Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » ich habe dich verlorn und ich denke an dich für immer. <3 » Nog steeds is die pijn hier.

ich habe dich verlorn und ich denke an dich für immer. <3

8 nov 2008 - 9:56

367

1

248



Nog steeds is die pijn hier.

De pijn...
Het is nog steeds hier na 5 maanden. Een miskraam, dat woord kan ik nog steeds niet uitspreken. Toch had ik, Sanne, het nog geen half jaar geleden. Ik heb mijn kindje maar 4 maanden gevoeld en toen was het weg. Toch was het een mooie tijd voor mij waar ik nu afscheid van moet nemen. Er toetert een bus naar me. Nee, niet alweer verzonken in mijn gedachten. Fietsend naar het monument van mijn kindje raak ik altijd weer verzonken in mijn gedachten. Als ik er ben stap ik van mijn fiets af en zet mijn fiets op slot. Dan loop ik naar het monument toe op de begraafplaats. Het is een droevige plek en je kunt het verdriet van de nabestaanden min of meer voelen. Ik kniel neer bij mijn kindje. Het ligt er natuurlijk niet echt want het was in een keer weg. Het voelt daar gewoon alsof ik bij mijn kindje ben. De witte roos die ik mee heb genomen leg ik er op. Dan laat ik een traan vallen. Eén traan zou zo groot moeten zijn als mijn kindje vlak voordat het weg ging. Damn, waarom moet ik dit doormaken? Dit gun je toch niemand? Ik kan het niet langer en ren de begraafplaats af. Als in een nachtmerrie fiets ik zo snel als ik kan naar huis. Ik ga weer in mijn bed liggen en huil mezelf in slaap. Volgens vriendinnen moet ik naar een psycholoog maar ik geloof daar niet in. Op dit moment is het enige waar ik in geloof mijn kindje. Dan gaat de bel. Met een huilgezicht en wallen onder mijn ogen doe ik de deur open. Daar staat mijn beste vriendin Loes. Ze heeft me al een maand niet meer gezien. Niet omdat ze het niet wou. In tegendeel, ze wou me zo graag zien en steunen maar ik sloot mezelf op in mijn appartementje. Loes kijkt angstig. 'Oh, mijn god! Meisje ik wist niet dat je er zó erg aan toe was.' zegt met een bibberige stem. Ik speel met mijn haar omdat ik niet zo goed weet wat ik nu moet zeggen. Wat gaat ze met me doen nu ze dit heeft gezien?


Reacties:


KeelKaulitz
KeelKaulitz zei op 18 nov 2008 - 17:57:
het is mooii <33