Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 10

my one special love [TC]

6 okt 2009 - 21:20

298

1

231



10

bill pov
vandaag was supper saai op school en dus hebben ik en tom de laatste 2 uur gespijbelt. ik lig samen met hem op mijn bed. we zwijgen en zuchten maar doen verder niks dan bij elkaar in elkaars armen liggen.
''weet je?'' vraagt hij dan.
''nee, wat?''
''ik ook niet!'' zegt hij droog en ik schiet in de lach. ik kom een stukje overeind en kijk hem aan. hij glimlacht lief en geeft me een kus. dan komt simone binnen en ze kijkt ons boos aan.
''waarom waren jullie de laatste 2 uur niet op school?'' zegt ze dan. ik kijk tom even aan en dan weer naar simone.
''muah! was saai en al die leeraren hebben de pik op me! ik doe altijd alles fout!'' zeurt tom. simone zucht en loopt weg.
''dat doe je snel!'' zeg ik verbaast.
''eigenlijk duurde het best lang.''
''lang? normaal duurt het dagen voor dat ze er over op houd!''
''kunnen we hier over op houden? en ik wil een kus!'' zegt hij dan. ik zucht en druk mijn lippen op de zijne. hij kreunt zachtjes en rust met zijn handen bij de rand van mijn broek. we verliezen al onze gedachtes aan deze zoen en natuurlijk vliegt de deur open en komt gordon binnen.
''wat is er met simone?'' vraagt hij dan.
''is er iets met mama?'' vraag ik op mijn beurt.
''ja, ze zit beneden voor zich uit te staren en ze reageert helemaal nergens op!''
''geen idee, toenet was er nog niets aan de hand.'' zeg ik. ik kijk naar tom die verbaast zijn schouders op haalt. gorden zucht en loopt weer naar beneden. tom drukt een kus op mijn voorhoofd en glimlacht.
''komt wel goed.'' fluistert hij dan lief.
''je bent echt schattig als je zo doet.''
''jij bent altijd schattig.'' zegt hij dan en drukt nog een kus op mijn voorhoofd.


Reacties:


VampireFangs zei op 7 okt 2009 - 16:45:
Cuteness :3
Verder Cooocooo,anders komt Macooo je halen XD
-DROOGHEID-
<3