Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 20 :D: kiezen is moeilijker dan je denkt.

Onbereikbare liefde (gestopt)

16 okt 2009 - 23:35

723

2

263



hoofdstuk 20 :D: kiezen is moeilijker dan je denkt.

damn.. het 20ste hoofdstuk alweer.. omg Jamila XD die reactie is nog langer dan het hoofdstuk zelf XD hoe kan het nou stinken in een oooo zo heilige chocolade fabriek? XD vispoken.. XD pook de vis :D XD o.. en geen flauwe romeo en julia grappen, i promise. XD ijskoude bloedzuiger.. grom :D got it? XD (doeg) Xx rauwvleesetende maanjanker. Ps. Romeo's Keytar is die pianogitaar van hem die hij van cherrytree heeft gehad. If you know what i mean ;D if you don't know.. dan heb je pech XD

Op de helft van het concert begint Romeo de intro van Sad day for happiness te spelen. Dit is de eerste keer dat we het liedje op het podium doen, maar het gaat vast wel goed.

'I'll meet you on the other side
In the apple of my eye
Let us paint a scenery
In a colour we can't see
Switch the news off, go to sleep
Fight the tears in misery
I've exchanged my childhood dreams
For a bunch of make-believes'

Ik houd serieus van dit liedje. Het is net een sprookje. Jammer genoeg duurt het liejde maar 3 minuten en 49 seconden. Veel te kort. Ach ja, het zij zo. Ik zing verder en loop naar Kiro toe. Ik geef hem een schouderklopje, loop een rondje om hem heen en loop dan weer naar mijn plek.

Na dit liedje gaat iedereen van het podium af, maar ik blijf. Ik ga op het randje van de verhoging van het drumstel zitten. 'So, now I'm alone an stage. What do you want me to do?' Vraag ik en iedereen begint weer te gillen. 'Do you want me to sing something, or would you like to play a game?' Vraag ik. Iedereen gilt weer. 'I know I'm singing anyway so let's play a game.' Zeg ik en ze gillen weer. 'I'm going to tell you something about the other guys, and you've to guess who that is. And then they come up on stage again for some more songs. Got it?' De mensen gillen weer. 'First of all, there's a guy in the band, that's really sweet.' Iedereen gilt keihard Kiro. Wat kennen ze hem toch goed. 'Who?' Roep ik in de microfoon. 'Kiro!!!!' Gillen ze weer. Ik grinnik. 'Well, Kiro come on stage!' Kiro komt op rennen en doet zijn gitaar om zijn nek. Hij gaat voor me staan en pakt de microfoon uit mijn hand. 'How are you today?' Vraagt hij. Ze gillen weer. 'He's never asking me how I'm doing.' Zeg ik nep teleurgesteld. 'How are you?' Vraagt Kiro aan mij. 'I'm fine, I never felt better before!' Roep ik en iedereen gilt weer. Kiro begint de intro van Get Off te spelen. 'Jeah.' Zing ik en hou de microfoon voor zijn mond. 'Jeah, jeah.' Ze gillen. Kiro loopt naar zijn plek. 'The next guy has two faces. Somethimes he can be really shy.' Ze gillen allemaal 'Shin!'. Shin komt op het podium en drumt een klein stukje. 'So there are two guys left. You can diside who's the first one that can come on stage.' De meeste gillen yu, omdat Yu gewoon het meest geliefd is van de band. Dat weet iedereen, en daar is hij heel trots op. Er wordt ook veel om Romeo geroepen. 'Oké Yu, come on stage!' Roep ik en Yu loopt op. Hij zwaait even en loopt door naar Red Rose. So there's one guy left. This one is really difficult. Tell me who he's.' Zeg ik. Iedereen gilt om Romeo. 'That's wrong.' Zeg ik pestend. 'Romeo!' Gilt een meisje achterin. 'Just kidding. Romeo, you can come on stage now.' Zeg ik en ook hij loopt op. Yu begint met het spelen van Deeper and Deeper.

Na het concert lig ik uitgeput op de bank en val bijna in slaap. Een zwaar gewicht springt boven op me. 'Aaah!' Gil ik en kijk wie het is. 'Jullie waren ge-wel-dig!' Dat geweldig spreekt Fenna overdreven uit. Yup, ze sprong dus boven op me. 'I know.' Zeg ik slaperig. 'Kom je mee naar de bus?' Vraagt ze. 'O ja, morgen gaan wij weer verder op onze reis. Deze keer zien we elkaar wel één hele week niet. Ik ga je weer missen.' Zegt ze en gaat nog steeds niet van me af. 'Ik jou ook.' Zeg ik, maar denk even na of dat wel waar is. Jawel, dat is waar. Ik ga haar zeker wel missen. Ze rolt van me af en trekt me overeind. We lopen naar de tourbus. Gelijk kruip ik in mijn bedje en trek de dekens tot aan mijn kin op. Ik doe mijn ogen dicht en val alweer bijna in slaap, maar alweer word ik ruw verstoord. 'Wat nu weer?' Vraag ik geïriteerd. 'Ik kom je een nachtzoentje geven.' Zegt Romeo, drukt zijn lippen op de mijne en springt dan uit bed. Oké, dit kan zo niet langer. Ik moet kiezen, maar wie?


Reacties:


MoonRocker zei op 17 okt 2009 - 21:26:
DAT KEYTARRE DING VAN HEM IS ZO GEWELDIG EH!
x]
HEHE! 22 september "I know I'm singing anyway so let's play a game" ik lag toen zo dubbel om hem eh x]
*remembers*
En Romeo is vet lief :3
YES! Geen Romeo & Julia grappen
Verder?

xoxo <3


BliebX
BliebX zei op 17 okt 2009 - 18:57:
Yeah, Sad Day [For Happiness]!! <3
I lieft dat liedje <3
Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

En het duurt inderdaad veeeeeeel te kort =O

Hihi, Strife geeft Klier een schouderklopje
whoehoe, ik zie Strife nu om Klier heen
springen/huppelen x']
Is dat nu erg? =O


Hmm...

Oehh, Strife alleen op t podium =O
Dat. Is. [wat is dat eigenlijk? x']]
Nja
Niet lief? XD
of wel?XD
hmm...
ik weet het niet =O

Kirooooooooooo <3
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin <3
[hmm, doet me denken aan dat filmpje
waarin Strife vraagt aan Shin: "How are you
feeling today?" Shin: "Hi!" x'] ]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu<3
Rom3oooooooooooooooooooooo<3
Of niet </3
JAWEL <3

Tzz... Strife, niet zo gemeen doen! =(


Ik dacht eerst dat Roomsoes boven op m sprong XD
vond ik wel echt een actie voor hem

Maar het was Fenna! XD
en daarna een kusje van Roomsoes <3
WAT LIEF <3

kies Roomsoesje, kies Roomsoesje, kies
Roomsoesje *hoopt*
maar dat is wel zielig voor Fenna, en klier...
dan krijgt uhh... Fenna met Shin =D

Meeeeeeeeer?! =D

xxxxxxxx<3


[mein gott, deze reactie is veeeeeeeel te kort =O(woow, dat rijmde, nouja, niet echt, maar als je t zegt wel een beetje... toch? TOCH?!! x'])]