Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » From normal to popstar » 11.

From normal to popstar

11 okt 2009 - 12:05

883

3

184



11.

Sorry voor het lange wachten, ik had het druk met school T,T

Na 10 minuten heeft de kleding stapel van de meiden zich al aardig opgehoopt. ‘Zouden we er nu nog niet genoeg hebben?’ Vraagt Fay. Maya knikt even. Roy kijkt grinnikend toe hoe de meiden in de stapel door hun uitgezochte kleding snuffelen. Hij weet allang wat hij aan wil doen. Iets simpels en luchtigs. Gewoon een simpele spijkerbroek en leuk T-shirt erop. Lisa, Fay en Maya kunnen echter uren en uren nieuwe combinatie`s maken met de gekozen kleren. ‘Als we nu eens ophangen wat we in ieder geval niet gaan aantrekken.’ Stelt Fay voor. Fay heeft goede ideeën vandaag. Maya knikt en hangt gelijk een rok en 4 T-shirtjes terug. Lisa vindt het moeilijker om te kiezen. ‘Hang gewoon iets terug. Mocht je van gedachte veranderen kan je het er altijd nog uithalen.’ Twijfelend knikt Lisa en hangt een broek terug. ‘1 broek?’ Vraagt Maya. Lisa grijnst even. ‘Ik kan gewoon niet kiezen!’ Fay grinnikt even. ‘Dat kan jij nooit.’ ‘Weet ik.’ Roy grinnikt even. ‘Ik zou er trots op zijn.’ Lisa komt overeind. ‘Ach, wie weet ben ik dat ook wel. Misschien ook niet.’ Ze loopt weer naar de kledingrekken en hangt nog wat T-shirtjes terug. ‘Kun je nagaan, nu heeft ze nog niet eens bij de sieraden gekeken.’ Zegt Fay tegen Roy terwijl ze even langs hem loopt. Roy grinnikt even. ‘Wil ik dat weten?’ Fay schud haar hoofd. ‘Echt niet, daar kan ze uren en uren bij rond hangen. Je zou bijna gaan zeggen dat het niet gezond meer is.’ Lisa kijkt op. ‘Nou, soms valt het best wel mee.’ Daarna duikt we weer de stapel met kleren in.
Maya heeft haar setje bijna af. ‘Wat vind je dan dit?’ Vraagt ze. Fay komt aangelopen. Voor het setje van Maya staat ze stil. Ze leunt op een been en kijkt er bedenkelijk nar. ‘Leuk!’ zegt ze daarna vrolijk.
‘Misschien kan je beter deze broek erop aan doen.’ Fay en Maya kijkt gelijk om. Net als Lisa die de kleren bijna uit haar handen laat vallen. ‘Hoi, ik ben Monique. Ik ben er om te helpen jullie kleren voor het concert klaar te maken.’ Ze legt een broek over de broek die Maya uit gekozen had. Lisa gaat weer door met haar setje uitzoeken. Ondertussen liggen er al 3 onafgemaakte setjes. Elke keer kan ze weer niet het juiste onderdeel vinden. Monique loopt nu naar Lisa toe. ‘Kan je iets vinden?’ Lisa schudt haar hoofd. ‘Wat zoek je?’ Lisa haalt haar schouders op. ‘Iets leuks.’ Mompelt ze. ‘Iets simpels kan ook leuk zijn.’ Merkt Monique op. Lisa knikt even en zoekt weer door. Monique loopt ook naar de kledingrekken, bij de broeken. Ze haalt er een paar broeken uit. Niet heel speciaal, maar wel leuk. ‘En dit?’ Monique houdt de broeken voor. ‘Die zijn leuk!’ Gilt Lisa en legt de broeken onder het bijpassende setje. ‘Zo, en welke vind je nu het leukst?’ Lisa wijst de middelste aan. ‘Goede keus, vind ik ook.’ Lisa glimlacht. ‘Bedankt.’
‘Weten jullie al wat voor sieraden jullie willen?’ Maya, Lisa en Fay schudden hun hoofd, maar Roy knikt. Monique schiet even in de lach. ‘Van Roy had ik wel verwacht dat hij geen sieraden wou. Maar make-up zal toch moeten.’ Roy schudt hardt zijn hoofd. ‘Echt niet. Ik ga geen make-up dragen!’ Monique lacht even. ‘Dat zegt iedereen, van jongens dan, de eerste keer. Maar anders zie je eruit als een lijk.’ Maya, Lisa en Fay grinniken even en doen een zombie na. Maya begeeft het als eerste en schiet in de lach. Al snel volgen Lisa en Fay ook. Roy kijkt de meiden even raar aan. ‘Meiden.’ Mompelt hij en legt zijn setje met kleren opzij. Fay, Maya en Lisa volgen Monique naar de sieraden. ‘Weet je.’ Begint Maya een zin. ‘Hoeveel sieraden hier liggen?’ Maakt ze haar zin af. Maya springt hysterisch in het rond. Dat vindt ze helemaal geweldig. Als ze er maar mee kan experimenteren. Gelijk begint ze te rommelen in de bakjes. Lisa en Fay kijken toe hoe Maya sieraden zoekt bij haar kleding. Niet te veel en niet te overdreven. Maar wel leuk.
‘Maya.’ Vraagt Lisa als Maya klaar is met het uitzoeken van haar sieraden. ‘Kun je ook voor Fay en mij sieraden zoeken?’ Maya knikt en kijkt even naar hun kleding. Daarna begint ze te rommelen in de bakjes. Eerst verschijnen en oorbellen. Daarna armbanden en uiteindelijk een ketting voor Lisa. Fay hoeft geen ketting, dat vindt ze niet fijn. ‘Bedankt!’ Zegt Lisa vrolijk terwijl ze de sieraden bij haar kleren zegt. Daarna draait ze zich om en omhelst Maya. Fay bedankt Maya ook en daarna lopen ze samen de ruimte uit. De kleren laten ze liggen. Roy kijkt verveelt om zich heen. ‘Klaar?’ Vraagt hij als de meiden aangelopen komen. Ze knikken tevreden. ‘Nu nog oortjes voor zondag en daarna kunnen jullie gaan.’ Zegt Monique en loopt naar een andere kamer. In de andere kamer staat een man klaar. ‘Zo, dit zijn dus de jonge sterretjes.’ Monique knikt even. ‘Ik kom jullie zo weer halen.’ Zegt ze en daarna loopt ze weg. Lisa en Fay kijken elkaar even aan. ‘Roy, ga jij maar eerst.’ Roy knikt en loopt naar de stoel toe. Rustig gaat hij erop zitten.


Dat van die wedstrijd geldt nog steeds. Dus laat je fantasie maar spelen


Reacties:


TomVanDeelen
TomVanDeelen zei op 14 okt 2009 - 9:53:
Mooi


adelain
adelain zei op 11 okt 2009 - 12:32:
liefteren


Juliette
Juliette zei op 11 okt 2009 - 12:21:
Ik vind het leuk
Roy is cool<3
En de rest ook
Snel door<3