Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I had a nightmare. But what If it turns out in real ? » The nightmare .

I had a nightmare. But what If it turns out in real ?

12 nov 2008 - 19:22

205

2

178



The nightmare .

Anna-Mary fietst door het centrum. Haar hart gaat tekeer en nog nooit heeft ze zo hard gefietst. Ze wilde op tijd bij school zijn, maar ze was al aan de late kant. Ze wilde net oversteken bij een gevaarlijke kruising, maar er kwam een vrachtwagen aan gereden. Nog net op de laatste seconden kon de chauffeur stoppen.
Ze moest iets vertellen aan Britt. Wat er is gebeurd in haar droom. Schokkende beelden dwaalden door haar hoofd. Ze had het niet verwacht. Ze hoopt het niet.

De donkere straten waren belicht door de lantaarnpalen. Samen fietste ze met een bekende door de straat. Het was rustig en nog nooit waren ze er geweest.
Met een bonzend hart hadden ze samen op weg gegaan door naar het ventrum te gaan. Maar ze waren verdwaald. Het mystirieuse persoon fietste naast haar. Ze wilden samen naar de muziek winkel. Maar ze wisten niet waarom. Ze fietsen door. De tunnel door. Een groote felle licht komt op haar af. Ze hoort gegil en dan een enorme klap. Wat is er gebeurt? Wat was die grote knal ?

Haar hele lichaam trilde en ze werd gillend wakker. Wat was er ? Wat gebeurde er in mijn droom ? Met bange voorgevoelens stapte ze uit bed....


Reacties:


Cupcake
Cupcake zei op 24 nov 2008 - 20:42:
snel weiter zo mooi <3


Angel
Angel zei op 15 nov 2008 - 8:57:

cool
lijkt me leuk
wie ben ij op quizlet?
snel verder