Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 15

my one special love [TC]

15 okt 2009 - 18:56

857

3

276



15

k zal ff niet meer zo veel schrijven, vandaag zeker niet meer want ik ben niet echt in de mood hiervoor vanaf nu ben ik ff ofline

bill pov
ik en tom zitten samen op de bank. de tv staat aan zonder geluid maar tom is er toch op geconcentreert. simone probeert hem steeds te laten praten maar hij maakt alleen een goed of af keurend geluidje. ik zucht en tik hem aan. ik wenk dat hij mee naar buiten moet komen en samen lopen we naar buiten.
''wat is er?'' vraag ik hem als we buiten zijn.
''dat ik liever in mijn bed blijf liggen.'' zegt hij geirriteerd.
''hm, kan ik het een beetje goed maken?'' vraag ik grijnzend en druk een kus in zijn hals.
''dude, straks worden we nog gesnapt!''sist hij dan.
''klinkt best geil.'' gijns ik en druk mijn lippen weer op de zijne. hij legt zijn handen op mijn heupen en zoent gespannen terug.
''tom relax! ze komen echt niet naar buiten!'' stel ik hem gerust. hij zucht en geeft me een lange zoen.
''ik ben gewoon bang dat als het wel gebeurt dat ze ons dan uit elkaar halen.'' zucht hij dan.
''snap ik maar het gebeurt niet, echt niet.'' fluister ik. hij zucht en geeft me een kus.
''k ga even gitaar spelen. ik kom daarna wel weer naar beneden oke?''
''is goed.'' zucht ik. we lopen naar binnen en tom gaat meteen naar boven.
''waar gaat tom heen?''
''even gitaarspelen.''
''moet dat nu? heel de familie is er!''
''laat hem nou maar even! hij voelt zich gewoon even klote.''
''oke, oke, ik hou mijn mond al!''
''t zal wel.'' mompel ik en plof naast jög neer.
''weet je, tom lijkt helemaal niet op jou!'' roept hij dan. ik hoor wat voet stappen de trap af komen.
''nou, tom heeft van die debiel grote kleding aan en ziet er uit als een mislukte neger! jij juist niet.'' roept hij. en dan knalt de voor deur hard dicht. als ik naar buiten kijk zie ik tom boos weg lopen de straat op. ik spring op en ren achter hem aan.

tom pov
ik loop de trap af en hoor een iemand praten.
''nou, tom heeft van die debiel grote kleding aan en ziet er uit als een mislukte neger! jij juist niet.'' hoor ik iemand zeggen. mijn bloed begint te koken. ik stap snel in mijn schoenen pak mijn vest en loop de deur uit. ik gooi die met een klap dicht en loop de straat op.
''Tom wacht!'' hoor ik bill roepen. ik negeer hem en loop door. in het park plof ik neer tegen een boom op het gras aan de kant van het water. bill komt naast me zitten en zucht.
''je hebt zeker gehoord wat jög heeft gezegt.'' zucht hij na eenige stilte.
''zou je denken?'' vraag ik bot.
''ik snap dat je pissig bent maar kom op! je laat je toch niet uit het veld slaan door hem?''
''dan ken je me niet goed genoeg.''
''tom, dit doe je altijd, ik ken je wel goed genoeg! dit heb je van papa! alles is goed maar als het even te moeilijk wordt ren je kei hard weg! maar niemand mag zoen hoe je je echt voelt!'' roept hij uit. ik zucht en kijk naar het water. ik steek een sigaret op en kijk overhal heen behalve naar hem. ik tuur naar de rook en zucht. kon ik maar zo snel verdwijnen. gewoon een klein kronkeltje vormen en dan nooit meer terug komen. ik kijk toch om naar bill die over zijn armen wrijft van de kou.
''kom eens hier.'' zucht ik. ik doe mijn vest open en bill komt tussen mijn benen zitten. ik haal mijn rechter arm uit de mouw en bill steekt zijn arm er door heen. we ritsen de verst weer dicht en blijven zo zitten. ik hoor bill zachtjes een liedje zingen.

Benzin im Blut
Mir geht's gut
Ist nicht mehr weit
Die letzte Ausfahrt zieht vorbei
Metall vibriert
Unter mir
Auf dem Weg zu dir
Sterne fallen am Horizont
Ich reiss das Lenkrad rum

Küss mich jetzt
Im Gegenlicht
Wie'n Geisterfahrer
Such ich dich
Die Nacht ist kalt
Ich fahr allein
Wie'n Geisterfahrer
Um endlich bei dir zu sein

Adrenalin
Hält mich wach
Hab keine Angst
Die Strasse dreht sich um vor mir
Ich reiss das Lenkrad rum

Küss mich jetzt
Im Gegenlicht
Wie'n Geisterfahrer
Such ich dich
Die Nacht ist kalt
Ich fahr allein
Wie'n Geisterfahrer
Um endlich bei dir zu sein
(Um endlich bei dir zu sein)

Ich kenn dich nicht
und glaub daran
Dass ich's zu dir
schaffen kann
Zu dir schaffen kann
(Zu dir schaffen kann)

Ich bin hier
Hinter dir
Geisterfahrer
Ich komm mit
Auf deinem letzten Stück

Küss mich jetzt
im Gegenlicht
Wie'n Geisterfahrer
Such ich dich
Die Nacht ist kalt
Ich fahr allein
Wie'n Geisterfahrer
Um endlich bei dir zu sein

Hey!
Ich bin
bei dir
Ich bin hier
... hier
Ich darf hier nicht sein
Geisterfahrer
fahren immer allein


ik luister naar zijn gezang en neem zijn handen vast. als hij op houd met zingen zucht hij en drukt een kus op mijn wang. ik glimlach en leg mijn kin op zijn schouder. zo zou ik eeuwig willen blijven zitten met hem in mijn armen.
''tom bill?'' hoor ik gordon dan roepen. we draaien opzij om om de boom heen te kijken en zien hem aan komen. hij komt naat ons zitten en zucht.
''jullie weten niet hoe ongerust ze thuis zijn.''
''hoe wist je dat we hier waren?'' vraagt bill dan.
''gewoon, ik vond tom daar wel een type voor.''
''oke dan.'' ik druk weer een kus in bill zijn nek en zucht.
''komen jullie mee naar huis?''
''zorg je ervoor dat jög z'n smoel houd?'' zeg ik dan.


Reacties:


adelain
adelain zei op 17 okt 2009 - 21:10:
aaarg ben takke moe mr moest gewoon lezen!!!!

dus ga je snel liefteren???XD


VampireFangs zei op 15 okt 2009 - 19:07:
Weer gelezen O_O
<3


VampireFangs zei op 15 okt 2009 - 17:47:
Oeh,mak gluurt weer X3
Verder XD