Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » Is she gonna say yes? Is she gonna say no? [17]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

11 okt 2009 - 18:36

458

3

232



Is she gonna say yes? Is she gonna say no? [17]

Ashton pov.
Wat zou ze zeggen? Ik hoopte op ja, maar door mijn week in Italïe had ik Jackson best goed leren kennen, en ik wist van hem dat ze nog vaak aan Taylor dacht. Ik keek haar verwachtingsvol aan.

Robyn pov.
'Ohmygod, Ashton, dit méén je niet!' 'Jawel.' Hij leek het te besterven van de zenuwen. 'Tuurlijk wil ik met je trouwen!' Uit bundig begon ik hem te knuffelen, wat al snel uitdraaide op een groepsknuffel. Toen iedereen elkaar had losgelaten, begonnen Ashley, Nikki, Pixie en ik heel hyper op en neer te springen. 'Robyn gaat trouwen, Robyn gaat trouwen, Robyn gaat trouwen, ...' Ik denk wel dat het hele hotel ons kon horen op dat moment. Elizabeth en de jongens stonden maar wat te lachen, Ashton had inmiddels een grote grijns op zijn gezicht. Toen we allemaal een beetje uitgezongen en gedanst en gesprongen waren, kwam iedereen Ashton en mij nog eens rustig feliciteren. Ik dacht dat ik Taylor om de hoek zag kijken, maar toen ik later weer eens keek, stond er niemand.
De avond vorderde, en het viel me op dat Elizabeth en Pixie geen druppel alcohol aanraakten. Ik keek Pixie even veelbetekenend aan, en ze knikte met een grote grijns van ja. Op dat moment stond Elizabeth op. 'Mensen, ik weet dat we hier zijn voor de verjaardag van Robyn, maar Robert en ik hebben belangrijk nieuws. We zijn zwanger!' Nu besloot Pixie er ook maar voor uit te komen. Ze stond ook op. 'Wij ook!' Luid applaus barstte uit. En weer een ronde van felicitaties. 'Pixie, ik ben zo blij voor je! En met Kellan dan nog.' Ik floot bewonderend. Met haar kleine gestalte en zijn grootte... Pixie moest lachen. 'Hoever ben je eigenlijk al?' '3,5 maanden.' Ze glimlachtte als nooit tevoren. Ik riep Ashton er even bij. 'Schat, wat denk jij ervan als we over 2 maanden trouwen, en Pixie en Ashley bruidsmeisjes zijn?' 'Geweldig.' Ik lachte. 'Dan ga ik nog even regelen dat Ashley wilt.' 'Hij gaf me een kus, en ik liet hem achter bij Pixie. Die 2 konden echt goed met elkaar opschieten. Ik zocht Ashley op. 'Ash?' vroeg ik op een zeurderig toontje. 'Ja?' zei ze heel lief terug. 'Wil je mijn bruidsmeisje zijn?' 'Ja!! Ooh, Robyn, dit wordt zo leuk! Ik dacht al aan een bruiloft op het strand, maar toen dacht ik aan het shoppen vandaag, dus ik dacht meer in een andere richting, maar ik weet nog niet wat...' Ik remde haar snel af. 'Ash, wacht. Het is nog 2 maanden hoor. Drink, relax, adem, weetjewel?' We lachten allebei even. Ze hief haar glas champagne op. 'Op Ashton en Robyn, en het beste bruidsmeisje ooit.' Ik deed mijn best om mijn gezicht in de plooi te houden. 'Op ons!'


Reacties:


inke
inke zei op 12 okt 2009 - 7:46:
Laat je het me weten als er een nieuw deel bij is??


Juliette
Juliette zei op 11 okt 2009 - 22:26:
Ik vind dat zel wel moeten trouwen<3
HAllo, Taylor ging vreemd0_o
heel vaak.
Of in ieder geval te vaak.
Snel verder


Kayley
Kayley zei op 11 okt 2009 - 21:18:
Wat? Nee, Robyn mag niet trouwen met Ashton!
Nee, mag niet!
Aaaah, nee, Taylor, nee!
Robyn & Taylor =
Robyn & Ashton =
En ik vind dat je nu weer snel verder moet! =)