Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 14

my one special love [TC]

14 okt 2009 - 21:43

503

1

237



14

bill pov
ik druk vele kusjes op tom's buik en hoor hem zachtjes kreunen. hij holt zijn rug en ik voel zijn handen over mijn rug strelen. ik druk mijn lippen op de zijne en hoor hem zachtjes kreunen. de deur vliegt open en gordon komt binnen lopen.
''nu gaan slapen of jullie slapen appart!'' roept hij. ik rol van tom af en trek de dekens over me heen.
''oke, terusten!'' brommen ik en tom en gordon loopt weer de kamer uit. tom veert een stukje om hoog en begint me weer te zoenen. ik glimlach en zoen hem vol overgave terug. hij komt boven me hangen en zoent me liefdevol. ik glimlach en we blijven maar zoenen. simone komt binnen lopen en zucht.
''jongens ga slapen, het is laat en morgen komt de familie en ik heb geen zin dat jullie pas om 3 uur je bed uit komen rollen!'' zeurt ze. tom kijkt me even aan en geeft me een lange zoen.
''wel te rusten!'' zucht hij dan en ik glimlach.
''slaap lekker mam!'' roep ik. simone sluit de deur en ik ga dichter tegen tom aan liggen. hij sluit zijn armen om me heen en we geven elkaar nog een zoen. dan vallen we bijde in slaap.

simone pov
heel de familie is er al en natuurlijk liggen bill en tom nog in hun bed.
''waar zijn je zoon's?'' vraagt mijn zus saskia dan.
''waarschijnlijk nog in hun bed. ik ga ze wel even wakker maken.'' zucht ik en loop de trap op. bill en tom liggen helemaal in elkaar verstrengeld te zoenen als ik de deur open.
''heel de familie zit beneden en jullie liggen hier een potje te zoenen?'' vraag ik geirriteerd.
''we kunnen ook wel ruzie gaan maken maar ik denk niet dat je daar zo blij mee bent.'' zegt tom bij de hand.
''fijn je spreekt tegen!'' zucht ik.
''van papa geleerd.'' grijnst hij en begint bill weer te zoenen.
''kleed je aan en kom naar beneden. NU!'' roep ik en draai me om. ik loop de trap af en ga de woonkamer weer binnen.
''ze komen zo.'' zucht ik en plof neer op een stoel.

tom pov
bill trekt langzaam een erg strakke skinnyjeans aan en blijft zuchtend voor de kast staan. ik trek net mijn vest aan en staar naar zijn kont. ik ga achter hem staan en duw hem richting de muur. ik draai hem om en ga tegen hem aan staan. ik begin hem langzaam te zoenen en streel langzaam over zijn buik. hij zoent even terug en duwt me dan weg.
''dadelijk wordt mama nog boos ook.''
''hm, je bent echt zo sexy!'' grijns ik en volg hem hoe hij een shirt aan trekt. samen lopen we naar beneden en voor we de woonkamer in gaan geven we elkaar een zoen en dan laten we elkaars handen los.
ik kijk iedereen stuk voor stuk aan en glimlach fake.
''uhm hoi.'' breng ik er moeilijk uit en kijk nog een keer rond. 3 jongens en 4 meisjes van de leeftijd van mij en bill maar verder alleen maar oude taarten. geweldig!


Reacties:


VampireFangs zei op 15 okt 2009 - 16:21:
`COOCOCOCOCOPOCPOPOCOOO <3
Verder,echt verder,nu meteen verder,ik verveel me verder . :3