Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Beautiful [ZebraHead] [sa] » Beautiful

Beautiful [ZebraHead] [sa]

12 nov 2008 - 17:35

1038

2

225



Beautiful

Hyper, hyper, hyper, spring, spring, spring, yeah! Whoa, Fuck! Het is geweldig, het is prachtig, het is zoals het hoort te zijn! Ja, zo ongeveer. Ik ken geen één lied, maar ze zijn wel mooi! En de groep waarmee ik hier ben is echt geweldig! Ik had wel verhalen over ze gehoord, maar dit is het toppunt en het is een mooi toppunt. Het is ook nog eens mijn eerste concert, ik ben nog nooit eerder op een concert geweest, ouders. Maar nu even niet, het is niet hem moment om verpest te worden. Whoa, Fuck! De zanger van Zebra Head is echt zwaar sexy! Hij heeft zijn T-shirt uitgetrokken en wow! Smelt, smelt. Zijn buikspieren, ze zijn zo mooi! En die gitaristen zijn ook al zo mooi! Whoa, Fuck! Nee ik ben niet gek, ik heb niets tegen neuken, ik zing/schreeuw gewoon mee! Hij vind ons mooi, wij als Hollandse meiden.

Er staan een paar meisjes om hem heen, het is de zanger, die met dat sexy buikje. Hij staat in de lobby handtekeningen uit te delen, ik had het niet door, ik bedoel ik was geen fan hoe moest ik dat nou weer weten. Anne pakt mijn camera zowat van me af en duwt me zijn richting op. voor zijn neus, voor zijn mooie buikje pak ik nog even mijn telefoon uit mijn broekzak. Lisa heeft hem vanochtend tijdens wiskunde wel onder zitten kleuren, maar hij mag er ook nog wel iets op zetten. Ik duw hem in zijn handen, zijn ogen staan blij en op zijn gezicht vormt zich een glimlach. Ow nice! Zei hij. Can you sign it? vroeg ik. Ow I thought I would get cookies. Lisa, dat zei ik toch. No I’m sorry. Hij pakt mijn telefoon en zet er met een mega stift een handtekening op. prachtige telefoon! Gelijk daarna maakt Anne een foto.

De pauze is voorbij en iedereen gaat de zaal weer in, net zoals wij. Het podium is helemaal verandert en er hangt een groot doek met ‘’ Simple Plan’’ erop tegen de achterwand. Ineens kom ik erachter waarom ik geen lied kende, het was Simple Plan niet die optrad. Ach ja, beter laat dan nooit. Ik ken nu gewoon alle liedjes en blèr met volle borst mee met de rest van het publiek. Pierre is volmaakt, zijn stem, zijn lichaam en zijn band! Ow en vergeet zijn haar niet. Halverwege zingen ze een liedje over Nederland. Ze waren van plan om over Tilburg te gaan zingen, maar ze kunnen het niet eens fatsoenlijk uitspreken, dus laat staan dat ze er over kunnen zingen, ze maakten er maar Holland van. Ze betrekken er meteen polen (poland) bij, de halve zaal ligt dubbel omdat ze het zo mooi vinden. En het beste deel moet nog komen, Pierre zingt low en I kissed a girl van Katy Perry. Hij vervangt wel heel slim Hope my girlfriend don’t mind it in plaats van hope my boyfriend don’t mind it. op een gegeven moment gooit de gitarist z’n plectrums het publiek in, op hetzelfde moment is een medewerker de plectrums op zijn mic aan het bijvullen. De medewerker flipt helemaal uit, hij pakt de mic weg en zet in alle rust de plectrums op hun plaats. Om twee seconde later weer gepakt te worden en het publiek in gegooid te worden. Jammer genoeg kon ik er geen te pakken krijgen, maar dat maakt niet uit, ik heb foto’s en ze zijn mooi!

In de lobby is het druk, het is vreselijk druk! Iedereen wil zo snel mogelijk weg, maar het is daar een beetje klein, dus het gaat niet echt. Casper moest nog een T-shirt hebben, dus we moesten de andere kant op dan alle andere mensen. Ik wordt opgeslokt in de ruimte vol mensen, ik kan me niet bewegen, maar de mensen om me heen… ze bewegen als wilde stieren! Het heeft me vijf minuten gekost om een afstand van één meter te overbruggen, maar ik was er. Het groepje was weer herenigt. Ondertussen stond heel Zebra Head cd’s te verkopen en handtekeningen uit te delen. Als het weer rustig is ga ik op de gitarist af, hij is echt schattig, met z’n mutsje! Ik kom er weer aan met mijn telefoon en vraag weer of hij er een handtekening op wil zetten. Whoa, klinkt er uit zijn mond. You have beautiful eyes, you know. Ik was in de zevende hemel. Kom op, geef toe jij zou het ook geweest zijn al s een schattige beroemde gitarist tegen jou zou zeggen. Gosh! Zijn handtekening is groot, mijn halve gsm staat vol. Maar dat maakt niet uit, hij zei dat ik mooie ogen heb! Nadat hij de handtekening gezet had, komen weer groupies aan die heb een beetje aan het versieren zijn, ze mogen. Ik heb een handtekening en een compliment.

Weken, maanden, een jaar later. Fan van zebra head en telefoon adorerend, ga ik nog een keer naar het concert. Ze zijn een stuk bekender geworden. De halve wereld kent ze en het is terecht, de muziek is steen goed. Ze rocken de pan uit, het beste concert van mijn leven, en dit keer ving ik een plectrum die hij in mijn hand gaf. Ik houd hem in mijn hand, dicht bij mijn hart. Hoe wannabe het mag klinken, maar het betekend veel voor me, het blijft mijn eeuwige aandenken aan deze dag. De handtekeningen die ooit op mijn telefoon stonden zijn eraf gevaagd, dat is zo jammer! Ik had ze graag laten zien en zeggen: kijk eens hoe goed ik voor jullie ben, maar dat gaat niet. Whoa, Fuck! Nog steeds het zelfde lied, het is geniaal!

Het concert is afgelopen, we staan nu met dezelfde groep bij de artiesteningang. Simple Plan was de vorige keer naar buiten gekomen toen wij net weg waren en dat willen we niet nog een keer meemaken. De poort gaat open! De gitarist komt naar buiten. Ik wring me naar voren en pak mijn telefoon weer. Could you sign this for me? Ik zet mijn grote ogen op, ik ben erachter gekomen dat het ook echt werkt, dat ik dan schattig kijk. Hij kijkt me even aan en zegt: You know you have beautiful eyes!


Reacties:


CosmicPurple
CosmicPurple zei op 28 maart 2009 - 8:27:
Omg, een verhaal over Zebrahead!
Ik was op 3 november in Brussel bij hun concert Ik had mn ticket meer voor Zebrahead dan voor Simple Plan gekocht...
Heb samen met mn zus van het begin tot het einde gemoshed, met de hulp van twee heel dronken Ieren, maar de rest van de zaal keek ons zo dom aan, en één kind de hele tijd van 'Simple Plan!' erdoorheen -_-'
En Zebrahead maakte veel meer sfeer dan Simple Plan, en het publiek was veel te tam, maar dat maakt niks uit want ik sta op de foto met Matty en ik heb een handtekening en een kus van hem gekregen!! ^^
Zebrahead forever!!
<3


THxDORIEN zei op 15 nov 2008 - 13:39:
Echt gebeurd?
Ik heb een plectrum van Zebrahead.. n____n