Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Artemis Fowl » The incredible adventures of DINGES » 2.Dinges ontmoet dikke sina.

The incredible adventures of DINGES

14 okt 2009 - 18:40

505

2

375



2.Dinges ontmoet dikke sina.

In een wereld waar iedere dag het woord WINTERPEEN aan de hemel verschijnt en het land wordt geregeerd door een hond gaat Dinges haas naar School.

Baas, een grote vetbal in de ruimte, raakte een meteoor en een enorme druppel vloeibaar vet kwakte op aarde neer. Deze nam zig de vorm van een vrouwwezen aan genaamd DIKKE SINA. dikke sina had rood haar en sproeten en waggelde door de straat terwijl haar vet op en neer met de maat mee kwakte. Toen kwam er een helling en ze rolde vedder omdat haar vet zo zwaar was dat ze omviel. Ze raakte een persoon, en omdat ze van Baas afkwam slokte het vet de persoon op. De persoon schreeuwt om hulp, maar tevergeefs, zijn botten worden gekraakt en schrapen over elkaart terwijl zijn lever in elkaar wordt gedrukt en doormidden gescheurd. Hierop werd DIKKE SINA Nag dikker dan haar enorme vetbevattende op en neer kwakkende lijf al was. DInges liep over straat. Hij zag Dikke Sina over de straat rollen met veel lawaai en trok zich er niets van aan. Eenmaal in de klas zegt mevrouw zuurkool: Jongens en meisjuhs, vandaag hebben we een nieuwe leerling in de klas. Ze heet DIKKE SINA. opeens hoorde dinges een luid gekraak en toen brak de deur. Er kwam een spontane aardbeving toen DIKKE SINA de klas in rolde. DIKKE, stel je eens voor. Met een mond vol toffees kwakten haar dikke lippen uit: FWAFLOOW IKF FWEN DWIKKE ZWINA. dat is wel genoeg.DIKKE SINA rolde naar haar plaats, en dinges keek haar aan. Ze was toch wel erg mooi. veel mooier dan de andere meisjes. Dinges was verliefd. Toen DIKKE op (je weet wel haar voornaam is DIKKE en haar achternaam SINA) haar metalen sterke alluminiumfoliegedingiseerdefnobelwabbeleerde stoel ging ziten, Vormde zich in de stoel een patroon dat er uitzag als haar machtige mensenopslokkende reet. De stoel brak, en de splinters kwamen in het vet terecht en prikte DIKKE SINA lek. Als een skippybal zwanste en szwonste ze door de kamer heen, terwijl uit haar kont en mond en oren en *** vet kwamen. Iedereen verdronk in het vet. Dinges helaas ook. Toen volgde een stil moment. Dinges opende zijn ogen en werd wakker op de operatiekamer waar een arts wiens het zijn eerste dag in het ziekenhuis was, en de verdoving vergeten was, in zijn botten zat te kerven. Dokter, Kijkt u ook nog eventjes naar de teen van dinges, of die niet is opgeslokt door de resten van DIKKE SINA? Ze pakten de bovenkant van dinges's teen en trokken aan zijn nagel. De andere artsen hielden zijn teen vast terwijl meneer van de eerste dag zijn teennagel aan het loswrikken was met een aardappelschilmeste die hij zojuist van zijn oma had geleend. Hij schoot uit en de splinters nagel schrapte over zijn botten en het aardappelschilmessje kliefde het teenkootje doormidden met een zenuwsplijtende kraak. Later lag dinges in bed. dokter moest iets vertellen. Hij zei: we moeten zo nodig tegen je grote teen slaan met een grote plank met een spijker erin. Dinges hoefte niets te zeggen of de roestige spijker werd door zijn teenbotje geslagen. Dinges keek omhoog en hij zei: NARG YOU BAAS!


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 13 aug 2013 - 10:07:
huh? Dit gaat niet over Artemis Fowl...


CosmicPurple
CosmicPurple zei op 20 okt 2009 - 11:33:
Snuif er nog ééntje ofzo x'D