspian, Riliahahahahan en Tihihihirian met 5 Colours in her hair van McFlyhahaha! Lachend komen ze het podium op. Wanneer dat ze uitgelacht zijn beginnen ze. Ik hoopte dat de show alleen maar beter ging worden, blijkt het van niet. Ik vond het hele mooie stemmetjes! Ik vond het liedje goed bij jullie passen! Ik vond dat ze wel een look hebben die bij het liedje past. En hier is de dochter van Ramandoe met Don't Know Why van Norah Jones! Na het liedje gaat ze naar de jury. Magnifique. Ik vind het een prachtige stem! Het doet me denken aan mijn parfum, hihi. Ik vond het maar flauw. Ramandoe werpt een boze blik toe naar Miraz waarop hij lichtjes grijnst.
'Heel mooi!' Voor de onenigheid zich verspreid, hier is Rippertjiep met Ik ben een Kuikentje van de Kuikentjes! Weer lachte iedereen op Miraz na. Omdat de rest niets door hun slappe lach kon zeggen zeiden ze niets. Flauw. Aslan heeft ook de slappe lach terug. Hihihihier is Susan met girlfriend van Avril Lavigne! Wanneer de slappe lach van iedereen over is begint Susan met haar liedje, als het gedaan is gaat ze naar de jury. Niets speciaals. Ik adoreer je stem, het doet me denken aan boze exen! Ik vind het niet zo bij je uiterlijk passen. Ik vond het liedje nu wél juist bij de stem passen. Dit was dan Narnia Idols voor deze keer. Als je wilt stemmen moet je een top tien opstellen, de leukste zet je natuurlijk vanboven en de stemste vanonder. Suggesties voor gastjuryleden en liedjes kunnen jullie ook doen! De volgende keer delen we mee wie er afgevallen is. Dag! Jet publiek klapt heel luid.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 4 okt 2009 - 21:00:
HAha, echt leuk
Ik heb de Potterversie op Quizlet van RoosWemel1 gelezen, maar deze is ook leuk
1. Edmund
2. Trompoen
3. Dochter van Ramandoe
4. Rippertjiep
5. Hoge koning Pieter
6. Jadis
7. Puzzel en Draaier
8. Susan
9. Lucy
10. Caspian &co
hihi


Yarsea
Yarsea zei op 4 okt 2009 - 19:28:
whahaha lol