Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *3*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

5 okt 2009 - 18:46

283

6

322



*3*

Ik stap in de lift en net voor dat de deuren helemaal dicht zijn komt Wilson ook de lift in. Hij kijkt me even raar aan. "Waarom draag je je winterjas? Het is midden in de zomer en je zit binnen!" "Ik krijg er 25 euro oplag voor van Cuddy." Antwoord ik hem vlak voor ik de vergaderruimte binnenga. "Goedemorgen!" Zeg ik opgewekt terwijl ik mijn stok in het midden van de tafel gooi. Allemaal kijken ze me raar aan. "Is het de moeite om ernaar te vragen?" vraagt Chase. "Tuurlijk is het de moeite!" "Oke, waarom draag je een winterjas in het midden van de zomer?" "Dat zijn jullie zaken niet. Wat is de zaak?" "Jongen van 20, eerst en woedeaanval en daarna viel hij flauw." Antwoord Cameron me. De woorden 'Woedeaanval', 'Buiten bewust zijn' en 'Hallutinatie' schrijf ik op het bord. "Hij had geen hallutinaties." Merkt Chase op. "Tuurlijk had hij die wel. Zou je mij ooit slaan zonder een goede reden te hebben?" "Nee ..." "Hij had geen reden om te slaan, dus had hij niet moeten slaan. Maar hij heeft toch geslaan, dus mot hij iets gezien hebben dat hem een reden gaf om hem te slaan. Een hallutinatie dus." "Ik zou je zelfs met reden niet slaan. "Ow, je houd van me. Dat is zo lief! Bedankt maar, ik kan Cuddy en Wilson niet met 2 personen tegelijk bedriegen." "Nee, ik hou niet van je, maar als je zou me ontslaan als ik je sla." "Goed punt, maar als je straks na de uren bij mij thuis komt kunnen we dit privé-gesprek verderzetten zonder hen. Doe nu maar eerst je werk en zoek uit wat deze superster heeft."

[reacties??]


Reacties:

1 2

chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:31:
Ik adoreer house stiekem


SunShine
SunShine zei op 2 dec 2009 - 21:07:
Hahahaaa ^^
Ik hou van House!
Jaaa, snel uitzoeken wat er aan de hand is met Gustav! ^^

xx.


sprotje4
sprotje4 zei op 17 okt 2009 - 9:20:
I Likee


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 15 okt 2009 - 21:27:
Me like it :3


Juliette
Juliette zei op 6 okt 2009 - 21:12:
whahahaha
Sorry, meligheid ruleert een beetje
Snel verdeeeer<3