Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 19: I love him, I love him not, I love him, I love him not....

Onbereikbare liefde (gestopt)

12 okt 2009 - 0:18

1541

3

241



hoofdstuk 19: I love him, I love him not, I love him, I love him not....

ik had voor dit stukje precies 33333 woorden getypt met allebei de verhalen *vreugdedansje* XD op naar 44444 :D XD ik typ kiro's naam trouwens heeel snel verkeerd.. krio.. XD sorry als ik dat doe.. ben nogal geneigt om snel te gaan typen XD weer die lange reacties :D I love lange reacties ^^/ oke.. ik lig even helemaal dubbel om de naam.. roomsoesje XD hoe kom je er bij XD en ijskoude bloedzuiger.. duhh XD hij was niet klein nee XD jaaa de pot chocopasta!! stomme shin! XD Jk.. whaha XD pj poppetje XD ik houd ervan om op jullie reacties te reageren XD enjoy the chapter! ;D xx rauwvleesetende maanjanker ;D

De volgende dagen was Kiro heel vaak niet te genieten, maar we vergaven het hem. Gelukkig deed hij wel normaal bij concerten en bij meet and greets. We zijn Michelle, Saskia, Kimberley en Fenna tegen gekomen en ze reizen gezellig een paar daagjes mee. Gezellig. Moet ik zeggen dat ik het niet gezellig vindt? Je zou het zo kunnen noemen. In iedergeval lig ik nu in mijn bed met mijn Iphone op, keihard, zodat ik even van de wereld afgezonderd ben en na kan denken. Over Kiro en zijn drugsprobleem, over Romeo die nog steeds o zo perfect is, over Shin en zijn problemen, over de tour die eigenlijk gedoemd is om te mislukken, over de band die ook uit elkaar dreigt te vallen, over Yu die de enige is die zorgeloos door het leven kan gaan. Te veel gedachtes die niet opgelost kunnen worden, of juist wel. Een rotzooi, zo zou je mijn leven op dit moment kunnen noemen. Vindt ik het erg? Helemaal niet. Het hoort erbij.

Een gewicht ploft naast me neer op het o zo krappe bed. Ik voel lippen op mijn wang, waar ik eerlijk gezegt niet van kan genieten. Ik blijf naar het plafond van de tourbus staren, en tik met mijn vingers op het ritme van de muziek. Een hand gaat door mijn haren heen. Ik draai me op mijn zij, naar de muur van de bus, als teken dat ze me met rust moet laten. Ik hoor een zucht, en uiteindelijk gaat ze weg. Maar wacht eens, de lippen voelde anders dan Fenna's lippen en de handen voelde anders dan Fenna's handen. Ik draai me om en zie zwart haar verdwijnen. 'Romeo.' Fluister ik. Zijn hoofd steekt om het gordijn. Hij glimlacht flauwtjes. 'Ze is er niet.' Zegt hij. Ik schuif op en haal een oortje uit mijn oor, die ik vervolgens aan Romeo geef die in het bed is geklommen. Hij komt tegen me aan liggen. 'Strify.' Zegt hij zacht. 'Ja?' Vraag ik. 'Ik houd ook van jou.' Zegt hij en legt zijn hoofd tegen mijn borst. Een vleug van warmte gaat door me heen en ik zeg niets. 'Ik ben te laat hè?' Vraagt hij en zucht. 'Nee.' Fluister ik zacht. 'Nee? Maar Fenna dan?' Vraagt hij. 'Ik denk dat ze een oplossing was voor veel problemen, maar niet genoeg. Ik ga wel nadenken natuurlijk.' Zeg ik. 'Als je niet wilt, moet je het zeggen hoor. Ik snap het wel.' Zegt Romeo onzeker. 'Wat? Ben jij gek.' Zeg ik lachend. Hij grinnikt even en blijft me verliefd aan kijken. Ik glimlach ook. 'Maar ik wil wel iets proberen.' Zeg ik. 'Oe. Wat dan?' Vraagt hij. Ik kom met mijn hoofd dichter bij zijn hoofd en druk mijn lippen op de zijne. Hij zoent terug en tikt met zijn tong tegen mijn lippen. Ik open die en onze tongen vinden elkaar. Ik leg mijn handen tegen zijn wangen en de zoen wordt intenser. 'We zijn er weer!' Horen we Kimberley roepen. Snel laat ik hem los. In onze haast bijt Romeo op mijn tong. 'Auw.' Zeg ik pijnlijk. 'Sorry, gaat het?' Vraagt Romeo bezorgt. We gaan weer naast elkaar liggen. Snel doe ik de tv aan en doen we alsof we gewoon wat tv kijken. 'Hoi lieverd. O, hoi Romeo. Wat doen jullie hier?' Vraagt Fenna die het gordijn open heeft getrokken. 'Beetje tv kijken.' Zegt Romeo snel. Ik sabbel op mijn tong. 'Wat is er Lieverd?' Vraagt Fenna. 'Op mijn tong gebeten.' Zeg ik slissend. 'Au, dat doet zeer. Zullen we iets leuks gaan doen?' Vraagt ze. 'Uhm.' Ik kijk naar Romeo. 'Ga je mee?' Vraag ik aan hem. 'Ligt eraan wat het is.' Zegt hij. 'Dat weet ik niet. Wat wil je doen?' Vraag ik aan Fenna. 'Hm.' Ze denkt diep na. 'Ze hebben een chocolade fabriek in de buurt.' Zegt ze enthausiast. 'Oe. Dat klinkt verlijdend. Oké we gaan.' Zeg ik en kruip over Romeo heen. Ik spring uit bed. 'Hm. Ik ga mee.' Zegt hij en springt ook uit bed. Fenna geeft me een zoen. 'Zullen we gaan?' Vraagt Romeo geërgerd. 'Yup.' Zeg ik en huppel naar de deur. 'Als het om chocola gaat..' Begint Romeo. '..Is Strify helemaal gelukkig.' Maakt Fenna zijn zin af. Ik grinnik en spring de bus uit. 'Kom nou!' Roep ik ongeduldig als die 2 nog steeds niet de bus uit zijn. 'Jaha.' Zeggen ze allebij tegelijk. 'Waar is het eigenlijk?' Vraag ik en stop met huppelen. 'Niet zo ver weg. We kunnen wel lopen.' Zegt Fenna, gaat naast me staan en pakt mijn hand. Ik glimlach en we lopen verder. Na een tijdje lopen zijn we er. We lopen naar binnen, betalen 3 kaartjes, wachter tot de gids er is en lopen samen met een hele grote groep mee door de fabriek. Natuurlijk lopen er wat fans tussen, maar daat besteden we niet zoveel aandacht aan. Ik zing het willie wonka liedje en Romeo zingt vrolijk mee.

Eenmaal weer terug in de bus is het al laat in de middag. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het precies 6 over half 6 is. Over de duivel gesproken. Als er 100 minuten in een uur zaten kon dat ook zo zijn. 6 uur en 66 minuten. Ik lach over die gedachte. 'Wat?' Vraagt Yu. 'Binnenpretje hoe laat het is.' Zeg ik en grinnik nog even na. 'Raar kind.' Zegt hij. Ik knabbel verder aan de reep chocola uit de fabriek. 'Hè, we gaan zo eten hoor.' Zegt Tilo die de bus in loopt. 'Ik weet het, maar dit is veel lekkerder dan dat visgerecht dat jullie willen maken. Jug, ik haat vis.' Zeg ik en knabbel verder. 'Dan eet je niets en val je maar flauw onder het concert van vanavond.' Zegt Tilo. 'Hm, misschien toch maar vis voor je, Strife. Niemand wil dat je flauw valt.' Zegt Romeo. 'Bleg.' Zeg ik, maar leg toch maar mijn chocola aan de kant. 'Ik ga maar beginnen met koken. We moeten er al over 1 uur uur zijn.' Zegt Romeo en loopt naar het keukentje. 'Ik ga helpen.' Zeg ik zingend en huppel vrolijk naar de keuken. 'Ik denk dat ik weet wat ik wil.' Fluister ik terwijl Romeo water op zet voor de rijst en ik een pan pak voor de super vieze vis. 'En?' Vraagt Romeo. 'Ik ga het denk ik uitmaken met Fenna.' Fluister ik en zet het vuur aan. 'Weet je het zeker?' Vraagt Romeo. 'Honderd procent zeker. Ik houd van haar, maar nog meer van jou.' Fluister ik. Romeo glimlacht. 'Waarom houdt jij niet van vis en rijst?' Vraagt hij. 'Omdat ik daar echt een hekel aan heb. Vraag me echt niet waarom, dat kan ik niet uitleggen.' Zeg ik en prik met een vork in een vis.

Als we hebben gegeten en de rommel hebben opgeruimd, ploffen we neer op de bank om even uit te buiken. 'Klaar voor het concert van zometeen?' Vraagt Fenna die naast me zit. 'Zeker wel.' Zeg ik en staar naar de tv die niet aan staan. Hoe nutteloos. 'Over hoe lang gaan we er heen?' Vraagt Yu die zich tussen mij en Kiro in heeft gepropt op de bank. De bank zit nu propvol. 'Over een half uur.' Zegt Tilo die op een stoel zit. 'Dan gaat de tv nog maar even aan. Je kan het ook zeggen hoor, Strify, als je de tv aan wilt.' Zegt Yu geërgerd. 'Dat had gekunt ja.' Zeg ik en leun achterover. Yu zet de tv aan op een film.

Het is nog 10 minuten voor het concert. Zenuwachtig ijsbeer ik door de gang die naar het podium lijdt. Romeo loopt naar me toe. 'Zenuwachtig?' Vraagt hij. 'Yup, jij?' Vraag ik. 'Ik ook.' Zegt hij en komt dichterbij. Ik glimlach. 'Ik vondt het wel heel gewaagt vanmiddag.' Zegt hij. 'Die zoen?' Vraag ik. 'Ja, spannend toch?' Vraagt hij. 'Ja, maar het geeft mij het gevoel dat ik vreemd ga. Dat is niet zo prettig. En hoe ga ik het haar vertellen? He lieverd, ik ben verliefd op Romeo dus ik maak het uit?' Vraag ik een beetje van streek. 'Natuurlijk niet. Denk er anders nog maar een extra nachtje over na. Niet nu. Het verpest je stemming.' Zegt hij. 'Nee, ik weet het zeker.' Mompel ik. 'Dus dan vindt je dit zeker niet erg.' Zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik draai mijn hoofd weg. 'Ik wist wel dat je het niet zeker wist. Je maakt je er teveel zorgen om. Slaap er nou maar een nachtje over.' Zegt Romeo en loopt weg. Ik ga op de grond tegen de muur aan zitten en zucht.Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd daarop. 'Daar ben je. We hebben je overal gezocht. We moeten zo op. Wat is er?' Vraagt Kiro na een paar minuten. Hij snelt naar me toe en gaat voor me zitten. 'Niets.' Mompel ik en kijk op. 'Kom je dan mee? Nog maar 2 minuten.' Zegt Kiro en staat op. Hij trekt me overeind en trekt me mee. Als de 2 minuten voorbij zijn we allemaal op het podium lopen, vergeet ik al snel al mijn zorgen. Zoals ik al eerder zei, zingen is mijn obsession. Zo vergeet ik alles.


Reacties:


MoonRocker zei op 12 okt 2009 - 16:45:
AAH XD
WILLIE WONKA LIEDJE! x]
Ik heb een snoepje in mijn mond, en die vloog er dus bijna uit
Zeg ik en prik met een vork in een vis.

Vispoken! dat dacht ik dus
En uh...
Verder?
Roomsoesgeval is vet lief :3
NEE GEEN FLAUWE 'ROMEO EN JULIA' GRAPPEN AUB!

xoxo <3


BliebX
BliebX zei op 12 okt 2009 - 16:26:
lalala,
*heeft zin om een lange reactie te schrijven*
Okee, het verhaal..

Nee! Nee, nee, nee, nee, nee! Nee! *schudt hoofd*
Eerst ga ik mooi uitleggen hoe ik op Roomsoesje kom..
*denkt na*
Ik weet het niet =O

Ik weet alleen dat je er ook (slag)roomsoesje van kan maken
en slagroomsoesjes zijn lekker, en Romeo is ook héérlijk *kwijl*
duss...

Ik weet het echt niet x']

Ik heb het geloof ik eens midden in de nacht bedacht...
(Hé, dat rijmt =D)

Maargoed,
'on-topic'
[ik ga wel snel off-topic zeg....






... nu weer! =O]
okee, nu echt,
terug naar het verhaal! =)

=O
Kiro is chaggie =(
Dat is begrijpelijk... maar niet leuk!
>,<
hij moest nooit met die zooi beginnen =(

en (bijna) iedereen heeft problemen =O

Kiro -> afkickprobleem
Shin -> Strify-sickness
Strify -> Romeo-sickness
Romeo ->v.a.e.n.w.-sickness [staat voor van alles en nog wat sickness 8D]
en Yu -> nix =O

Ik wil wel voor problemen zorgen voor Yu ^^ *evil*
I'm gonna steal him!

Oehh, Romeo loves Strify <3
Hoe lief ^^
aww...
cuteness!

Maar dit is niet lief voor Fenna =O

Oeeh... Chocolade fabriek
[er wordt gezegd dat het daar heel erg stinkt =O en dat je dan nooit meer chocolade eet omdat je al bijna over je nek gaat bij de geur in de fabriek en je daar dan steeds aan moet denken als je chocolade eet ]

Ik wil Chocolade!!!
*gaat even naar de keuken om chocolade te halen*
BIW =) Met chocolade *wbw*

maargoed, ze gaan naar de chocolade fabriek
Nice =D

Hmm... gaaaaaaaaaaaaaaf =)
whaha, mijn mamz nieuwe mobielnummer eindigt op 666
x']
yak! vis...
niet alle vis is lekker XD
en rijst gaat nog wel... x']

Oeeh, dat doe ik ook altijd
naar een tv staren die niet aan staat 8D
of hij staat aan, en ik kijk naar het scherm
maar ik let er niet op XD
maar waarom Yu zo geirriteerd reageren =(
niet lief =O


Concerttime ^^
ik wil daar zijn :o


en en en...
Strife moet iid geen overhaaste beslissingen nemen ...

woooeii

snel MEER?! =D
xxx



[ik heb het idee dat deze reactie misschien iets té lang was ]


ladyysas
ladyysas zei op 12 okt 2009 - 15:43:
WAAAAAH weer een nieuw stukjee!!!!

agg zomaar Fenna bedriegen....ooow...tsss...arme Fenna
Maar Strify is ook zielig...maar ga hem niet trosten mwahha...laat ik aan jou over...en Romeo natuurlijk

een chacolade fabriek (whaha die is cuwl)

en die is gewoon cuwl omdat het een pj emoticoon is....en nee ik vind pj niet cuwl whaha

hm...ik denk dat ik ga stoppen ik weet niks meer
oow jah.....snel weer een stukje

xXx - ijskoude bloedzuiger