Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 25:

Autumn days will fade away!!!

15 okt 2009 - 22:15

561

4

176



Hoofdstuk 25:

De badboys hebben jullie al ontmoet,nu de badgirls die daarbij horen.en er is nog een boy. Sarah: Geslacht:Meisje ogen:Groen,donker,met diverse donkerblauwe vlekjes. haar:kort tot de schouders,Felrood. Gave:katachtig bewegen Partner:Launcelot ALice(ja ze heet het zelfde als On=ze AlicexD) : Geslacht:Meisje ogen:Felgroen. Haar:Beetje zwartblauw. gave:Gedachtes lezen Partner:meilseoir Famine: Geslacht:Meisje Ogen:Donkerbruin met een rode tint. Haar:donkerbruin,bijna zwart. Gave:Iemands gevoelens beheersen Partner:dwayne Guinevere: Geslacht:Meisje ogen:Felblauw Haar:Blond,tot de schouders. Gave:telekinese. Partner:Vesh Dwayne: Geslacht:Jongen ogen:Bloedrood Haar:Kort,in stekeltjes of met een pet op. gave:kan supersnel rennen(sneller dan normale vampiers.) Partner:Famine Waneer deze vampieren dorstig zijn,worden hun ogen bloedrood,behalve die van Dwayne,die zijn al bloedrood n.n (A) XxX

Sarah Pov:Ik en mijn zus Alice renden door het bos,het was al donker en we waren opzoek naar de anderen.
In één keer begon Alice te snuiven.
"We zijn hier niet alleen"
Al snel hoorden we de stem van de vampier die we roken.
'Man die gast die bij haar loopt,ruikt nog erger dan een natte hond,Alice.'
'Misschien omdat het ook een hand is,Sarah.'
We lachten zachtjes in ons zelf.
'Knap is hij wel.'En ze stootte me zachtjes aan.
'Hij heeft al een vriendin,Sarah,en jij hebt ook al een partner,anders hadden we hem wel verandert.'En ze gaf me een knip oog.
'Alice,ik zou hem niet kunnen bijten,hij stinkt te hard.'
Nu kon ze d'r lach echt niet meer inhouden en ze gilde het bijna uit van het lachen.
'Jacob,ik heb het gevoel dat we gevolgd worden!'
'Rustig Auora,al springt er iemand uit de bosjes,ik bescherm je.'
Hij keek haar verlieft aan en ging voor haar staan.
'Ik denk dat ik eerder jou zal moeten beschermen'En de vampier die Aurora bleek te heten stapte achter hem vandaan.
De jongen leek beledigt en liep door.
Met haar korte benen rende Aurora achter haar aan.
'Hij is verlieft op haar'zei Alice tegen me,en we liepen snel nara de anderen,nog steeds verbaasd van het schouwspel wat zich net afspeelde.
Een vampier en een weerwolf,naja nog niet helemaal weerwolf,liepen samen alsof ze een stelletje waren.
'Owja,hij was niet echt beledigt.'zei ze er nog snel achteraan.
'Zullen we verder gaan naar de anderen?'vroeg ik aan haar.
Sarah knikte kort maar zoals altijd krachtig en we renden zo snel we konden naar dwayne,Famine &Guinevere.
Op een grote open plek stonden we opeens stil.
Daar stonden de 3 anderen,op ons te wachten.
'Al dorst?'vroeg Femine met een grote grijns op haar gezicht.
en dwayne liep met open armen op me af,klaar om me een knuffel te geven,die ik ontliep en ik liep meteen op Guinevere af en gaf haar een dikke knuffel.
'En waneer gaan we naar de andere jongens toe????'vroeg ik,en Alice gaf me een knipoog,ze was het danig met me eens.
'We gaan eerst jagen,op deze open plek ruikt het heerlijk,de geur is oud,maar het valt nog te volgen.'Zei Famine.
'Kom op laten we het volgen dan,dan kunnen we zo snel mogelijk terug naar de jongens.'Zei guinevere.



Aurora pov:
Ik lag op mijn bed weer eens wat te lezen,toen ik in 1 keer weer weg zekte uit deze werkelijkheid,dit vage toekomst beeld liet me iets zien over een meisje dat ik nog nooit eerder had gezien.
Een meisje met roest bruine krullen was in gevaar.
Ze werd achtervolgd door een gote groep vampieren.
Dat moest Bella zijn.
'EDWARD'en ik sprong van mijn bed en rende naar zijn kamer.
'EDWARD DIT MOET JE HOREN!!!!!!!!'
Ondertussen zag ik Alice ook rennen.
'Zag jij het ook?'vroeg ze aan me,ik knikte en we renden snel naar de rest.
Zij naar Edward en ik naar de Jasper en Carlisle.
Carlisle,begon Emmett,Rosalie en Esmé te roepen.
Ze kwamen van verschillende kanten aangelopen.
Opeens stond Achlys achter me.
'Je riep me?'Zei ze met een glimlach.
'Bella is in gevaar!'
'WAT?hoe,waneer,waar,huh?'ze begon rara te doen.
Toen kwam Edward de kamer binnen stormen met Alice achter zich aan gerend.
'Edward,doe het niet.'
'Alice,ik hou nog steeds van haar,ik moet haar redden.'
'Dan ga ik met je mee.'Voordat ik het wist had ik het al gezegt.
'Ik denk dat iedereen hier met je mee gaat.'Viel Carlisle me in de rede.
'Ik niet'Snoof Rosalie en Emmett haalde verontschuldigend zijn schouders op.
'Morgen ben ik jarig,ik blijf wel bij Emmett en Rosalie zodat de versiering niet voor niets is geweest.
Carlisle legde zijn hand op mijn schouder en knikte me toe.


Reacties:


VampireLycan
VampireLycan zei op 16 okt 2009 - 17:37:
yaaaahhh sorry Nezzieeee voor mijn laatste reactie dit mensje kan geen ...drie vier dingen tegelijk zolang je maar snel weitertjes gaat ;D


VampireLycan
VampireLycan zei op 16 okt 2009 - 14:40:
!!!Houd Edward toch nog van Bella!!! zoozoo!
Maar ja Bella is geen ... euhm bedreiging voor mij ;D hahaha dus Let's safe her!


Juliette
Juliette zei op 14 okt 2009 - 17:30:
Aaahh.. nog een Alice:'D
Snel afmaken<3


LadyLondon
LadyLondon zei op 11 okt 2009 - 20:28:
snelsnelsnelsnellafmaken!
x.Romiio