Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » Them, eh?

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

10 okt 2009 - 19:13

612

3

312



Them, eh?

**Okee, je vind het leuk om Deidara uit te freaken, end of story XD** **... En je hebt droge humor. P.S: De 'zon' grap is van MoLoveAnime, want zij heeft me aan inspiratie geholpen, dus speciaal voor haar zit de grap erin XD** **... En verder heb ik niks te melden, lees, en laat een reactie achter ^-^; En ja, ik weet dat dit hoofdstuk best slecht is, volgende is beter, beloofd xD**

Jij ben dus echt, ZON sukkel. Zegt Sasori tegen je, zijn gezicht uitdrukkingsloos.
.Hoe durf je, eh, jij kleine.. Fluister je, voor je je zin af kan maken komt Deidara tussen beide.
Umm, misschien kunnen we maar beter geen ruzie maken, un Prettiger voor ons allemaal, un.
Jij en Sasori kijken elkaar aan, Sasori nog steeds uitdrukkingsloos, en jij pissig. Je gooide op een egoïstische manier je hoofd opzij, je wou hem niet meer aankijken.
Je hoort Deidara zuchten, en na een soort poef-achtig geluidje kijk je weer om. Er staat een soort van gigantische witte vogel. Ofzo.
Kom je nog, un? Dit is de snelste manier naar dat bos, un. Zegt Deidara, je knikt en klimt op de vogel. Je aait rustig over de schaduwen op je schouders, de jongens kijken je raar aan.
. Mijn vrienden gaan overal mee naartoe, eh. Zeg je op een lage toon, je kijkt Deidara aan met een duistere glimlach, je ziet dat hij langzaam bleek word.
Wat? Wat? Ik vat jullie echt niet.. Zegt Sasori, die duidelijk geïrriteerd is.
Oh, niks hoor, eh. Zeg je onschuldig. Je kijkt om je heen als je de vogel voelt opstijgen.
..Van boven is het uitzicht eigenlijk best mooi
Je droomt weg bij het uitzicht, en kijkt rustig rond.
Kohaku.. Kohaku!! Je schrikt op uit je fantasie.
Wat, eh?! Je draait je om, alleen maar om te zien dat jullie geland waren.
. Ben jij altijd zo afwezig, un? Vraagt Deidara, je glimlacht onschuldig.
Uhh Ja, eh~. Je klimt van de vogel af en kijkt rond.
We moeten naar het noorden. Zegt Sasori droogjes. Je knikt en begint te lopen.
Uhm, Kohaku, dat is het oosten, un Zegt Deidara, je schudt je hoofd.
Je bent nog blonder dan ik dacht, dí¡t. Je wijst rechts van je. .Is het oosten.
.. Okee, whatever, un.
------Time skip, fast forward!-----
Jullie lopen nu al lang rond, maar je bent nog niks of niemand tegengekomen, en dit wandelen begon langzaamaan heel saai te worden.
Hoe lang nog, eh? Vraag je aan niemand in het algemeen.
Kweenie, un Is het antwoord dat je krijgt van Deidara, Sasori zegt niks en loopt gewoon verder.
Je kijkt omhoog, langs de takken van de bomen.
Uhuhuh eh. Lach je zachtjes. Wat, un? . .. Zon, eh Sasori zucht dramatisch, alsof hij wil zeggen; waarom moet ik nou altijd met de onvolwassen kleuters mee?
Na nog wat rond te lopen krijg je pijn aan je voeten, je gromt wat zachtjes tegen jezelf als je kijkt naar Deidara en Sasori, die nog steeds in volle pas doorlopen.
Ineens staat Sasori stil, hij kijkt om zich heen en duwt jou en Deidara van het pad af, de bosjes in, daarna gaat hij op zijn hurken zitten, Deidara ook. Aangezien jij de enige bent die nog staat ga jij ook maar op je hurken zitten.
Wat is er Danna, un? Vraagt Deidara zachtjes.
.. Je bent wel dom he? Er komt iemand aan. Zegt Sasori verveeld.
Jullie wachten even, tot je drie Shinobis voorbij ziet lopen.
Ãâ°én heeft lang blauw haar en een wit met paars soort jas en witte ogen. De ander heeft bruin kort haar, zwarte kleding en rode strepen onder zijn ogen, er loopt een gigantische hond met hem mee. Daarachter loopt een gast met een capuchon over zijn hoofd, en er loopt nog een vrouw mee met zwart haar.
Je kijkt aandachtig, tot je een steek van herkenning voelt.
Danna, wie zijn dat, un? Vraagt Deidara zachtjes aan Sasori.
Konoha ninjas, meer weet ik niet. Antwoord Sasori.
Ik ken hun wel, eh. Zeg je plots. Ze kijken je verbaasd aan.
Dat zijn Hinata Hyuga, Kiba Inuzuka, Shino Aburame en hun Sensei, Kurenai, eh. Zeg je vastbesloten.
En jij kent ze hoe, un? Vraagt Deidara.
Ik kom ook uit Konoha, weet je nog, eh? Zeg je. Dat. En ze waren ooit mijn vrienden, eh.


Reacties:


milosafarm
milosafarm zei op 28 juni 2010 - 18:54:
erg leuk


DreadQueen
DreadQueen zei op 11 okt 2009 - 15:12:
was helemaal niet slecht!!
x'DD
was heel leuk!!
nu snel verder!!
Xx.


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 10 okt 2009 - 21:08:
Hehehe... nieuw hoofdstuk. x3 Gaat verhaal man... vrouw. Shino. Als. Jou. Vriend. Is. Raar. xP (Jij: *denkt, en jou als vriendin hebben is zeker niet raar hè? =_=;* ) Snel verder! ^-^