Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Es ist gerade so perfekt. » daarna, uiteraard twee.

Es ist gerade so perfekt.

11 nov 2008 - 23:58

298

0

174



daarna, uiteraard twee.

-schuin = wat gezongen wordt
-blauw= sommige gedachtes
*= kijk onderaan.

Bill's point of view.

#Es begint jeden morgen, es klingelt um seben.Dat gaat goed
Der wecker und ich bleiben nochmal schön liegen.Dit wordt een hit
Ich bin immer zu spät..
#

Tom's point of view.

Terwijl ik me moest concentreren op het ritme, samenspel én Bill zijn zangkunnen, was June in een vreselijke fleembui*.
'June..' fluisterde ik geërgerd. Bill keek me met één oog aan en ik keek wanhopig terug. Hij sloot zijn ogen en zong verder. #Hey, teufel kannst du..mei..meine beichte lese..lesen und damit..# Ik zat compleet naast het ritme en maakte van het toch wel simpele akkoordenschema een dikke shit.

Bill's point of view

# Gooott, noch..nochmal.. Jeezes, dat mens verknoeid het hier helemaal.
'VERDOMME JUNE, LAAT TOM. GA EEN ANDER LASTIGVALLEN!' Ik kon het niet meer houden. June was een beste meid, maar té aanhankelijk.
Onmiddelijk stopten Gustav en Georg hun spel. Verontwaardigt keek ze mij aan.
Tom zette zijn gitaar in zijn standaard en trok June aan haar elleboog naar de hal.

Tom's point of view.

Wath the heck. Okey, ze was irritant. Bill zei altijd dat we niet samen hoorden.
Pff, homo** dat hij was. Maar nu had hij wel gelijk.
'June, ga je nu even hier wachten? Alsjeblief?' vroeg ik poezelig.
'Zo zit dat dus, muziek is belangrijker dan je vriendin! En die kutbroer van je! Mij zo zitten uitschelden!' Riep ze me aardig boos toe.
'Je weet toch dat ik je heeeeeel ergg graaaag zie!' ze draaide haar hoofd weg.
Toen ik doorhad dat ze niets meer ging zeggen, nam ik haar kin en gaf haar een lieve zoen. 'Ik kom zo bij je, even geduld.' suste ik haar nog.
Ik haastte me naar de band en speelde nu, stukken beter dan daarnet, de nieuwe, potentiële hit die Bill enkele weken geschreven had.

*Knuffelbui
**Tom bedoelt dat niet als echt homo, maar eerder als sukkel.
geschnapst?

reactie?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.