Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » from haven to hel and back » pappa!!

from haven to hel and back

9 nov 2008 - 15:59

306

0

167



pappa!!

Langzaam loop ik naar het bankje en puf daar even uit van het harde lopen. Dan zie ik opeens allemaal mensen staan gillen. Wie zou dat zijn? Die persoon of personen zou wel beroemt moeten wezen anders staan er geen mensen rond! Ik voel iets trillen in mijn zak. “ met Elena?”¯ “ Elena met mam. Waar ben je?”¯ “ in het park hoezo?”¯ “ je moet naar huis komen! Nu! Het gaat niet goed met je vader we gaan naar het ziekenhuis”¯ “geef me een paar minuten dan ben ik thuis”¯ snel stop ik me mobiel in mijn zak en sprint recht door de menigte. (niet dat dat kan hoor maar een beetje fantasie kan wel!) mijn mobiel valt uit mijn zak en klettert op de grond voor een jongen zijn voeten ik schenk e geen aandacht aan en ren verder. Beter geen mobiel dan dat mijn vader dood is! Ik sprint verder tot mijn huis daar staat de ziekenwagen al staan snel kijk ik naar papa die naar buiten gereden word de tranen rollen langs mijn wangen dan voel ik dat mijn moeder een hand op mijn schouder legt “ het komt wel goed schat! Zodra er wat bekent is zal ik je bellen”¯ dan stapt mijn moeder ook in de zieken wagen en ze rijden weg. Ik strompel naar binnen en ga zitten op de bank in de huiskamer. Mevr. Roos komt naar me toe “meid meid moet ik wat voor je halen? Je bent zo van streek!”¯ ik glimlach flauwtjes naar haar en schud mijn hoofd. Ik sta op en loop naar mijn kamer en ga op mijn bed zitten. Ik huil en huil. Pap! Ga alsublieft niet dood! Denk ik bij mezelf. Ik hoor de bel gaan en hoor dat mevr. Roos open doet… even later hoor ik voetstappen op de trap…. Wie zal dat zijn?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.