Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen) » Deel 3

Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen)

12 okt 2009 - 21:49

420

6

413



Deel 3

Faith [POV]:
“Binnen!”¯ zei een stem. Simone opende de deur en liep naar binnen. Ik liep achter haar. Toen ging ik maar langs der staan. Een jongen keek van zijn laptop op. Zijn haar zat in een hanenkam en hij droeg make-up. Zijn nagels hadden een zwarte kleur met een wit randje. “Hoi, ga zitten”¯ zei de jongen. Ik deed maar wat hij zei. Hij zag er aardig uit. “Ik ben Bill, en dan ben jij dus Faith”¯ zei dus Bill. Ik knikte langzaam. Hij glimlachte eng. Nee Faith hij wil gewoon aardig zijn. sprak ik mezelf toe. “Ik ga maar weer”¯ zei Simone. Ik keek haar even na. “Kom maar even mee, dan toon ik je je kamer”¯ zei Bill. Hij nam mijn koffer op. “Ik zal die wel dragen”¯ zei hij. “Zeg Bill, is het waar dat jij een zanger bent?”¯ vroeg ik. “ja, heb je onze muziek wel al eens gehoord?”¯ vroeg Bill. ik schudde mijn hoofd. “we hadden geen tv of radio”¯ zei ik. Bill knikte. We liepen de gang op. Het leek echt op een hotel. We liepen een gang in. Het was niet groot maar ook niet klein. Bill stopte voor een deur. Het was net een echte hotel deur. “Zo hier is het”¯ zei Bill. Hij opende de deur. Mijn kamer was echt prachtig. Het was net zo ingericht als een hotelkamer. Met eigen badkamer en al. “En bevalt het je?”¯ vroeg Bill. “ja hoor”¯ lachte ik. Bill zette mijn koffer neer. “Die kast is wel veel te groot voor de inhoud die ik heb”¯ zei ik. ik keek Bill aan. wat wel moeilijk was want die gast is enorm groot. “Dat zal niet lang meer duren voor die vol is”¯ zei Bill. Ik snapte hem niet. Ik keek hem scheef aan. “Shoppen is 1 van mijn zinvolste en belangrijkste bezigheden”¯ zei Bill. ik grinnikte. “Deed je het vaak?”¯ vroeg Bill. “1 keer per jaar, soms ook niet”¯ zei ik. Bill kwam langs me zitten op bed. Hij is echt leuk. Ik nam mijn koffer en begon mijn spulletjes maar weg te leggen. Ik voelde dat Bill elke beweging die ik maakte volgde. Ik voelde dat zijn blik bleef plakken op mijn dagboek. Toen keek ik hem weer aan. “Waarom draag jij eigenlijk meisjes dingen?”¯ vroeg ik. Bill lachte even. “1 omdat ik het mooi vind en 2 omdat ik dat leuk vind”¯ zei hij. “Ik ga weer, als er iets is, bij de zwarte deur daar zit ik”¯ zei Bill. ik knikte dankbaar.


Reacties:

1 2

VampireFangs zei op 15 okt 2009 - 16:26:
“Waarom draag jij eigenlijk meisjes dingen?”¯ vroeg ik. Bill lachte even. “1 omdat ik het mooi vind en 2 omdat ik dat leuk vind”¯ zei hij


BILL DRAAAGT GEEN MEISJES KLEDING n_n


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 14 okt 2009 - 13:59:
wiii, verder!!!

Bil is zoo lief voor dat meisje!!!!


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 14 okt 2009 - 13:57:
snell verder tis zoow goed xoxo linsooo <3<3


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 13 okt 2009 - 12:46:
wahah verder zoow leuk verhaal x'D


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 12 okt 2009 - 23:17:
Whaha leuk <3
Snel verder!