Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » They are just Perverts! » Part twó^^

They are just Perverts!

17 okt 2009 - 1:51

429

0

278



Part twó^^

Well now you can read the next part That really sexy person on the picture is reita....^^ oja, hiroto = stout. This is the picture: http://media.photobucket.com/image/reita%20the%20gazette/dragoon94/reita.jpg

Miyuki en Hiroto lopen de trap op.. Naar Hiroto's kamer. Als ze binnen zijn drukt Hiroto, Miyuki tegen de muur aan en begint haar te kussen. Miyuki schrikt zich een ongeluk. Hiroto trekt zich er niks van aan en begint Miyuki's blousje los te knopen. Miyuki word weer een beetje bang.. "Hiroto" zegt ze zachtjes. "wat is er?" vraagt Hiroto en kijkt haar geil aan. "stop" zegt Miyuki zachtjes. "waarom?" vraagt hiroto. "ik ken je pas net een paar uur.. en ik laat me niet zomaar door iedereen aanraken.. zo ben ik niet" zegt miyuki steeds zachter. "Ow oke.. ik begrijp het maar ik dacht dat je.." zegt Hiroto. "ik euhm..." stamelt Miyuki. "sorry" zegt hiroto. "het geeft neit" zegt Miyuki en glimlacht. Hiroto grijnst en staart even naar haar open blousje (omg wat een goor verhaal) Miyuki bloosd en gaapt. "oeps sorry ik ben een beetje moe denkik" zegt ze. "Dan gaan we slapen" zegt hiroto en trekt zijn kleding uit. Miyuki staart naar zijn lichaam.. "Uhm hallo?" zegt Hiroto en zwaait met zijn hand voor Miyuki's ogen. "uhh uhh wat?" vraagt Miyuki verbaasd. "Ik vroeg moet jij je niet uitkleden?" zegt hiroto. "huh wtf?" zegt miyuki. "we gingen slapen weetjenog?" zegt hiroto. "uhh owja.." zegt miyuki en gaat op bed zitten. "maar dan moet je je eerst uitkleden of wou je in je kleren slapen?" vraagt hiroto. "uhm moet ik me hier egt uitkleden?" zegt miyuki een beetje blozend. "ja dat heb ik tog ook gedaan" zegt hiroto x'D. "aah jah juist" zegt miyuki en begint zich uit tekleden terwijl hiroto zit te kijken.. en miyuki moet blozen x'D Als miyuki zich heeft uitgekleed knipt Hiroto het licht uit en komt bij Miyuki op bed zitten. Miyuki en Hiroto gaan met hun hoofden naar elkar toe liggen, eigenlijk ging het perongeluk.. Hiroto slaat zijn armen om miyuki heen. "weltrusten" zecht hij en geeft hij nog een kusje. (stoute hiroto je weet dat eht niet mag!) "weltrusten" zecht miyuki zachtjes en kruipt wat dichter tegen Hiroto aan.

Reita en Tora zitten nog beneden. Reita begint opeens te gapen. "moe?" vraagt Tora die een of ander boekje aan het lezen is. "oja... trusten" zegt reita en vertrket nar boven. Tora gaat even later ook naar boven maar kan gewoon niet in slaap komen.. Dus hij besluit om naar Reita te gaan. *klop klop* "WAAT?" zegt Reita. "Ik ben het Tora" zegt Tora. "WTF tora wat moet je?" zegt Reita moe. "uhm mag ik binnne?" vraagt tora. "oke.." zegt reita verbaasd. Tora opent de deur en komt naar binnen gelopen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.