Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » April en Legolas; twee elfen. » Arwens kamer...

April en Legolas; twee elfen.

7 okt 2009 - 16:36

520

1

291



Arwens kamer...

April en Arwen zijn dus op Arwens kamer... het liedje: Kamers van mijn hart 3J's (de twee jongens aan het einde in dit hoofdstuk zijn de zonen van Elrond, ben even kwijt hoe ze heten.)

http://www.youtube.com/watch?v=arHnuD-kFVk (da song)


Ik kijk mijn ogen uit. Wouw! Arwens kamer is prachtig! Veel mooier dan mijn kleine kamertje thuis.
'Wouw,' fluister ik. Arwen kijkt opzei, en glimlacht.
'Waarom ben je eigenlijk met Legolas meegegaan?' vraagt ze.
'Daar spreek ik liever niet over,' zeg ik zachtjes.
Arwen knikt. 'Ik denk dat ik het al weet. Maar in elk geval...' Ze bekijkt me van top tot teen. 'In die vodden kun je niet blijven lopen. Wanneer heb je voor het laatst nieuwe kleren gehad?' Ik haal mijn schouders op.


'Lang, lang geleden...' Dat is waar. Deze kleren zijn al tig jaar oud, en versleten. De gaten vallen erin.
Arwen staat op, en loopt naar een kast, die ze open maakt.
'Awstle Kette If'* zegt ze, en gooit een wit pakje naar me toe. Ik vang het behendigd op, en maak het open. Het is een prachtig wit gewaad, met een zachtblauwe mantel.
'Wauw...' fluister ik opnieuw. Ik trek ze snel aan, en Arwen ziet mijn voeten. Ik loop op blote voeten, want mijn schoenen zijn veel te klein, en nieuwe heb ik niet gekregen. Ze duikt nog eens in de kast, en trekt er een doos uit, die ze naar me toe gooit. Ook die vang ik op. Er in zitten lichte schoenen.
'wouw..' fluister ik, alweer. Arwen glimlacht, en zegt:
'Kom eens hier.' Ik trek de schoenen aan, en loop naar haar toe.
Ze pakt een stel oorbellen, en trekt mijn haar weg, bij mijn oor vandaan. Dan prikt ze de oorbellen er in een keer doorheen. Het doet geneens pijn.
'Zo.' zegt ze. 'En nu je haar.' En met snelle vingers, maakt ze een prachtig kunstwerk van mijn haar. Dan zegt Arwen; 'Wacht nog heel even.' Ze haalt nog een zilveren tiara tevoorschijn, en zet die op mijn hoofd.
'Zo.' zegt Arwen zachtjes. 'Nu ben je klaar, om naar Legolas en mijn vader toe te gaan...' Samen lopen we de trap af.
Beneden staan Legolas en Elrond nog steeds te praten. Ze kijken op, als ze Arwen en mij horen aankomen. Legolas' mond valt open.
'Wauw.. April, wat is er met jou gebeurd?' vraagt hij zwakjes.
Elrond kan alleen maar glimlachen.
'Kom,' zegt hij.'Laten we gaan eten..' Legolas kijkt me nog steeds met open mond aan.
'Uhm, legolas,' zeg ik,'Je mond mag nou wel dicht hoor.' Hij lijkt wakker te worden,en klapt zijn mond dicht, en wordt rood. Ik glimlach naar hem.
Dan begint het maal, en Elrond zegt:
'Hebben jullie het al gehoord van Bilbo Balings? Hij is hier vanmiddag aangekomen, en zei dat zijn neef Frodo later wel zou komen.' Dan gaat de deur open, en komen er twee jongens binnenstormen.
'Pa, pa, er is een heel klein wezentje aangekomen, samen met Lindir! Hij is ongeveer evengroot als de oude Bilbo!' Elrond glimlacht. 'Dat zal Frodo wel zijn. Maar waarom is hij met Lindir mee?' De andere jongen zegt:
'HIj ziet er niet goed uit! Gestoke ndoor een Nazgulzwaard!'
Arwen springt op en rent de deur uit. Legolas kijkt me aan, en ik haal mijn schouders op, en trek een gezicht van Ikweetooknietwateraandehandis.
We eten verder, nu zonder Arwen en Elrond, die zijn dochter en zoons achterna is gegaan.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 7 okt 2009 - 16:29:
*wbw*

snel verders ;D

oh geweldig dat er eindelijk mensen zijn die ook Lord of the Rings verhalen schrijven ;D <3
Het was eigenlijk zo...
Jeroen (een vriend van mij die heet hier op FanFic Voldemort en TheNewEvil)
die begon met Harry Potter te schrijven totdat we beide inspiratie kregen voor Lord of the Rings.
Hij begon ik begon en zo stapelde wij de Lord of the Rings fanfictions op.
Maar gelukkig kwamen er al snel daarna meer ;D

Geweldig <3

Snelsnelsnelsnelsnel...wacht ja je snapt het wel hea;D
snelverders hihi kon het niet laten het toch nog een keer te zeggen n.n