Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm a Vampire and meet you on the internet. [TK] » Deel 8: BAF!!

I'm a Vampire and meet you on the internet. [TK]

8 nov 2008 - 14:04

260

2

290



Deel 8: BAF!!

Sorry, voor het lange lange niet schrijven
Ik had even geen zin & Tijd meer
Sorryy!!


-

Ik vlieg over de huizen, de zon komt op. Ik moet me haasten. Ik ben er bijna en wil door mijn raam vliegen. Mijn moeder staat voor het raam en doet het toe. Net op de moment dat ik erdoor wil vliegen...
BAF
Plakkend tegen mijn raam opent mijn moeder snel weer het raam.
“Sorry schat!!”¯ Zegt ze bezorgt en neemt me snel binnen.
“Auw!”¯ Zeg ik kreunend en verander me in een mens. Ik sluit snel de gordijnen en begin te preken hoe stom dat wel niet was om het raam te sluiten.
“Anuket, even iets anders. Waar was je vanacht?”¯ Ik bijt op mijn lip en staar naar de grond. “Nou? Komt er nog wat van?”¯ Zegt mijn moeder en ze slaat haar armen over elkaar. “Ik, Ik was naar Nijmegen.”¯ Zeg ik stotterend. “En wat deed je daar?”¯ “Ik had een afspraakje..”¯ Ik staar naar de computer. “Je vloog als een vleermuis en veranderde in een mens?!”¯ Ze begint te roepen. Ik knik. “Je weet hoe gevaarlijk dat is! Stel dat mensen je zien!”¯ Schreeuwt ze tegen me. “Het was een verlaten plek!”¯ Schreeuw ik terug. “En met wie had je een afspraak?”¯ Shit, Als ik Tom Kaulitz zeg gelooft ze het niet.. “Met Angel!”¯ Zeg ik dan maar. “Ik ga het straks eens vragen aan haar..”¯ Zegt ze, ze kijkt nog even rond en zegt dan: “Meis, Geen Computer en gsm tot ik Angel heb gebeld!”¯ Ze draait zich om en sluit de deur.

Nu heb ik een probleem...


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 8 nov 2008 - 20:01:
Coowl
Snel verdergaan ^^


Angel
Angel zei op 8 nov 2008 - 15:49:
oke
ik hoop dat ik het begrijp
in die verhaal he snel verder