Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan? » hoofdstuk 13

jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan?

8 okt 2009 - 21:37

270

0

147



hoofdstuk 13

<3

in deze kamer ben je al eens geweest,hier repeteerd georg wel soms met zijn bass.als iedereen plaats heeft genomen.bill:durch den monsun?gustav:ok.bill staat aan de microfoon,tom aan een gitaar,georg aan zn bas en gustav achter de drum.ze beginnen te spelen en eerlijk gezegt vind je het een super nummer!bill zingt egt mooi en de muziek is geweldig.

je kijkt bill aan en bill kijkt jou ook aan.je kijkt recht in zijn ogen en hij ook bij jou.bill geeft je een knipoog en je geeft hem een klein lachje terug.het liedje is na een tijdje gedaan.jij:jullie hebben een fan bij!!tom:ja dat komt vast en zeker door mij!jij:tuurlijk tom.bill:en wat gaan we nu doen?georg:film kijken?tom:jaaa en hij maakt er een kinderachtige beweging bij.saman gaan jullie naar de living.georg:is de titanic goed,ik heb er niet zo veel.(als je het geen mooie film vind,kies dan een ander e) iedereen:ja hoor!in de zetel zit je naast bill en gustav.georg en tom zijn om drinken en iets om te eten in de keuken.je bent egt blij dat je naast bill zit,dan kun je tijdens de film dicht tegen hem aan gaan liggen.als iedereen eindelijk in de zetel zit,start georg de film.

tijdens de film kijk je af en toe naar bill,maar hij ook.alleen zie je dat niet.wat is hij toch mooi en zo lief.je kijkt terug naar de film.opeens gebeurt er iets engs.zonder te beseffen wat je doet kruip je dicht tegen bill en neem je zijn hand vast.bill:niet bang zijn,ik bescherm je wel!hij geeft jou een klein kusje op jouw slaap,hij slaat zn arm om je heen en jij legt je hoofd op zn schouder....



verder of niet

xx

reactiess

dankeeee


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.