Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen) » Deel 4

Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen)

14 okt 2009 - 17:49

236

9

385



Deel 4

saai stuk, ik weet dat, leuke stukken komen nog ;D

Faith [POV]:
Bill verdween weer. Ik liet me op bed vallen. Ik mis mam en pap. Waren ze maar hier. Dan hadden we het hier beter. Dan hoefde we niet te gaan bedelen om nog maar een beetje eten te hebben. Hier was het goed. Ik schopte mijn schoenen uit. Als je het nog schoenen kan noemen eigenlijk. Ik herinnerde me die spelletjes hal nog waar die Tom zat. Ik had mijn eigen sleutel. Dus sloot ik mijn deur achter me en stopte de sleutel goed in mijn broekzak. Op mijn sokken liep ik door de gang. nu leek die veel groter als toen straks. Ik kwam in die hal uit. Een paar jongens en die ene Tom speelde op de wii. Ik ging in de enorme zetel zitten die nog leeg was. Ik keek hoe die Tom aan het winnen was met een racespel. “Hij wint altijd h锯 zei een jongen best teleurgesteld. ik grinnikte even. “Hoi”¯ zei een meisje die langs me kwam zitten. “haai”¯ zei ik. “Taylor en jij?”¯ vroeg ze. “Faith”¯ glimlachte ik. “Ik ben 11 en jij?”¯ vroeg dus Taylor. “9, in december word ik 10”¯ zei ik. “dat is nog maar 2 maanden”¯ zei Taylor. “inderdaad”¯ lachte ik. Taylor ging weer wii spelen met Tom. Eigenlijk vind ik het hier maar niets zo spelletjes. Ik ben een nieuwsgierig meisje dus ga ik eens rondkijken. Dat zal toch geen kwaad kunnen.

wieleren?


Reacties:

1 2

snoezepoez
snoezepoez zei op 17 okt 2009 - 22:54:
weiters <3

Owja, nog even over het vorige stuk:
Bill draagt geen meisjes dingen lieve, lieve Faith.

Ik vind Faith echt super schattig
weiters <3 ahah , dat zei ik aan het begin ookal, ik val in herhaling


VampireFangs zei op 15 okt 2009 - 16:29:
gelezen X3
Niks saai,verder :3


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 14 okt 2009 - 21:21:
omg nu wil ik dat je verdre gaat nah' naja kei goe geschreven xoxo linsoo <3<3


Juliette
Juliette zei op 14 okt 2009 - 20:59:
Verder<3


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 14 okt 2009 - 20:53:
oeh daar gaat iets gebeuren.
Nieuwsgierig zijn is niet altyd even handig.

Snel verder