Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Vele gebeurtenissen maar wie ben ik? » Hoofdstuk 9 Msn gesprek!

Vele gebeurtenissen maar wie ben ik?

16 okt 2009 - 21:00

355

4

199



Hoofdstuk 9 Msn gesprek!

Ping. Laura schrok wakker. Wat was dat? Vroeg ze zich af. Ze keek richting haar computer en zag dat ze belangrijk was. Stefanie had haar nodig.

*Stefanie(LL) zegt: Hai Laura, ben je daar?
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Ja ik ben er.
*Stefanie(LL) zegt: Mooi, weet je dat Maikels band lek is van ze auto?
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Ja?


Laura begon te hard op te lachen.

*Stefanie(LL) zegt: Ja, echt waar! Hij is helemaal over de zeik man. Dat is echt niet leuk. Hij keek zo naar zijn band en vet hard gillen. Hij kwam zelfs boven me geluid uit. Dat zegt echt veel.

Laura begon nog harder te lachen. Maikel en gillen dat komt niet vaak voor. En dat hij boven haar geluid uit komt zeg heel veel.

Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Ja, dat zegt veel en nu?
*Stefanie(LL) zegt: Nu? Nu is ie bezig met zo krik te regelen en dan gaat ie ze band verwisselen.
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Haha, is goed voor hem. Maar hoe is het eigenlijk gekomen dat ze band lek is?
*Stefanie(LL) zegt: Geen idee. Toen ie terug was van het zwemmen was ze band opeens leeg. Jij was toch langer gebleven?
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Aaa. Ja ik was langer gebleven ja.


Laura lag helemaal dubbel. Dit is geweldig!

*Stefanie(LL) zegt: Weet jij misschien meer?
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Nee, toen ik daarzo stond heb ik niemand verder gezien. Het is vast na dat ik weg ging gebeurt.
*Stefanie(LL) zegt: Je zal vast gelijk hebben.
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Vast en zeker.
*Stefanie(LL) zegt: Maar ik moet gaan. Mams roep dat ik moet eten.
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Doei en eetsmakelijk.
*Stefanie(LL) zegt: Doeii. Ja dat zal ik nodig hebben we eten namelijk rode kool
Laura - Ziek: Of hier op msn, of beneden, of op bed zegt: Whahaha, lekker voor je.


En Stefanie ging offline.


Reacties:


neversay
neversay zei op 25 okt 2009 - 16:04:
Jaaaaah ben bijna klaaar met lezen xP
Nog heel even verder


MissCullen
MissCullen zei op 17 okt 2009 - 10:51:
owwhh maikel ging uit zijn dak XD ga snel verder meisie
En jaja je weet wiej ik ben
Dus snel verder schrijven

xxx Hessie


sprotje4
sprotje4 zei op 17 okt 2009 - 9:40:
wow ikke wil volgens hoofd stuk!!


Juliette
Juliette zei op 16 okt 2009 - 21:55:
*is nog steeds hyper van vorige hoofdstuk*
*zwaait weer helemaal hyper met handen*
*hinkt nog een rondje*
Aaaaaaaaaaaaaaah ik ben blij
Snel verder<3