Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *29*

Rules are made to be broken [TH]

8 okt 2009 - 21:28

319

1

184



Rules are made to be broken [TH] *29*

--

[POV Malini]

Iedereen was weer weg. Het had me zeker opgevrolijkt om al hun gezichten te zien. Mijn hoofd voelde ik al iets minder erg, maar mijn ribben voelen nog steeds pijnlijk aan. Ik dacht aan mijn afspraak met Tom. Hopelijk voelde ik me beter als het weekend zou beginnen. Het was écht geen optie om af te zeggen! Jimmy had verteld dat ik gewoon veel rust moest houden en dat alles wel goed zou komen dan. Hij was de eerste die ik in vertrouwen had verteld over mijn 'avontuurtje' met de bandleden. Hij had me grijnzend aangeken. Natuurlijk zou hij me er volop mee gaan pesten, maar wat maakte het uit. Ik kon er altijd wel om lachen. Morgen zou ik het de rest vertellen. Syl en Levi zou het niet veel boeien, maar de meiden zouden het helemaal te gek voor me vinden. Dat wist ik zeker. Ik strompel mijn bed uit en trek een oversized joggin-broek aan, met een t-shirt van Dimi erbovenop. Dit kon er nog wel mee door. Beneden is er niemand. Jimmy was boodschappen doen, en Dimi en Teye waren naar hun opa en oma toe. Gapend laat ik me op de bank vallen en zap nog wat, als ik de bel hoor gaan. Ik wist niet of ik nou open moest doen of niet, straks waren het me ouders. Opnieuw weerklinkt de bel. Ik gluur stiekem door de gordijnen en zie een donker, lang gestalte staan. Voor zover ik het kan zien. Ik besluit toch maar open te doen. 'Jimmy, Teye en Dimi zijn niet thuis' zeg ik kortaf. Ergens heb ik wel zo een vermoeden wie het is, maar omdat het donker buiten is weet ik het niet zeker. 'Ik ben hier ook niet voor hun, maar voor jou.' zegt de gestalte. Nu weet ik het zeker. Het is hem. Een blij gevoel barst los in me maag. 'Bill?' vraag ik voorzichtig.


Reacties:


adelain
adelain zei op 8 okt 2009 - 22:13:
grrrrr gemene rotmeid de katherin of zowiets!!!
mr superjimmy gaat helpen

oeeeew bill staat aan de deur coowl

mr goed. ik raaskal zoooo. ga je snel liefteren?