Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 12

my one special love [TC]

12 okt 2009 - 18:09

544

2

220



12

bill pov
het is vrijdag ochtend en we kregen net een telefoontje dat mijn hele klas vandaag en maandag vrij heeft. tom en gordon zijn de spullen van tom op aan het halen bij het internaat en ik en mama maken tom zijn kamer alvast op orde.
''dus hoe ver zijn jij en tom nu al?'' vraagt ze dan ineens. ik kijk haar even aan en haal mijn schouders op.
''wat bedoel je?''
''nou, hoe ver gaan jullie nu al met elkaar?''
''we hebben alleen nog maar gezoend hoor.'' zeg ik nonchalant. ze knikt en glimlacht dan. we maken het bed nog even netjes en lopen dan naar beneden. na een half uur komen gordon en tom weer binnen en ploffen naast ons neer.
''oke, morgen komt heel de familie om je welkom te heten in de familie!'' roept simone dan vrolijk. tom grijnst breed en zucht.
''wat is er?''
''ik wist niet dat ik zo veel kleding had!''
''maar het is ook niet echt een normale grote hoor!'' roept gordon dan. ik schiet in de lach en geef tom dan een kus. simone en gordon gaan de kamer uit en tom drukt zijn lippen weer op die van mij. ineens horen we kei hard gelach van buiten en kijken even om. buiten staan georg gustav en andreas zich kapot te lachen en gustav valt zelfs op de grond. tom staat zuchtend op en komt even later met hun terug de kamer in.
''we wisten helemaal niet dat jullie iets hadden!'' roept georg dan.
''schamen jullie je ervoor ofzo?'' roept gustav dan.
''nee, het is officieel verboden!'' zegt tom dan licht geirriteert.
''oke, maar kom op, op school roepen ze het ook dus wij dachten dat het neeit waar was en dan komen we hier aan en dan liggen jullie zoenend op de bank! maarja, wij zullen de roddels niet aan sterken met we hebben het gezien!'' zegt georg dan en ploft neer in een bank. gustav laat zich op zij schoot vallen en drukt een kus op zijn wang.
''oke, hebben jullie iets?'' vraagt tom dan. gustav en georg knikken en houden elkaar handen vast. ik haal mijn schouders op en ga tegen tom aan zitten. hij slaat zijn arm om me heen en glimlacht. we raken allemaal aan de praat en niet veel later gaat tom een fles drank halen. hij komt terug met wiskey en ploft naast me neer.
''doen, doen of doen, als je het niet doet moet je een groot glas leeg drinken.'' grijnst hij en zet een paar glazen neer. iedereen stemt in en natuurlijk begint tom met een opdracht geven.
''oke, georg. ga naar buiten en bel aan bij de oudjes hier tegen over. trek je broek naar beneden en zeg dat je billekoek nodig hebt.'' lacht tom dan. georg kijkt hem even aan en staat dan op. hij loopt naar buiten en we gaan voor het raam staan. we zien hem aan bellen en zijn broek al naar beneden doen. hij gaat met zijn achterwerk richting het huis staan en dan doet de oude man die daar woont open. we horen vaag geschreeuw en georg krijgt een klap met een paraplu. hij rent snel terug en we liggen helemaal strijk.
''fuck you tom! die krijg je nog een keer terug.'' hijgt georg dan en laat zich op een stoel vallen.


Reacties:


beertje
beertje zei op 25 feb 2013 - 14:37:
haha hij doet het ook nog ik zie het al voor me


VampireFangs zei op 12 okt 2009 - 18:38:
-plat- XD

Ik mocht het niet lezen hé,toch weer gedaan X]
En nu beveel ik je veder te gaan,ik heb zin om
weer plat te liggen :3

Misschien is het iets om hoofdletters te gebruiken?:3
Ik bedoel dit niet negatief hé Coockiee <3