Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » from haven to hel and back » waar is mijn mobiel?

from haven to hel and back

9 nov 2008 - 16:02

288

0

197



waar is mijn mobiel?

Snel ga ik op mijn andere zij liggen. Dan gaat de deur zachtjes open. “Elena?”¯ vraagt een bekende stem. Mijn hart spring op susanne!!! En ik vlieg haar om de hals. “zo he! Jij hebt me gemist! Maar hoestie met je pa? Hij is weer naar het ziekenhuis he?”¯ ik knik en loop naar het balkon. Daar ga ik op een van de stoelen zitten”¯ suus gaat op de andere zitten. “waar is je mobiel?”¯ vraag susanne “shit ik schiet overeind “ ik ben um verloren in het park!”¯ ik was het helemaal vergeten omdat ik zo’n hasst had om naar huis te gaan. “ dan gaan we terug naa het park om je mobiel te zoeken!”¯ “wat dat kun je niet maken! Mam belt zo hoe het met papa gaat!”¯ “nou dan geef ik mijn nummer aan mevr. Roos dan belt zij mij als er wat is!”¯ ik twijfel ik wil mama wel graag spreken, maar me mobiel wil ik ook hebben. Snel neem ik een besluit.

10 minuten later lopen we naar het park. Daar gaan we ieder een kant uit om mijn mobiel te zoeken. Om de 10 minuten zouden we bij het afgesproken plekje toe gaan zodat we weten van elkaar of we het al gevonden hebben.

Opeens tikt er iemand op je schouder. Een jongen met wit en zwart haar staat achter je. “heb je dit soms verloren?”¯ vraagt hij in het Duits “he das mijn mobiel!”¯ nog 4 jongens komen erbij staan. “heel erg bedankt dat je hem terug geeft! Kom anders mee naar mijn huis! Dan kan ik jullie wat te drinken aanbieden als dank!”¯ de jongens kijken je dankbaar aan. Snel bel je susanne en gaan jullie met z’n allen naar huis. Thuis…..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.