Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan? » love is in the air(hoofdstuk 14)

jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan?

8 okt 2009 - 21:40

268

0

181



love is in the air(hoofdstuk 14)

......

Je legt je goed tegen bill aan.bill kijkt je in de ogen aan en geeft je een knipoog en een glimlach.je geeft hem een klein kusje op zijn wang,je ziet dat bill bloost.je lacht eventjes.tom:zeg tortelduifjes er zijn mensen die naar de film willen kijken e!jij en bill blozen even.georg:jaja,love is in the air!jij en bill blozen nog meer,dus jullie besluiten maar om rustig naar de film te kijken.

Nadat de film is gedaan,gaan jullie gaan slapen.iemand moet bij jou op de kamer,want ze kunnen niet allemaal bij georg.tom:ik denk dat bill wel bij lavina wilt,nietwaar bill?bill:euhm, ja ik wil wel.jij:voor mij is het ook goed!georg:jaja,niet uithalen he bill.bill:ik zou niet durven,lieve meisjes moet je goed behandelen.tom:jaja,zal wel,slijmbal(niet grof bedoeld)bill:ik ben tenminst goed voor meisjes en laat ze niet meteen vallen,kun je niet van jou zeggen e tom.tom:jaja,ga maar gaan slapen.jij en bill gaan samen naar jou kamer.je bent echt blij dat bill bij jou slaapt.nu kan je lekker tegen hem aanliggen.bij de gedachte alleen al komen de vlindertjes weer.je wilt hem zo graag vertellen wat je voor hem voelt maar je durft niet en je vind geen goed moment om het te vertellen omdat de jongens(georg,tom en gustav)er altijd bij zijn en je hebt geen zin om uit te gelachen worden ofzo.

bill haalt je uit je gedachten.bill:het is toch niet erg als ik alleen in mn boxer slaap.erg?nee natuurlijk is het niet erg maar dat zou je niet durven zeggen.jij:nee,het is ok.bill:egt?jij:jaja.bill:okj.jij gaat alvast in je bed liggen.je voelt het deken omhoog gaan en je voelt dat er iemand naast je komt liggen:bill



Zo is het goed?

Reacties mensen?? XX


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.