Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen) » Deel 2

Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen)

12 okt 2009 - 14:38

263

5

274



Deel 2

Faith [POV]:
Het was licht in Japan toen we aankwamen. Heel andere tijd. We namen een taxi naar net buiten het centrum van Tokio. Nu stonden we recht voor een reusachtig gebouw. Vanboven op de poort stond “Tokio Hotel hotel”¯ geschreven. “Waarom hotel?”¯ vroeg ik. “omdat het meer op een hotel lijkt”¯ zei Simone. Een stuk of 5 honden kwamen op Simone afgelopen. Een meneer kwam mijn koffers halen. Er waren hier niet veel kinderen had Simone gezegd. Het moest nog groeien. We liepen naar binnen. Het leek echt wel op een hotel. “Ik ben er weer.”¯ zei Simone. “Bill is in zijn kantoor”¯ zei de jongen achter de bali. “Faith, dit is Gustav, hij speelt drums in de band”¯ zei Simone. ik keek hem aan. hij glimlachte. hij had zwarte haren en droeg een bril. “kom maar mee”¯ zei Simone. We liepen de keuken in. Een jongen met lange bruine haren stond te koken. “Dit is Georg, hij speelt bas in de band”¯ zei Simone. “haay”¯ zei hij vrolijk. ik glimlachte en knikte. “waar zit Tom?”¯ vroeg Simone aan die jongen die dus Georg heette. “weetniet, volgens mij ligt hij te luieren ofzo”¯ zei Georg. ik liep achter Simone aan. We liepen een kamer binnen. er stonden allemaal video spelletjes. er stond een mega zetel waar een jongen in zat met zwarte vlechtjes en veeeel te grote kleding. hij speelde een spel met nog kinderen. “Tom, dit is Faith, Faith, dit is Tom”¯ zei Simone. “haay”¯ zei Tom. ik glimlachte. “kom we gaan naar Bill”¯ zei Simone. Ze klopte op een zwarte deur.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 12 okt 2009 - 19:04:
whiii, verder!!!

Dit is een leuk verhaaltje!!!!

en tom die spelletjes speelt met de kiendjes, hoe schattig!!!

en Bill natuurlijk weer de grote baas


ECHT, SNEL VERDER!!!!


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 12 okt 2009 - 17:17:
Oeoeeh

Snel verder =D

Trouwens , mooi geschreven =D


DODOTosca
DODOTosca zei op 12 okt 2009 - 16:12:
Verder Jorinde <3
Ahaha ikzie Tom echt voor me, zo ongeïtresseerd omdat hij met een spel bezig is. X3


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 12 okt 2009 - 15:49:
super stukkie verder<3 wil weer vervolg n__n


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 12 okt 2009 - 14:54:
OMG SNEL VERDER TIS ZOOW GOED GESCHREVEN

xoxo linsoo <3<3