Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 43

Drawn <-- afgerond

9 okt 2009 - 21:22

1322

1

283



43

Debio:
‘hé wat, is het uit?’ vroeg ik verbaasd aan Milou die vrolijk van ja knikte. ‘Jip is heel lief hoor daar niet van maar we hadden al besloten dat we het uit zouden maken maar wel vrienden zouden blijven voor de band. Dus we hebben net even officieel gebroken.’ Eventjes hing mijn mond open. ‘je gaapt.’ Zei Milou heel droog tegen mij en Bill gaf een tikje tegen mijn kaak en ik was weer terug op aarde. ‘oké, jij gaat mij maar eens even leren hoe je zo goed bent in het breken met jongens.’ Bill keek mij verwijtend aan. ‘nou dank je wel! Is dit een subtiele hint voor mij?’ ik moest lachen en kuste hem op zijn wang. ‘nee suffie! Met jou zou ik nooit willen breken!’ Bill leek hiermee tevreden te zijn. ‘maar dus weer single?’ wende ik me weer tot Milou. ‘helemaal. Al weet ik niet voor hoelang natuurlijk.’ Ik glimlachte naar haar en vervolgens ging Milou klaarstaan bij het twisterveldje. Ik nestelde me bij Bill neer op een stoel terwijl we beide naar het spel keken.

‘valt het jou ook op?’ vroeg Bill ineens. Ik keek hem niet begrijpend aan. ‘kijk dan eens goed.’ Zei hij en ik keek van het veldje naar Bill. ‘wat moet ik zien?!’ vroeg ik en Bill schudde lachend zijn hoofd. ‘en ik dacht dat meiden juist zo irritant goed waren daarin.’ Nu begon ik al helemaal niets meer te snappen van wat hij bedoelde. Bill rolde met zijn ogen. ‘oké, ik zeg dit. Kijk eens naar je kleine vriendin en dan naar de jongen met wie wij al zo lang bevriend zijn. Gaat er dan een lichtje branden?’ ik keek even naar de mensen op het veldje en keek vervolgens naar Milou en Andreas.
Ze waren aan het lachen met elkaar en leken het goed te kunnen vinden. Ik zag verder geen bijzonderheden. ‘ja wat is er met hun?’ vroeg ik aan Bill die duidelijk overdreven zuchtte. ‘zegt het verhaal zoals jullie het noemen “de bloementjes en de bijtjes”ť of zoiets je wat?’ hoe hij het uitsprak was alleen al om te lachen maar toen het muntje bij mij viel moest ik nog meer lachen. ‘hoezo heb jij vrouwelijke hormonen!’ riep ik en Bill keek me beledigend aan. ‘dat ik nou gewoon zulke dingen zie betekend niet dat ik gelijk een meid ben hoor!’ zei hij en ik kreeg een melige bui. ‘dus jij vind mij maar niks?’ Bill wilde er iets tegenin brengen maar er kwam alleen maar gebazel uit zijn mond. ‘nou-hou! Jij bent gemeen bezig!’ zei hij en ik kuste hem op zijn neus. ‘jep, maar ik ben een meid hé? Die spelen gemeen.’ Ik kreeg een klap tegen mijn achterhoofd van Bill maar dat deerde niet. Ik kon hem alleen maar met een big smile aankijken. ‘hou eens op met staren!’ zei Bill toen ik hem nog steeds aan bleef kijken. ‘wat heb jij gegeten ofzo? Je bent hyper irritant nu weet je.’ Ik wende mijn blik af en lachte weer. Bill woelde met zijn hand door mijn haar heen. ‘puber die je bent.’ Zei hij zachtjes in mijn oor. Op dat moment klonk er gejoel. Ik vestigde mijn blik op het twister veldje en zag dat Milou had gewonnen. Ze had rode blosjes en die werden nog roder toen Andreas voor haar floot. Bill was dus wel gewoon een meid want ik zag het nu dus pas goed. ‘niet gaan zeggen wat ik denk dat je wilt gaan zeggen over mij.’ Zei Bill voordat ik iets uit kon brengen. Ik grinnikte dus maar en klapte voor Milou.

Henna:
De avond werd als later. Langzaamaan druppelde de meeste gasten af en bleven er nog maar een paar mensen over. Yala, Flesh en Kersie vertrokken naar het hotel niet ver hier vandaan en Milou zou hier blijven slapen. Ook de andere jongens bleven slapen en de meiden ook. Simone en Gordon zouden met Yala en Flesh mee gaan zodat wij het huis alleen hadden. ‘zolang alles morgen maar heel is en jullie niet al te gestoord doen.’ Had Simone gezegd.
We waren nu dus bezig alle matrassen die te vinden waren naar beneden te slepen en het bleken er nog verrassend veel te zijn. De woonkamer werd ontruimt en stond nu zo goed als bijna leeg. Overal hadden we matrassen neergekwakt en hier en daar een paar tafeltjes om nog wat spullen op kwijt te kunnen. ‘de meiden kleden zich boven om!’ riep ik terwijl alle meiden snel naar boven vluchtte. Tom maakte nog een opmerking naar Bill. ‘nou Bill, moet je dan niet met de meiden mee?!’ ik schoot hard in de lach en voordat ik ook de trap op stoof hoorde ik nog iets als een vage klap en de jongens die allemaal hard moesten lachen. Toen ik eenmaal boven was hadden we de kamer van Tom genomen om ons eens allemaal te gaan omkleden. Simpelweg omdat Tom het grootste bed in huis had waar we allemaal even op konden gaan zitten om als meiden onder elkaar te kletsen. Aangezien er een groot tekort aan slaap kleding was, was Debio met Chidi naar de inloopkast van de jongens gelopen en hadden daar ongeveer de halve kledingkast aan super grote T-shirts van Tom gejat. ‘dat lijken wel een beetje op slaapshirts.’ Zei Chidi en snel pakte we even een shirt. We waren allemaal vrolijk aan het kletsen terwijl we ons aan het omkleden waren en elkaars haren deden. We waren ook even flink aan het roddelen. Iets wat geen van ons normaliter deed maar vanavond mocht het wel eens. De gesprekken gingen over honderd uit en de meest rare dingen kwamen naar boven. Na pas een uur liepen we weer naar beneden.

Bill begon te lachen toen hij ons zag en toen Tom zich omdraaide viel zijn mond open. ‘dat zijn MIJN…’ ik viel hem al in de rede. ‘ja ja JOUW T-shirts. We moesten toch iets hebben om in te slapen? En jouw shirts zijn groot genoeg.’ Georg, Gustav en Andreas kwamen beide al niet meer bij. ‘krijgen jullie ook een dejavu idee?’ vroeg Bill met een grote glimlach. Tom stond nog steeds met een lullig vingertje naar ons te wijzen en liet hem toen mokkend zakken. De meiden begonnen te giechelen en lieten zich toen allemaal ergens op de matrassen neerploffen. Ik trok Tom mee naar de keuken met de mededeling dat wij wel voor de eerste ronde snacks en drinken zoude zorgen. Ik was dus bezig met de glazen te pakken en de flessen prik maar Tom was nu niet echt behulpzaam bezig. Hij zat de hele tijd aan me en kon me geen momentje even met rust laten. ‘TOM! Kap even! Ik sta hier met de glazen in mijn handen dreadhead!’ Tom trok een pruillipje en een puppyblik en ik kon dat gewoon niet weerstaan en gaf hem een snelle kus. Hier leek hij even akkoord mee te gaan en pakte vervolgens de flessen drinken en glazen van mij over terwijl ik ondertussen de snacks pakte.
‘eerste ronde hapjes en drankjes!’ riep Tom terwijl hij zijn spullen op de grote tafel zette die nog tegen de muur stond waar het buffet op gestaan had. Na allemaal wat te drinken genomen te hebben gingen we weer zitten en begonnen een beetje te kletsen. ‘doen, durf of de waarheid doen?!’ vroeg Tom opeens en de andere jongens stemde wel toe. De meiden twijfelde eerst nog wat maar nadat ik had toegestemd deed de rest ook wel mee.

‘oké ik begin.’ Tom keek geniepig om zich heen en zijn blik bleef, hoe kon het ook anders, hangen op Bill. ‘broertje!’ je hoorde Bill al zuchten. ‘waag het niet om me nu een watje te noemen.’zei hij waarom de jongens gelijk al “watje!”ť riepen. ‘ja oké dan doen maar!’ riep hij verwijtend en Tom begon al gemeen te grijnzen. ‘shit, wat heb ik me op de hals gehaald.’ Mompelde Bill bij die blik.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 10 okt 2009 - 10:57: