Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » They are just Perverts! » Part threé^^

They are just Perverts!

17 okt 2009 - 1:54

1073

2

286



Part threé^^

That picture is my drawing of miyuki.. hope you like it. Yes I've drew it.. naja, You can read what Tora is gonna do with Reita.. (The sounds wrong!). http://www.quizlet.nl/foto.php?id=139906 Dass het plaatje

Reita gaat vermoeiend rechtop zitten. "Zeg wat moet jij nou weer midden in de nacht?"... "Uhm sorry Reita dat ik je wakker maakte maar ik kan dus neit slapen.." zegt Tora schuldig. "En dna maak je mij wakkeR?" vraagt Reita sloom. "Ja.. moet ik miyuki en hiroto wakker maken dan??" vraagt Tora. "Nee dat lijkt me ook neit zo slim.." zegt Reitaa. "Maar ReiRei wat vind jij eigenlijk van Miyuki?" vraagt Tora aan 'reirei'. "ik vind haar zo damn knap en jij dan?" geeft reita als antwoord. "hmm ze is lekker" geeft Tora eerlijk toe. Reita grijnst. "ze zal het wel leuk hebben met Hiroto" zegt Tora jalours. "Misschien" zegt Reita. Tora komt op Reita's bed zitten. "misschien kunnen wij het ook leuk hebben" zegt Tora met wbw. "WTF" gilt reita een beetje iets te hard. "rustig het was maar een grapje!" zegt Tora. "luek grapje" antwoord Reita sarcastisch. Tora zwijgt en kijkt naar het plafond. "Ja das nu een plafond" zegt Reita droog. "goh" zegt Tora. Reita gaapt. "Mag ik weer slapen?" vraagt hij. "Maar ik ben nog niet moe" zegt Tora eenzaam. "Dan ga je wat doen" zegt REtia. "Ja maar alleen is 'iets doen' saai!" zegt Tora verdrietig. "ach arme tora" zegt Reita en gaat alvast weer liggen. "reita ajb!" zegt tora. "ga wandelen zoek vrienden ofzo" zegt reita en valt in slaap. Tora loopt boos nee niet boos, tora loopt weer weg en slaap de deur. "weltrusten reita" zegt hij nog zachtjes en loopt weer naar beneden. Waar hij zich DOOD gaat vervelen.

-In de kamer van Hiroto-
Miyuki word opeens wakker omdat ze moet plassen. "AAAAAAAAAAH" gilt ze als ze iemand voor zich ziet liggen "wie ben jij?" gilt ze. Hiroto schrikt wakker. "Hiroto ken je me niet meer?" vraagt Hiroto verbaasd. "Owja SORRY ik was het vergetenn.." zegt Miyuki verbaasd over zichzelf. "Als het maar neit iedere keer gebeurt als je wakker word" zegt Hiroto nog geschrokken en wrijft in zijn ogen. "hmm sorry" zegt Miyuki en moet blozen. "Het geeft niets hoor" zegt Hiroto en glimlacht lief. "Maar waarom ben je wakker geworden?" vraagt hij na een tijdje. "Ik moet plassen.. waar is de wc?" vraagt Miyuki. "Beneden moetik meelopen?" vraagt Hiroto. "Euhm ok" zegt Miyuki en staat vermoeiend op. Hiroto loopt voor Miyuki zodat ze achter hem aan kan lopen.. Alleen Tora zit nogsteeds beneden x'D en hoort iemand op de trap dus gaat kijken. Hij ziet Hiroto en Miyuki de trap af lopen. "Wat doen jullie nou weer?" zegt Tora die naar Miyuki in ondergoed staat te staren. "Tora staar niet zo!" zegt Hiroto boos. "woeps" zegt Tora. "Ik moet even naar de wc mag dat?" vraagt Miyuki zachtjes. "Jahoor dat mag wel" zegt Tora die neit kan stoppen met staren. "fijn dankje" zegt Miyuki en loopt samen met Hiroto verder de trap af. "Tora wat doe jij hier beneden?" vraagt Hiroto. *Tora begint te vertellen dat hij izch verveelt* "aah oke" zegt Hiroto. Miyuki is opndertussen weer terug van de wc. "Miyuki kom je weer mee nar boven?" vraagt Hiroto. Miyuki knikt zachtjes. "wacht wacht waaaaaaaaacht" gilt Tora. "tsjeeees rustig man we staan vlak voor je!" zegt Hiroto met zere oren. "Willen julllie niet gezellig beneden blijven?" vraagt Tora die zich verveelt. Hiroto haalt zijn schouders op. "oke maar laat mij dan wel wat kleren aan doen" zegt hij en loopt met miyuki naar boven om kleren aan te doen. (Mensen even voor de duidelijkheid: Miyuki had dus dit aan: een rokje met topje en daarover een blouse ding..en beenwarmers x'D en ballerina's en dat was zwart/wit die kleren. fijn lekker vaag omdat nu neer te zetten maar anders snappen jullie het straks niet) Goed, Miyuki trekt dus gaan topje en rokje terug aan en krijgt een vest van hiroto x'D een grijze (: waarom weet ik niet. maar dat vond ze leuk. en omg dit verhaal word dom bij mij zodra het op kleding aankomt en ik lul nu allemaal onzin..

Hiroto trekt gewoon een shirt en broek aan en ze lopen weer naar beneden. "Miyuki hoefde geen kleren aan hoor" zegt Tora sip. "Tora!" waarschuwd hiroto. "wat? alsof jij haar neit liever in bh ziet" zegt Tora. Hiroto begint enorm te blozen. En Miyuki kijkt een beetje ongemakkelijk. "Laten we maar gaan zitten.." zegt hiroto en loopt de kamer in. "hehe eindelijk alleen" zegt Tora en begint Miyuki wild te zoenen. "dat hoorde ik" zegt Hiroto en komt de gang weer in lopen. "TORA!" zegt hij boos. Miyuki kijkt naar beneden. "Kun je nou egt niet van haar afblijven wat meot dat kind wel neit van je denken!" zegt hiroto boos tegen Tora. "heb jij haar nog niet gezoend dan?" vraagt tora. "jawel maar ze heeft me vertelt dat ze dat niet wilde" zegt Hiroto en glimlacht even naar miyuki. "maaar misschien wil ze met mij wel *wbw*" zegt Tora. Miyuki staat helemaal verstijfd naar beneden te kijken en met haar mouwen te speln. "ehh euhm..." is het enige wat ze kan zeggen. "ach ze is verlegen" zegt Tora met een schattig gezichtje. "Tora pest niet zo!" zegt Hiroto en pakt Miyuki's hand vast en loopt terug naar de kamer. Tora komt ook in de kamer zitten. "Maar waarom mag ik je niet zoenne?" vraagt Tora. "TORA HOUD NOU EENS OP" zegt Hiroto boos. "zeg ze kan ook wel voor zichzelf praten hoor!" zegt Tora. "Ja dat weet ik maar ze is harstikke verlegen" zegt Hiroto. 'aw wat is hij lief' denkt Miyuki. "dus?" zegt Tora. "nou je moet haar niet zoveel vragen!" zegt Hiroto. "Ik doe wat ik wil!" zegt Tora. "Volgens mij vind ze het neit erg leuk" zegt Hiroto zachtjes en kijkt weg. Tora kijkt ook weg en gaat terug zitten. "ze is zelf meegekomen" zegt Tora. Miyuki en Hiroto schrikken.. hij heeft eigenlijk wel gelijk(tora) "Ik ga even wat drinken pakken dus ik laat jullie alleen en je haalt NIETS uit tora!" zegt Hiroto en vertrekt naar de keuken. Tora heeft er natuurlijk schijt en gaat heel dicht tegen miyuki aan zitten. Miyuki negeert het en kijkt naar buiten. Na een tijdje word ze een beetje moe dus legt ze haar hoofd op Tora's schouder. Tora grijnst. Als ze slaapt lecht Tora haar zachtjes neer op de bank (ja tora kan ook lief zijn) Hiroto komt terug met wat drinken en ziet Miyuki slapen. "awww" zegt hij en gaat zitten. Even later vallen Hiroto en Tora ook in slaap.


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 20 okt 2009 - 20:32:
whoooooooooooooooooooo!
Tora en Hiro-san zijn gemeen doen
en, Waar is Leeta? 0,o
leeeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
omg
ik ben hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyper
please snel verderrrrr?
xx>3


Juliette
Juliette zei op 17 okt 2009 - 9:02:
Leuk verhaaltje<3