Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 13

my one special love [TC]

12 okt 2009 - 21:11

430

1

252



13

tom pov
na veel opdrachten te hebben gehad en sommige te hebben afgslagen en moeten drinken zijn we alle 5 goed aangeschoten en is georg aan de beurt om iemand een opdracht te geven.
''oke, tom, ga de straat op in je bokser, roep dat je geil bent en dat 10 minuten lang en dan mag je weer naar binnen,'' grijnst hij dan. ik zucht en sta op. even wankel ik en kleed me uit tot op mijn bokser. ik ren de straat op en gil dat ik geil ben. ik ren een paar straten door en na ongeveer 10 minuten hoor ik een politie wagen. ik ga weer naar binnen en trek mijn broek aan.
''jij vuile lul, ik ben bijna op gepakt!'' roep ik en plof naast bill neer die helemaal strijk ligt.
''ik vind het wel sexy.'' lacht hij en probeert weer recht te gaan zitten. ik grijns en duw hem zachtjes op zijn rug. ik begin hem wild te zoenen en hij zoent terug. na even blijven zoenen houden we weer op en besluiten we een film te kijken. we kijken na bill's zin de titanic ookal heb ik echt een hekel aan die film. waarom zou je je dochter met een man laten trouwen waar ze niet van houd! alleen maar omdat je rijk wil zijn? kom op zeg! als ze al die dure zooi zouden verkopen zouden ze het ook goed hebben! en al die armen laten ze gewoon verdrinken! dat zijn toch ook mensen! ik kan zo neidig worden om die film! ik druk mijn lippen in bill's nek en hij legt zijn hand in de mijne. we beginnen rustig te zoenen en besteden totaal geen aandacht meer aan de film. dit vind ik nou leuk. samen met mijn grote liefde op de bank zitten en lekker alleen aandacht geven aan elkaar. ik trek plagerig wat aan bill's dreatloks wanneer hij omhoog komt en zich op me stort. we beginnen wat te stoeien en dom te lachen waarna we weer beginnen te zoenen.

het is 11 uur 's avonds wanneer ik en bill in mijn bed liggen. hij slaapt half en we zijn bijde kots misselijk. de wiskey heeft er echt ingeslagen als een bom en simone was nogal boos. ik voel hoe bill me kleine kusjes geeft richting mijn nek.
''hm, bill, morgen heb je echt koppijn.''
''hm, dat heb ik er voor over.'' fluistert hij terug en gaat door met zoenen. hij komt op mijn schoot zitten en streelt zachtjes over mijn borst en glimlacht. hij buigt zich weer voorover en begint me weer te zoenen.


Reacties:


VampireFangs zei op 14 okt 2009 - 17:04:
waarom zou je je dochter met een man laten trouwen waar ze niet van houd! alleen maar omdat je rijk wil zijn? kom op zeg! als ze al die dure zooi zouden verkopen zouden ze het ook goed hebben! en al die armen laten ze gewoon verdrinken! dat zijn toch ook mensen! ik kan zo neidig worden om die film!


Tom die nadenkt XD
Verder <3