Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » from haven to hel and back » wat nu?

from haven to hel and back

9 nov 2008 - 16:04

395

0

204



wat nu?

Mevr. Roos “ Elena? Je moeder heeft gebelt”¯ “en? Gespanne wacht ik af”¯ “je pa is uh opgegeven”¯ “opgegeven? Wat bedoel je daar nu mee?”¯ “mischien kunnen we even apart praten met het oog op de jongens die meegekomen waren. Ik loop mee en susanne brengt de jongens naar de woonkamer. “ dat betekent dat je vader hoe kort of hoelang het ook duurt een keer dood gaat.”¯ “NNEEEEEJJJJJ!!!”¯ De klap komt hard aan en mijn ogen vullen met tranen. “maar waarom?”¯ “de tumor is te groot ze kunnen er niks meer aan doen”¯ “ik storm naar buiten door de woonkamer naar mijn kamer en laat me vallen op bed. “Elena?”¯ zachtjes gaat de deur open en suus komt de kamer binnen. “gaat het?”¯ “ik wil het niet!”¯ “srry dat ik je niet kan troosten omdat ik nniet weet hoe het voelt maar weetje dat ik altijd voor je ben!”¯ “dankje!”¯ en ik barst weer in huilen uit. Zachtjes komen 1 voor 1 de jongens binnen. Kiro “Elena we zijn er altijd voor je!”¯ “dankjewel!”¯ snik je tussen je tranen door. Je kent ze nog maar net maar ze zijn nu al een grote troost voor je. Dan komt je moeder vol tranen binnen. Je vliegt op haar af en samen vallen jullie in snikken op de grond “waarom mam waarom?”¯ “ik weet het niet schat ik weet het niet!”¯ “waar is pap?”¯ “hij ligt in het ziekenhuis”¯ hij heeft morfine voor de pijn”¯ ik huil de hele tijd. De jongens stellen zich netjes 1 voor 1 voor. “ik ga weer naar het ziekenhuis kom je vanavond?”¯ ik snik en knik ja. Ik wil nu mee! maar het kan niet! Ik hou van me vader en wil de heltijd bij hem zijn ik wil hem aanraken voor de laatste keer. “mam ik wil mee”¯ “kom vanavond maar das beter”¯ “nee ik wil nu!”¯ hysterisch begin ik weer te huilen en ik klam me aan mijn moeder vast. Mijn moeder zoekt stuun bij de jongens die je los krijgen en je vast ouden tot je moeder weg is. Opeens krijg ik een driftbui ik wil dat alles kapot gaat alles! Ik probeer me los te rukken maar shin en strify hebben me zo goed vast dat ik niet meer los kom. Uiteindelijk geef ik het op. Ik laat me slap tegen shin aanvallen. Die me stevig vastblijf houden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.